abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56683125
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:27 schreef HeatWave het volgende:
En ik snap beide kanten wel, je bent Ajacied, geen fan van deze selectie of dit bestuur.
Maar het is echt al 10 jaar kut en het uitzicht is alleen maar nog kutter.
Dat is het punt. Als ik kijk naar mijn pa, die er al vanaf '65 komt waarvan de laatste 25 jaar met seizoenskaart, is het al een jaar of vier meer dan zat. Toch verlengt 'ie iedere keer want hey, het is Ajax.
En veel mensen om me heen hetzelfde. Maar ik ben ervan overtuigd dat er best wel wat mensen niet gaan verlengen.
pi_56683169
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een gejank hier allemaal
Het word nu allemaal wel erg negatief gezien inderdaad. Hoewel Ajax niet veel kans meer maakt zou het me verder ook niet verbazen als het weer een fotofinish word met PSV waarbij zij net winnen.
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:33 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

he pssst, je hebt zand in je ogen...
ksst, scheer je weg.
pi_56683205
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:39 schreef Brammie het volgende:

[..]

Het word nu allemaal wel erg negatief gezien inderdaa. Hoewel Ajax niet veel kans meer maakt zou het me verder ook niet verbazen als het weer een fotofinish word met PSV waarbij zij net winnen.
Ik zou er wel gek van op kijken. Ik zie PSV niet dezelfde slippertjes maken als vorig jaar. Toen viel de steunpilaar Alex opeens weg en hadden ze anti-crisismanager Knoeiman. Ik ben bang dat het kampioenschap al een uitgemaakte zaak is.
Maar dat neemt niet weg dat ze er wel voor moeten blijven knokken natuurlijk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56683216
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een gejank hier allemaal
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56683245
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik zou er wel gek van op kijken. Ik zie PSV niet dezelfde slippertjes maken als vorig jaar. Toen viel de steunpilaar Alex opeens weg en hadden ze anti-crisismanager Knoeiman. Ik ben bang dat het kampioenschap al een uitgemaakte zaak is.
Maar dat neemt niet weg dat ze er wel voor moeten blijven knokken natuurlijk.
Ik zie dit seizoen ook minder reden voor een wederopstanding. Aan de andere kant: als je het vorig seizoen rond deze tijd had gevraagd had ik hetzelfde gezegd.
pi_56683292
quote:
Defour kan titelstrijd weer hervatten
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 12 februari om 09:29

Standard Luik kan sneller dan verwacht over Steven Defour beschikken. De negentienjarige middenvelder leek zes weken uit de roulatie te zijn met een spierscheuring, maar hervat mogelijk deze week alweer de training.
“De spierscheuring is volledig verdwenen. Zelfs het litteken is niet meer zichtbaar”, vertelt de winnaar van de Gouden Schoen in De Gazet van Antwerpen. "Misschien kan ik deze week de trainingen met de groep al hervatten. De wedstrijd tegen Club Brugge komt toch nog te vroeg. Ik richt me eerder op AA Gent."

Defour liep de blessure vorige maand op in het met 3-1 gewonnen duel met Zulte Waregem . Gevreesd werd dat Defour dezelfde spier had beschadigd als waar hij eerder dit seizoen ook al geblesseerd aan was geraakt.

De spelbepaler bevestigt in Luik zijn reputatie als groot talent. De twaalfvoudig international is bezig aan zijn tweede contractjaar en kwam 46 competitieduels (vijf treffers) in actie. Afgelopen zomer ving Ajax bot bij Les Rouges in een poging de aanvoerder over te nemen.
Benieuwd of die jongen nog zal komen of niet. Hij heeft wel interesse, dat moge duidelijk zijn. Nu moet Ajax nog kordaat handelen ( ).
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56683303
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Juist doordat een stel kneuzen mijn club kapot proberen te maken, voel ik me meer Ajacied. Het is oh zo gemakkelijk om voorop te lopen in de polonaise op het Leidse na een kampioenschap, maar juist in mindere tijden moet je er staan. Mensen die zich "weg laten pesten" door onze beleidsbepalers zijn niet wijs.

Ik vraag me alleen wel af hoeveel onze SCC nu weer duurder wordt en wat dit jaar de reden is
pi_56683314
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:39 schreef Brammie het volgende:

ksst, scheer je weg.
Ik had helemaal niet gereageerd als jij niet zo'n domme opmerking had gemaakt. Dus ga het lekker bij jezelf zoeken
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:49:34 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56683333
Ik bedoelde dus ook niet dat iedereen Ajax definitief de rug moet toekeren, uiteraard niet.

En je treft ze met 1 actie dan wel niet meteen financieel, maar als de ArenA gewoon 1 thuiswedstrijd leeg is geef je wel een signaal af lijkt me zo. Betaald heb je toch al...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56683337
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:48 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Ik had helemaal niet gereageerd als jij niet zo'n domme opmerking had gemaakt. Dus ga het lekker bij jezelf zoeken
HALLO kan dat ff ergens anders? Keep it on Ajax please..
pi_56683385
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

HALLO kan dat ff ergens anders? Keep it on Ajax please..
hoi,

het gaat ook min of meer over ajax hoor meneer. bij jullie gaat het bovenin namelijk bijna net zo kut als bij ons toen.

groetjes,
ec
pi_56683439
Mja. Ik zit me net te bedenken; PSV heeft nog de UEFA cup, dus moeten ook doordeweeks nog wat wedstrijden spelen. Misschien dat ze het daardoor nog wel wat lastiger gaan krijgen.

Maar ja, wishfull thinking
pi_56683451
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik bedoelde dus ook niet dat iedereen Ajax definitief de rug moet toekeren, uiteraard niet.

En je treft ze met 1 actie dan wel niet meteen financieel, maar als de ArenA gewoon 1 thuiswedstrijd leeg is geef je wel een signaal af lijkt me zo. Betaald heb je toch al...
Nou voorlopig wilde ik voor vrijdag nog 2 kaartjes kopen.
Gewoon in geen enkel vak meer 2 aangrenzende stoelen Tegen sparta
Die Ticketboxdame stond ook vreemd te kijken. Mja.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:56:30 #89
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56683458
Fontein heeft het echt niet slecht gedaan ofzo hoor. Grote sponsor binnengehaald, contacten met China.. die man moet gewoon niet over voetbal praten, maar over marketing.
pi_56683463
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nou voorlopig wilde ik voor vrijdag nog 2 kaartjes kopen.
Gewoon in geen enkel vak meer 2 aangrenzende stoelen Tegen sparta
Die Ticketboxdame stond ook vreemd te kijken. Mja.
Boeiend gewoon 2 kaarten halen voor een vak, zijn altijd genoeg plaatsen vrij voor een wedstrijd tegen Sparta
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:57:38 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56683474
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:52 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

hoi,

het gaat ook min of meer over ajax hoor meneer. bij jullie gaat het bovenin namelijk bijna net zo kut als bij ons toen.

groetjes,
ec
Toen? !
pi_56683485
quote:

[..]

hoi,

groetjes,
ec
Bij jullie gaat het nog steeds slecht?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56683504
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:42 schreef Ordinair het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
jaakke rot op
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:59:59 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56683507
quote:

[..]

hoi,

groetjes,
ec
Jij bent een Feyenoorder? Kom op, zeg. Het zou een schande zijn als jullie dit seizoen geen kampioen worden!

Dus hou kritiek op andere clubs maar achterwege.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56683514
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:57 schreef pfaf het volgende:

[..]

Toen? !
Toen ja, hij maakte de vergelijking Jaakke - Jorien.

Aangezien Jorien nu weg is heb ik het over "toen". Dat het bij ons nog steeds niet fantastisch in elkaar zit hoef je mij niet te vertellen hoor
pi_56683528
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Vanaf nu is het ook niet interessant meer, tot de play-offs . PSV is kampioen en verder zal het me worst wezen of we 2de of 5de worden....
Die fucking play-offs interesseren me ook geen ruk meer. CL hebben we toch niets te zoeken. Nee, ik heb het weer gehad tot 1 september wanneer de transfermarkt dicht is. Dan weten we weer of we ergens op mogen hopen of niet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56683552
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:01 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Die fucking play-offs interesseren me ook geen ruk meer. CL hebben we toch niets te zoeken. Nee, ik heb het weer gehad tot 1 september wanneer de transfermarkt dicht is. Dan weten we weer of we ergens op mogen hopen of niet.
En jij zit vrolijk in Tjsechie
pi_56683555
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij bent een Feyenoorder? Kom op, zeg. Het zou een schande zijn als jullie dit seizoen geen kampioen worden!

Dus hou kritiek op andere clubs maar achterwege.
Lees anders ff een stukje terug

Ik heb kritiek op de achteloosheid waarmee hier iemand stelt dat Jorien weg is gegaan door spreekkoren, bedreigingen etc. terwijl dit totaal niet het geval is...

pi_56683563
ow ow ow.. kan iemand zich uberhaupt nog wel een seizoen herinneren waarbij we dit gevoel niet gehad hebben?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:03:19 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56683564
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:01 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Toch moet Ajax altijd proberen Cl te halen. Al was het alleen maar om aantrekkelijk te zijn/blijven voor spelers.

Een Defour bijv zie ik eerder komen als hij het met een nieuwe trainer meteen in de CL kan laten zien. Om maar even een net aangehaald voorbeeld te noemen.

Ik realiseer me dat we niets te zoeken hebben in een poule met Arsenal, Barca en Bayern oid, maar je moet het wel willen halen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')