Die actie was in de ochtend toch? had toen andere dingen te doen bijvquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...
Ajax heeft supporters over heel nederland zitten.. laat ze zo een demonstratie eens op een wedstrijddag organiseren.. durf te wedden dat je dan MEER mensen hebt dan op een andere normale doordeweekse of weekenddag..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...
Jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgend jaar ga je niet mee rof wel?
I know, maar het scheelt mij weer een chagrijnige kutavond. Heb sowieso een hekel aan vrijdagavond wedstrijden en helemaal als ze ook nog eens sfeerloos, koud en slecht zijn (voorspelling: 1-1)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Door weg te blijven gaan ze vast niet plotseling van Geel en consorten ontslaan
Je kán er niks aan doen, dat is het hele probleem. Die protestmarsen van de 'bekende jongens' zijn net zo nutteloos als dat je in je eentje met een spandoek op de dam gaat staan. Het bestuur haalt hun schouders op en gaat weer verder waar ze mee bezig waren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die hier loopt te kankeren op het bestuur, doe er wat aan. Hier lopen schreeuwen op een forum, helpt niets hoor. Of wacht iedereen weer af tot de bekende jongens een actie op touw zetten en geeft men dan weer niet thuis?
Gewoon elke wedstrijd weer protestacties, heeft uiteindelijk bij Feyenoord ook wel rendement gehad hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..
K bedoel.. met alle respect naar de actie destijds hoor.. maar k denk dat het rendement nihil is geweest..
feyenoordsupporters kregen vd Herik wel weg. Het kan dus wel. Ik zeg niet dat dat de goede manier was zoals hun dat deden, maar om bij voorbaat te zeggen dat je er niets aan kan doen, vind ik wel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:10 schreef devv05 het volgende:
Je kán er niks aan doen, dat is het hele probleem. Die protestmarsen van de 'bekende jongens' zijn net zo nutteloos als dat je in je eentje met een spandoek op de dam gaat staan. Het bestuur haalt hun schouders op en gaat weer verder waar ze mee bezig waren.
oftewel... vergeet het maarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil best met 10000 man demonsteren, mits het niet op kansloos gerel uitloopt..
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is de demonstratie ook via teletekst te volgen.
Sowieso beter even koest houden, veel recht van spreken heeft hij niet.quote:Urby Emanuelson zal zich koest houden. De verdediger van Ajax moest de laatste wedstrijden op de bank plaatsnemen. “Ajax heeft er niets aan als ik herrie ga schoppen. Ik moet loeren op mijn kans. Het ging best redelijk tegen FC Utrecht en Vitesse, maar ja… de trainer bepaalt." (Sportweek)
quote:
quote:Leonardo niet blij met rol bij Ajax
Leonardo is niet tevreden over zijn rol bij Ajax, zo meldt de Amsterdamse omroep AT5. De Braziliaan zat de afgelopen wedstrijden op de bank of op de tribune en ontbrak afgelopen zondag tegen Roda JC vanwege een disciplinaire schorsing.
Koster wilde zondagmiddag, na afloop van de wedstrijd, niet veel kwijt over de situatie. Hij sprak slechts in mysterieuze termen over het voorval. “Het klopt dat er andere dingen met hem aan de hand zijn. Nee, ik zeg niet welke dingen dat zijn. Hij revalideert nog steeds een beetje.”
Na het duel tussen Jong Ajax en de beloften van FC Twente uitte de Braziliaan maandagavond zijn frustratie over zijn rol als wisselspeler. “Ik wil duidelijkheid”. Of hij vrijdag tegen Sparta meespeelt, is niet duidelijk.
Leonardo (24) maakte na langdurig blessureleed op 13 januari zijn rentree in de thuiswedstrijd tegen AZ (6-1 winst), een duel waarin hij ook scoorde. Sindsdien mocht hij tegen NEC, FC Utrecht en Vitesse respectievelijk 29, 18 en 25 minuten meedoen.
Inderdaad, daarbij kan hij juist wel iets forceren, omdat hij zo onberekenbaar is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:00 schreef Radegast het volgende:
Ik snap Leonardo wel, hij ziet ook Rommeldahl en Kenhetnie wekelijks prutsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |