Duikpak is een leen/huur-geval van hier, terugsturen vanuit NL wordt een dure grap...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:38 schreef Supersheep het volgende:
Je duikpak
Mooie foto met die schildpadden trouwens.
Oei da's naar. Gelukkig is het minder gevaarlijk dan een afbrekend boortje!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godver.... wat me nou gebeurt
Ik ben met de boor bezig om gaten voor de plugjes te boren, buigt in een keer mn boortje helemaal krom![]()
![]()
Jij bent de nieuwe Uri Geller...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:01 schreef LadyBlack het volgende:
Godver.... wat me nou gebeurt
Ik ben met de boor bezig om gaten voor de plugjes te boren, buigt in een keer mn boortje helemaal krom![]()
![]()
Zeker niet, heb netjes een steenboortje gepakt.... maar ik denk dat ie oververhit is geraakt ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oei da's naar. Gelukkig is het minder gevaarlijk dan een afbrekend boortje!
Heb je niet per ongeluk een houtboor er in zitten?
Raar woord.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Raar woord.![]()
Ik zei net tegen Sven dat ik niet naar huis wil.![]()
Zegt ie: dan blijf je tochgeef je studie op, word kassameisje en kom hier wonen.
Ben nu bij een vriendin aan het bedelen om er even een te lenen, heb geen zin om wéér naar de winkel te gaan, ik kom daar net vandaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:14 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig zijn boorkopjes niet duur... voor een paar euro heb je zo'n mooi setje. Maar wel balen, ben benieuwd hoe het kan gebeuren...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwe Uri Geller...![]()
![]()
Dat denk ik ook. Ik heb dan ook altijd een beker water om mijn boor in te dopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zeker niet, heb netjes een steenboortje gepakt.... maar ik denk dat ie oververhit is geraakt ofzoHad 3 gaatjes achter elkaar geboord inmiddels....
Helaas wist ik niet dat dat kon gebeurenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik heb dan ook altijd een beker water om mijn boor in te dopen.
Afhankelijk van de grote van de boor en hoe diep het gat moet zijn koel ik 'm zelf nog wel eens tussendoor bij hetzelfde gat
Ah..ja juist bij zulke dunne boortjes gaat het snelquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Helaas wist ik niet dat dat kon gebeurenHet was maar een piepklein gaatje met een boortje van 5 mm.....
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..ja juist bij zulke dunne boortjes gaat het snel
Les geleerd
Mijn vader had ooit een enorme AEG beton/klopboor. Dat ding was 30 jaar oud en oersterk. Dat ding kon je zelfs gebruiken om mortel of cement mee te mengen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:27 schreef iamredleader het volgende:
M'n pa heeft een hele toffe Metabo boor met echte zware boorstukjes, die zijn onverwoestbaar. En de boor is ook, dat ding is bijna eng
Auch, da's balenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit een enorme AEG beton/klopboor. Dat ding was 30 jaar oud en oersterk. Dat ding kon je zelfs gebruiken om mortel of cement mee te mengen.
Ik heb hem een paar jaar geleden aan een vriend uitgeleend die op zichzelf ging wonen en toen is de hele kelderbox leeggejat. Dus ook die boor
Ja dat zijn echt superdingenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Auch, da's balenm'n overleden oom had een olieklopboor, was ook een enorm monster, daarmee kon je hele muren slopen of 50-centimeter diepe gaten boren (van die boorkoppen die meer het formaat afvoerbuis hebben).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |