quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dus Madrid heeft gewoon geld verspilt aan Sneijder en heeft geen kijk op eigen jeugd moest Diego bij Werder wegplukken
Ach gut, hij noemt mij pannenkoek. Hier, heb je een doekje tegen de tranen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:24 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zeg het eens in mijn gezicht.
Keej dan.. Mijatovic was toevallig in Amsterdam vandaag.. heb je je sollicitatieformulier afgegeven?quote:
Die gasten scouten echt alleen via De Wedstrijden he.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Die had ik al eerder geposttoen viel ie niemand op
![]()
Sulejmani wordt o.a gevolgd door Ajax
[..]
ik hoorde ook al iets over pranjic?
ik kom nooit in amsterdamquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Keej dan.. Mijatovic was toevallig in Amsterdam vandaag.. heb je je sollicitatieformulier afgegeven?
Je spreekt je zelf hier gigantisch tegen. De spelers zijn goed genoeg. Wat doet Van Geel dan verkeerd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die gasten scouten echt alleen via De Wedstrijden he.
Wat een WANBELEID!!!!!!! Ik ben altijd heel erg tegen het bestuur de schuld geven geweest, maar wat kan het nog meer zijn!?!?!? Trainers zat gehad, spelers zijn goed genoeg...
Van Geel faalt alleen keer op keer.
Ja, toen ik het teruglas had ik ook zoiets van "hmmm".quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf hier gigantisch tegen. De spelers zijn goed genoeg. Wat doet Van Geel dan verkeerd?
Hoewel ik het verder wel met je eens ben hoor
eens.. denk dat je samen met van Geel ook meteen Jeroen Slop + de scouting de deur uit mag doen.. Bestuurlijke vernieuwing!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, toen ik het teruglas had ik ook zoiets van "hmmm".
De vorige seizoenen was de selectie prima. Dit seizoen, tot aan de afgelopen winterstop, was het niet voldoende. Het Sneijder verhaal, z'n loze kreten, z'n beloftes die hij niet nakomt (zie wat Nashje quote) etc etc.
Hij faalt gewoon.
Slop vind ik juist de enige die m.i. vrij weinig te verwijten valt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eens.. denk dat je samen met van Geel ook meteen Jeroen Slop + de scouting de deur uit mag doen.. Bestuurlijke vernieuwing!
quote:Davids en Silva twijfelgevallen bij Ajax
13 februari 2008
Het is nog onzeker of Edgar Davids vrijdag, in de thuiswedstrijd tegen Sparta, zijn rentree kan maken in de hoofdmacht van Ajax. De middenvelder heeft zijn twee wedstrijden schorsing er op zitten, maar kampt nu met een liesblessure.
Ook de inzetbaarheid van Bruno Silva is nog twijfelachtig. De rechtsback liep zondag tegen Roda JC (2-1 verlies) een blessure aan zijn kuit op. Vurnon Anita en Laurent Delorge zijn zeker niet van de partij. Het duo heeft na lang blessureleed de training inmiddels weer hervat, maar de wedstrijd tegen Sparta komt nog te vroeg.
RAS - MUS LINDGREN JALALALALALALLAquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef MrHayo het volgende:
Davids bakt er toch niks meer van :/
Als Gomes een Nederlands paspoort had was ie 3 seizoenen geleden al weggeweest. Maar helaasquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Jasza het volgende:
Toch ga ik me btw verbazne als Stekelenburg eerder naar het buitenland gaat dan Gomes, dan is er echt iets niet goed in de voetbalwereld
Btw laat Silva een keer de corners nemen aub
Mensen die dat na 2 wedstrijden al helemaal zeker wetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef MrHayo het volgende:
Davids bakt er toch niks meer van :/
En dan ook even vergeten dat ie net terug is van een beenbreukquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:00 schreef Riro het volgende:
[..]
Mensen die dat na 2 wedstrijden al helemaal zeker weten
hebben we een keer een lange jan die overal bovenuit komt moet ie corners gaan nemen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:58 schreef Jasza het volgende:
Toch ga ik me btw verbazne als Stekelenburg eerder naar het buitenland gaat dan Gomes, dan is er echt iets niet goed in de voetbalwereld
Btw laat Silva een keer de corners nemen aub
Aan de andere kant, wat heb je aan een lange jan als de corners bij de andere cornervlag terecht komen..quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hebben we een keer een lange jan die overal bovenuit komt moet ie corners gaan nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |