Ik denk dat ik mij door mijn vrienden die wel gaan (en via wie we de overledene ook hebben leren kennen) laat excuseren...quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ja wat moet je daar nou weer mee. Mijn instinct zegt "niet gaan" maar hoe vertel je dat een weduwe
Waarom spring je op de vlakte?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen ook weer de koffers inpakken en dan morgenavond weer 'hop on the plain'...![]()
CF "natuurlijk"quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
4 gb is niet zo duur meer, maar wel prettig. Kan natuurlijk zijn dat je geen SD gebruikt, dan weet ik de prijs niet
Huh? Nee, ik heb een 4 gig kaartje "cadeau" gekregen van de fotowinkel. Gewoon een kaartje van hun. Niet van een andere klant.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik mag hopen jouw '4 Gig' kaartje.
Dat is dus geen cadeau.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Huh? Nee, ik heb een 4 gig kaartje "cadeau" gekregen van de fotowinkel. Gewoon een kaartje van hun. Niet van een andere klant.
Nee...quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is dus geen cadeau.Als ik jou was zou ik het gewoon terugbrengen. Wel zo netjes nadat hij jou maar 1 keer heeft laten betalen. En ik neem aan dat je wel vaker bij hem komt.
Vind ik ook ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:02 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan moet je het cadeautje houden.
Ik werd vanmiddag enthousiast gebeld door een vriend en kreeg van m'n ex een smsje hierover.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dan nu WÉL het echt PP programma(voorlopig)
Pinkpop 2008 nu al legendarisch:
Vanmiddag live updates
Vrijdag 30 mei:
Tent
Porcupine tree
Noord
Sat2d
Alterbridge
Zuid
Flogging molly
Incubus
Metallica
Zaterdag 31 mei:
Tent
Justice
Groove armada
Noord
Bad religion
Novastar
X
The verve
Zuid
Moke
Kt tunstall
Editors
Kaiser chiefs
Foo fighters
Maandag
Tent
Patrick watson
Kate nash
Pete Murray
Saybia
Roisin Murphy
Noord
The wombats
Cavalera conspiracy
The hives
Serj tankian
Counting crows
Zuid
Fiction plane
Gavin degraw
Raccoon
X
Qotsa
Ratm
Vorig jaar niet geloof ik. M'n huisgenootje is speciaal ook nog naar LL gegaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het nog steeds zo dat de line-up van Sziget over het algemeen redelijk overeenkomt met LL en PP??
Een met een tenenkrommende woordgrapquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:18 schreef wyccie het volgende:
Wat voor TT heb je in gedachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |