'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die zag ik als enige als een zeker medicijn. Man met zoveel kennis en eigen visie. Weet van aanpakken.
Gecondoleerd alvast iedereen. Waar wordt Ajax begraven?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,
ligt mijn clubje begraven onder het beton.'
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
'Onder de blauwe hemel, achter het Ajax stadion,
ligt mijn clubje begraven onder het beton.'
Leer je nog wel af hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:26 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Ik heb der gewoon weer zin anGewoon die 3 punten pakken en hopen dat psv alsnog punten verspeeld. (Ik ben altijd veel te optimistisch
)
Nooit last van. Lekker comazuipen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
Toch wel met lichte tegenzin naar Ajax vrijdag, prutsers...
Ik heb het wel gezien, was niet ontevreden over het spel. Maar je word inderdaad heel beroerd als je ziet hoe PSV weer met geluk punten uitloopt, daar word je naar al die jaren ziek van. Meestal zijn we er zelf schuldig aan, soms zoals nu niet. En dan doen het pijnquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel grappig. Als Ajax die pingel had gekregen, dan was het een andere wedstrijd geworden en hadden we waarschijnlijk gewoon gewonnen. Dan had iedereen gesproken over een prima overwinning. Want Roda uit hebben wij het altijd erg lastig. Mensen die hier alleen maar zitten te janken, hebben waarschijnlijk de wedstrijd niet gezien, want Ajax speelde heel behoorlijk. Dat er dan op zo'n beroerde manier verloren wordt, is natuurlijk kut. Maar eindelijk begint het voetbal van Ajax weer ergens op te lijken.
Jouw goed recht.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch wel grappig. Als Ajax die pingel had gekregen, dan was het een andere wedstrijd geworden en hadden we waarschijnlijk gewoon gewonnen. Dan had iedereen gesproken over een prima overwinning. Want Roda uit hebben wij het altijd erg lastig. Mensen die hier alleen maar zitten te janken, hebben waarschijnlijk de wedstrijd niet gezien, want Ajax speelde heel behoorlijk. Dat er dan op zo'n beroerde manier verloren wordt, is natuurlijk kut. Maar eindelijk begint het voetbal van Ajax weer ergens op te lijken.
Ach ja, scorebordjournalistiek of TT supporters. Tis maar hoe je het noemen wilt.
Vrijdag weer lekker naar Ajax. Home is open, ik heb er zin in.
Eén liefde: Ajax Amsterdam!
Wil net zeggen, zo goed vond ik Ajax zondag nu ook weer niet. En zodra ze Roda een beetje laten voetballen staat het meteen 1-0. Je ziet het weer aankomen. En natuurlijk kunnen de spelers wel voetballen. Stuk voor stuk. Het probleem zit tussen de oren. Als Roda in Feyenoord-shirts had gespeeld win je ongetwijfeld wel, dat idee.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw goed recht.
Ik zie het grotere plaatje. Al 10 jaar nauwelijks succes en geen uitzicht op verbetering. Maar goed, per wedstrijd leven is ook een manier...
Home is open, het word echt heerlijk weer vrijdag dus lijkt me een heerlijke avond en we winnen toch welquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:39 schreef Roysen het volgende:
We worden kampioen.
Als je een echte Ajacied bent blijf je toch wel gaan ookal ze spelen kut, ik was ook niet blij hoor om zolang terug in de trein te moeten maar zo is het.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw goed recht.
Ik zie het grotere plaatje. Al 10 jaar nauwelijks succes en geen uitzicht op verbetering. Maar goed, per wedstrijd leven is ook een manier...
Eens.. HAFCA trekt een bekrompen conclusie tussen het leveren van kritiek op (voornamelijk) het bestuurlijke.. en het "kijken naar ajax"..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jouw goed recht.
wrom tegenzin? dan blijf je toch lekker thuisquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
Als we daar hadden gewonnen, hadden we het nu ook niet over Jaakke, Fontein, Slop en weet ik veel wie gehad. Dan was het, "nog 6 punten, we moeten nog naar Eihoven, het kan nog jongens".quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eens.. HAFCA trekt een bekrompen conclusie tussen het leveren van kritiek op (voornamelijk) het bestuurlijke.. en het "kijken naar ajax"..
Ik heb de wedstrijd ook gezien.. vond ze ook niet slecht spelen.. dat veranderd echter niets aan het feit dat we verloren hebben.. en we nu 9 punten achter staan op die kut boeren..
Tuurlijk ga ik heen, wegblijven is nu wel het makkelijkst. Je club steun je ook in slechte tijden. En behalve als ik moet werken sla ik geen wedstrijd over, nu dus ook niet. Maar het is zo frustrerend zoals het allemaal gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
wrom tegenzin? dan blijf je toch lekker thuis
Ik zit vrijdag weer om 18.08 uur in de trein richting Am*dam
Ja maar zo is het toch ook? 6 of 9 punten is een wezenlijk verschil ouwe..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als we daar hadden gewonnen, hadden we het nu ook niet over Jaakke, Fontein, Slop en weet ik veel wie gehad. Dan was het, "nog 6 punten, we moeten nog naar Eihoven, het kan nog jongens".
Volgend jaar ga je niet mee rof wel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef devv05 het volgende:
Totaal geen zin in vrijdag, kijk nog wel of ik ga. Ben nog redelijk ziek van wéér een verloren seizoen.
En die gasten kunnen gewoon door blijven gaan met hun wanbeleid want ze zijn onschendbaar
Door weg te blijven gaan ze vast niet plotseling van Geel en consorten ontslaanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:00 schreef devv05 het volgende:
Totaal geen zin in vrijdag, kijk nog wel of ik ga. Ben nog redelijk ziek van wéér een verloren seizoen.
En die gasten kunnen gewoon door blijven gaan met hun wanbeleid want ze zijn onschendbaar
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die hier loopt te kankeren op het bestuur, doe er wat aan. Hier lopen schreeuwen op een forum, helpt niets hoor. Of wacht iedereen weer af tot de bekende jongens een actie op touw zetten en geeft men dan weer niet thuis?
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..
K bedoel.. met alle respect naar de actie destijds hoor.. maar k denk dat het rendement nihil is geweest..
Jij wilde Elsemieke toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:05 schreef Jasza het volgende:
Wie wil Jaakke doodschieten?
Die actie was in de ochtend toch? had toen andere dingen te doen bijvquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...
Ajax heeft supporters over heel nederland zitten.. laat ze zo een demonstratie eens op een wedstrijddag organiseren.. durf te wedden dat je dan MEER mensen hebt dan op een andere normale doordeweekse of weekenddag..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En waarom was het rendement nihil? Omdat er maar een paar 100 man was. Daar liggen ze niet wakker van. Als iedereen die roept dat het bestuur op moet rotten, nou eens aanwezig zou zijn. Dát maakt indruk. Maar het is zoals het altijd gaat. Iedereen wilt verandering en er moet van alles gebeuren, maar als er dan daadwerkelijk wat vanuit de supporters gebeurd, dan zijn er altijd weer dezelfde mensen. Zonde...
Jawel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgend jaar ga je niet mee rof wel?
I know, maar het scheelt mij weer een chagrijnige kutavond. Heb sowieso een hekel aan vrijdagavond wedstrijden en helemaal als ze ook nog eens sfeerloos, koud en slecht zijn (voorspelling: 1-1)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Door weg te blijven gaan ze vast niet plotseling van Geel en consorten ontslaan
Je kán er niks aan doen, dat is het hele probleem. Die protestmarsen van de 'bekende jongens' zijn net zo nutteloos als dat je in je eentje met een spandoek op de dam gaat staan. Het bestuur haalt hun schouders op en gaat weer verder waar ze mee bezig waren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Iedereen die hier loopt te kankeren op het bestuur, doe er wat aan. Hier lopen schreeuwen op een forum, helpt niets hoor. Of wacht iedereen weer af tot de bekende jongens een actie op touw zetten en geeft men dan weer niet thuis?
Gewoon elke wedstrijd weer protestacties, heeft uiteindelijk bij Feyenoord ook wel rendement gehad hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oftewel een protestmars met 10.000 supporters zou helpen? Dream on..
K bedoel.. met alle respect naar de actie destijds hoor.. maar k denk dat het rendement nihil is geweest..
feyenoordsupporters kregen vd Herik wel weg. Het kan dus wel. Ik zeg niet dat dat de goede manier was zoals hun dat deden, maar om bij voorbaat te zeggen dat je er niets aan kan doen, vind ik wel erg makkelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:10 schreef devv05 het volgende:
Je kán er niks aan doen, dat is het hele probleem. Die protestmarsen van de 'bekende jongens' zijn net zo nutteloos als dat je in je eentje met een spandoek op de dam gaat staan. Het bestuur haalt hun schouders op en gaat weer verder waar ze mee bezig waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |