Ahhhh.... bah. Koorts is vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:09 schreef Nesle het volgende:
ik ben ziek dus ik ervaar de temperaturen als superheet en dan weer superkoud
Het is hier heerlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hoor ik net dat het in Utrecht supermooi weer is, hoe is het in de rest van het land? Hier is het echt supermistig en onwijs koud!!!!
Ik denk dat je op een kiezel ziet. Of in het ergste geval op een leidingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
De beste keuze
Ik heb inmiddels het tweede boortje verbogende muur is gewoon te hard
* naar de winkel gaat....
Is het wel een klopboor?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb een paar weken geleden met die Metabo-boor van m'n pa getracht een paar gaatjes te boren voor een stopcontact. Nou mooi niet dat die muur wilde meewerkengeen drilbitjes versleten, maar er was op wel 3 verschillende plekken geen doorkomen aan. En dat op een zeer geringe diepte! Dus nu moet ik nog een oplossing zoeken voor het stopcontact in de slaapkamer
Hier heb je een nieuwe...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
De beste keuze
Ik heb inmiddels het tweede boortje verbogende muur is gewoon te hard
* naar de winkel gaat....
Wat mij betreft lulkoek, want ze waren al het enige algemeen verkrijgbare pilsmerk dat überhaupt beugels had. Het staat wel mooier bij de nieuwe gewone flessenquote:Grolsch hoopt zich met de nieuwe fles dan ook nadrukkelijker te kunnen onderscheiden op de uiterst competitieve biermarkt.
Als wat je er aan wil hangen niet erg zwaar is kan je een stukkie van de pluggen afsnijden en het doen met het stuk dat wel in de muur blijft zittenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik word er gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Heb net nieuwe boortjes gekocht, maar die muur wil gewoon niet meewerken, zelfde wat iamredleader zegt..... gewoon geen doorkomen aan, en resultaat is dat mn boortjes oververhit raakten en zijn verbogen (denk ik).
Nu zit ik dus met allemaal gaten in de muur waar de plugjes ongeveer nog een centimeter uitsteken
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hoor ik net dat het in Utrecht supermooi weer is, hoe is het in de rest van het land? Hier is het echt supermistig en onwijs koud!!!!
Mja.... ik denk dat ik sowieso maar pootjes ga maken voor die plank, want de steunen die ik heb gekocht werken ook niet echt meequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als wat je er aan wil hangen niet erg zwaar is kan je een stukkie van de pluggen afsnijden en het doen met het stuk dat wel in de muur blijft zitten
Goh dat is wel heel zuur he.....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:21 schreef erkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele dag is het hier in Groningen niet boven de 1 graden geweest door die sch*t mist. Terwijl het vanmiddag in het midden van het land gewoon 13,5 graad wasmet zon!
Tsjah de mist is daar verantwoordelijk voor. Eerder op de middag vroor het zelfs in het puntje van Groningen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goh dat is wel heel zuur he.....Precies Groningen!!!!
Nou, het hangt.......quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als wat je er aan wil hangen niet erg zwaar is kan je een stukkie van de pluggen afsnijden en het doen met het stuk dat wel in de muur blijft zitten
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:45 schreef erkel het volgende:
De mist hangt precies grotendeels boven de stad Groningen![]()
http://www.knmi.nl/actueel/images/zichtgmt.png
oh dat had ik ook wel, onderaan een sticker met wat uitlegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even iets totaal anders: de cakemix die Etcie laatst probeerde wordt hier in Leeuwarden ook verkocht. 4 a 5 euro voor een pakje, dat wel... maar ook met wat Nederlandse tekst er op
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:21 schreef erkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele dag is het hier in Groningen niet boven de 1 graden geweest door die sch*t mist. Terwijl het vanmiddag in het midden van het land gewoon 13,5 graad wasmet zon!
Ik ben nog wel es te eigenwijs om goed te lezen omdat ik denk het wel te wetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat had ik ook wel, onderaan een sticker met wat uitleg
ik las het gewoon verkeerd![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koud mist koud koud koud koud
Forum Opties | |
---|---|