Weet je dat HEEL zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Lees anders ff een stukje terug![]()
Ik heb kritiek op de achteloosheid waarmee hier iemand stelt dat Jorien weg is gegaan door spreekkoren, bedreigingen etc. terwijl dit totaal niet het geval is...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch moet Ajax altijd proberen Cl te halen. Al was het alleen maar om aantrekkelijk te zijn/blijven voor spelers.
Een Defour bijv zie ik eerder komen als hij het met een nieuwe trainer meteen in de CL kan laten zien. Om maar even een net aangehaald voorbeeld te noemen.
Ik realiseer me dat we niets te zoeken hebben in een poule met Arsenal, Barca en Bayern oid, maar je moet het wel willen halen...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef StarGazer het volgende:
FF wat afleiding:
De 10 van maestro Michael Laudrup:
http://www.ajaxinternettv.nl/index.php?item=cat&type=new&vid=2471
Jij hebt ws een scc voor het sfeervak..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Boeiend gewoon 2 kaarten halen voor een vak, zijn altijd genoeg plaatsen vrij voor een wedstrijd tegen Sparta
Ik zit boven de F-side en bij ons word er geen probleem van gemaakt, ja als je gaat staan wel midden in het vakquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij hebt ws een scc voor het sfeervak..
Want moet jij eens bij iemand anders gaan staan middenin een ander vak, geheid dat je gezeik krijgt.
En ik zou, zeker in dit geval, graag naast die ander zitten
Maar toch vreemd dat volgens ticketbox er in GEEN ENKEL VAK meer 2 aangrenzende plaatsen zijn. Ik ga de gok niet nemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zit boven de F-side en bij ons word er geen probleem van gemaakt, ja als je gaat staan wel midden in het vak![]()
Bij mijn rij zijn bijna standaard 6 plaatsen naast elkaar vrij namelijk, en rijen eromheen ook wel, zeker tegen Sparta.
Er zijn vrijdag in ieder vak wel twee plaatsen naast elkaar te vinden. Dat is niet eens een gok.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar toch vreemd dat volgens ticketbox er in GEEN ENKEL VAK meer 2 aangrenzende plaatsen zijn. Ik ga de gok niet nemen
Mgoed, terug naar Ajax.
Dat leek mij dus ook, daarom keek ik ook zo vreemd op dat het blijkbaar niet zo.. of deelt ticketbox heel onlogisch in met gaten tussen de plekken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:16 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er zijn vrijdag in ieder vak wel twee plaatsen naast elkaar te vinden. Dat is niet eens een gok.
Dat komt omdat deze plaatsen zijn gereserveerd voor scc houders. Maar die komen niet allemaal dus zijn er plekken naast elkaar te vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar toch vreemd dat volgens ticketbox er in GEEN ENKEL VAK meer 2 aangrenzende plaatsen zijn. Ik ga de gok niet nemen
Mgoed, terug naar Ajax.
Wat Enactedchaos zegt en mensen kopen kaarten, maar gaan ergens anders zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook, daarom keek ik ook zo vreemd op dat het blijkbaar niet zo.. of deelt ticketbox heel onlogisch in met gaten tussen de plekken?
Of het systeem werkt weer eens niet naar behoren. K probeer het morgen nog wel een keer.
Het home is open, gezellig iig welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vergeet niet.. het is VRIJDAG he.. k bedoel.. zondag 14.30 uur zit het langerna nooit vol.. laat staan vrijdag..
Ticketbox gelovenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
quote:‘Guus Hiddink gaat niet naar Ajax of SC Heerenveen’
Datum: 12-feb-2008 13:34
De geruchtenmachine rondom Guus Hiddink kan stop worden gezet. De oefenmeester heeft voor zichzelf al enige tijd geleden besloten om in Rusland actief te blijven. Het bijhorende contract zal dan ook op korte termijn worden ondertekend, zo stelt hij tegenover Het Parool. ‘Er was nog wat fiscale onduidelijkheid. Die lijkt nu uit de weg te zijn geruimd, omdat er een belastingverdrag bestaat tussen Rusland en Nederland. Ik voel er niks voor om in twee landen aangeslagen te worden.’
De keuze voor Rusland, houdt in dat Hiddink niet naar Nederland terugkeert. Een overstap naar Ajax of SC Heerenveen, onlangs gesuggereerd, is dus uitgesloten. ‘Ik heb het uitstekend naar mijn zin in Rusland. We gaan dus nog mooi even door. Er is duidelijk de bereidheid om het voetbal in te richten naar een modernere leest. De mensen zijn open en welwillend, de basis voor een topsportklimaat is aanwezig.’
Sportweek.nl
Boeiend.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Seizoen: 1997/98
Club: Ajax
Wedstrijden: 21
Doelpunten: 11
quote:
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die zag ik als enige als een zeker medicijn. Man met zoveel kennis en eigen visie. Weet van aanpakken.
Gecondoleerd alvast iedereen. Waar wordt Ajax begraven?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,
ligt mijn clubje begraven onder het beton.'
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,
ligt mijn clubje begraven onder het beton.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |