Als je je lens op je camera laat komt er ook geen stof in je apparaat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoezo kost het jou geld dan, vallen dit soort dingen niet binnen de garantie? Ik neem tenminste aan dat het geen gevolg is van laks gedrag met die camera?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sterker nog..ik vermoed dat mijn vader stiekem emailcontact heeft gehad met Soemp om dit op te zetten
Dát...is redelijk domquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:38 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Er loopt hier net in de bieb een meisje langs op hoge knalrode pumps, een lichte panty en een véél te kort knalrood rokje. Dat is opzich al vrij gewaagd in de bieb vind ik, maar het mooie is dat ze dat zelf ook leek te vinden: toen ze de trap op moest ging ze ineens lopen alsof ze nodig naar de wc moest en met 1 hand achter dr kont om inkijk te voorkomen![]()
Dat snap ik maar daar kon ik geen plaatje van vindenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Geloof me als ik zeg dat het er véél beroerder uitzag
En je hebt geen cameratelefoon die je snel even tevoorschijn haalt op zo'n moment. Zulke dingen hoor je met mij ons te delen....quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Geloof me als ik zeg dat het er véél beroerder uitzag
Ik heb inderdaad nog een telefoon waar géén camera opzitquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En je hebt geen cameratelefoon die je snel even tevoorschijn haalt op zo'n moment. Zulke dingen hoor je met mij ons te delen....
en dan niet noodzakelijk dat beroerde traplopen maar vooral dat veel te korte rokje icm de hoge pumps![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dan nu WÉL het echt PP programma(voorlopig)
(...)
Sommige mensen op het Joran van der Sloot forum wensen mij dat ook toe...quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..ik zal maar vast verklappen dat ik naar de hel ga
Dat zou me niets verbazen want het duurt een week en er is dus enorm veel mogelijkheid tot overeenkomst.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het nog steeds zo dat de line-up van Sziget over het algemeen redelijk overeenkomt met LL en PP??
Dat is nog eens een temperacultuurschokquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen op het Joran van der Sloot forum wensen mij dat ook toe...
Goedenmorgen weer Nederland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |