abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56685835
Ajax1 zal zegevieren
pi_56685916
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:26 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik heb der gewoon weer zin an Gewoon die 3 punten pakken en hopen dat psv alsnog punten verspeeld. (Ik ben altijd veel te optimistisch )
Leer je nog wel af hoor
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56685933
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
Toch wel met lichte tegenzin naar Ajax vrijdag, prutsers...
Nooit last van. Lekker comazuipen.
Secrets never die. Only people.
pi_56685942
Toch wel grappig. Als Ajax die pingel had gekregen, dan was het een andere wedstrijd geworden en hadden we waarschijnlijk gewoon gewonnen. Dan had iedereen gesproken over een prima overwinning. Want Roda uit hebben wij het altijd erg lastig. Mensen die hier alleen maar zitten te janken, hebben waarschijnlijk de wedstrijd niet gezien, want Ajax speelde heel behoorlijk. Dat er dan op zo'n beroerde manier verloren wordt, is natuurlijk kut. Maar eindelijk begint het voetbal van Ajax weer ergens op te lijken.

Ach ja, scorebordjournalistiek of TT supporters. Tis maar hoe je het noemen wilt.

Vrijdag weer lekker naar Ajax. Home is open, ik heb er zin in.

Eén liefde: Ajax Amsterdam!
pi_56685973
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel grappig. Als Ajax die pingel had gekregen, dan was het een andere wedstrijd geworden en hadden we waarschijnlijk gewoon gewonnen. Dan had iedereen gesproken over een prima overwinning. Want Roda uit hebben wij het altijd erg lastig. Mensen die hier alleen maar zitten te janken, hebben waarschijnlijk de wedstrijd niet gezien, want Ajax speelde heel behoorlijk. Dat er dan op zo'n beroerde manier verloren wordt, is natuurlijk kut. Maar eindelijk begint het voetbal van Ajax weer ergens op te lijken.
Ik heb het wel gezien, was niet ontevreden over het spel. Maar je word inderdaad heel beroerd als je ziet hoe PSV weer met geluk punten uitloopt, daar word je naar al die jaren ziek van. Meestal zijn we er zelf schuldig aan, soms zoals nu niet. En dan doen het pijn

Ajax
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:35:03 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56685982
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Ach ja, scorebordjournalistiek of TT supporters. Tis maar hoe je het noemen wilt.

Vrijdag weer lekker naar Ajax. Home is open, ik heb er zin in.

Eén liefde: Ajax Amsterdam!
Jouw goed recht.

Ik zie het grotere plaatje. Al 10 jaar nauwelijks succes en geen uitzicht op verbetering. Maar goed, per wedstrijd leven is ook een manier...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56686046
We worden kampioen.
Ajax <3
pi_56686047
Ajax is een topclub, die in een topdip zit. Na regen komt altijd zonneschijn, je moet positief blijven.

Allemaal cliches waar ik van hoop dat ze kloppen
pi_56686054
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jouw goed recht.

Ik zie het grotere plaatje. Al 10 jaar nauwelijks succes en geen uitzicht op verbetering. Maar goed, per wedstrijd leven is ook een manier...
Wil net zeggen, zo goed vond ik Ajax zondag nu ook weer niet. En zodra ze Roda een beetje laten voetballen staat het meteen 1-0. Je ziet het weer aankomen. En natuurlijk kunnen de spelers wel voetballen. Stuk voor stuk. Het probleem zit tussen de oren. Als Roda in Feyenoord-shirts had gespeeld win je ongetwijfeld wel, dat idee.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56686181
quote:
Home is open, het word echt heerlijk weer vrijdag dus lijkt me een heerlijke avond en we winnen toch wel
pi_56686193
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef Roysen het volgende:
We worden kampioen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56686201
quote:

[..]

Jouw goed recht.

Als je een echte Ajacied bent blijf je toch wel gaan ookal ze spelen kut, ik was ook niet blij hoor om zolang terug in de trein te moeten maar zo is het.

pi_56686240
quote:

[..]

Jouw goed recht.

Eens.. HAFCA trekt een bekrompen conclusie tussen het leveren van kritiek op (voornamelijk) het bestuurlijke.. en het "kijken naar ajax"..

Ik heb de wedstrijd ook gezien.. vond ze ook niet slecht spelen.. dat veranderd echter niets aan het feit dat we verloren hebben.. en we nu 9 punten achter staan op die kut boeren..
pi_56686261
quote:
wrom tegenzin? dan blijf je toch lekker thuis

Ik zit vrijdag weer om 18.08 uur in de trein richting Am*dam
pi_56686288
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Eens.. HAFCA trekt een bekrompen conclusie tussen het leveren van kritiek op (voornamelijk) het bestuurlijke.. en het "kijken naar ajax"..

Ik heb de wedstrijd ook gezien.. vond ze ook niet slecht spelen.. dat veranderd echter niets aan het feit dat we verloren hebben.. en we nu 9 punten achter staan op die kut boeren..
Als we daar hadden gewonnen, hadden we het nu ook niet over Jaakke, Fontein, Slop en weet ik veel wie gehad. Dan was het, "nog 6 punten, we moeten nog naar Eihoven, het kan nog jongens".
pi_56686292
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

wrom tegenzin? dan blijf je toch lekker thuis

Ik zit vrijdag weer om 18.08 uur in de trein richting Am*dam
Tuurlijk ga ik heen, wegblijven is nu wel het makkelijkst. Je club steun je ook in slechte tijden. En behalve als ik moet werken sla ik geen wedstrijd over, nu dus ook niet. Maar het is zo frustrerend zoals het allemaal gaat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56686374
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 16:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als we daar hadden gewonnen, hadden we het nu ook niet over Jaakke, Fontein, Slop en weet ik veel wie gehad. Dan was het, "nog 6 punten, we moeten nog naar Eihoven, het kan nog jongens".
Ja maar zo is het toch ook? 6 of 9 punten is een wezenlijk verschil ouwe..

En trouwens.. we hebben het vaker over de bestuurlijke vernieuwing bij de club gehad.. ook in "betere tijden".. dus die vergelijking maken gaat niet op.. hoe graag je het ook wilt
pi_56686399
Totaal geen zin in vrijdag, kijk nog wel of ik ga. Ben nog redelijk ziek van wéér een verloren seizoen.

En die gasten kunnen gewoon door blijven gaan met hun wanbeleid want ze zijn onschendbaar
pi_56686416
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef devv05 het volgende:
Totaal geen zin in vrijdag, kijk nog wel of ik ga. Ben nog redelijk ziek van wéér een verloren seizoen.

En die gasten kunnen gewoon door blijven gaan met hun wanbeleid want ze zijn onschendbaar
Volgend jaar ga je niet mee rof wel?
pi_56686428
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef devv05 het volgende:

Door weg te blijven gaan ze vast niet plotseling van Geel en consorten ontslaan
pi_56686429
Iedereen die hier loopt te kankeren op het bestuur, doe er wat aan. Hier lopen schreeuwen op een forum, helpt niets hoor. Of wacht iedereen weer af tot de bekende jongens een actie op touw zetten en geeft men dan weer niet thuis?
pi_56686463
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die hier loopt te kankeren op het bestuur, doe er wat aan. Hier lopen schreeuwen op een forum, helpt niets hoor. Of wacht iedereen weer af tot de bekende jongens een actie op touw zetten en geeft men dan weer niet thuis?
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..

K bedoel.. met alle respect naar de actie destijds hoor.. maar k denk dat het rendement nihil is geweest..
pi_56686476
Wie wil Jaakke doodschieten?
pi_56686514
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..

K bedoel.. met alle respect naar de actie destijds hoor.. maar k denk dat het rendement nihil is geweest..
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...
pi_56686525
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:05 schreef Jasza het volgende:
Wie wil Jaakke doodschieten?
Jij wilde Elsemieke toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')