Dat zeg ik. Ik kan het ze ook niet eens kwalijk nemen, als je als Heitinga elke week keihard werkt en de mensen om je heen zo ziet kloten, dat breekt je op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Bah, je ziet gewoon alweer aankomen dat volgend jaar een kutjaar gaat worden. Waarom zouden goede spelers in hemelsnaam blijven met zulks beleid?
Nou, ik ben benieuwd vrijdag.. Sparta..
Ik denk dat wij nooit de rust en kalmte kunnen krijgen als bij psv. Wij zijn nou eenmaal de grootste club van Nederland, en dat ontgaat ook de media niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rust en kalmte van bij PSV (er is druk om kampioen te worden, maar dat worden ze toch wel).
De scouting van H'veen/Groningen.
De medische staf van AC Milan (ok ok, lastig).
De inzet (van spelers) van zo'n beetje elke andere ploeg in de Eredivisie (vooral tegen Ajax).
En een omgangsvorm (bedrijfscultuur) dat Perez/HTc, Koster/Luque, Luque/Suarez situaties gewoon als volwassenen worden opgelost.
Ja, want zo hebben we Jorien ook weg gekregenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:46 schreef Brammie het volgende:
Het zou bijna makkelijker zijn ala Feyenoord gewoon een paar kale knakkers richting Jaake te sturen en ze wat zinnen instuderen om te scanderen
Ach komop, wat daar gebeurde was gewoon te genant voor woorden...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ja, want zo hebben we Jorien ook weg gekregen![]()
Onbenul.
dat zeg ik; onbenul.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:56 schreef Brammie het volgende:
[..]
Ach komop, wat daar gebeurde was gewoon te genant voor woorden...
Verder lief dat je begint te schelden
Wou je beweren dat dat gevloek en getier van de aanhang niet meegespeeld heeft dan? Strooit de media ons allen zand in de ogen inzake dit?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:06 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
dat zeg ik; onbenul.
Als je niet weet waar je het over hebt hou dan gewoon je mond
Veel mensen om me heen die er echt al jaaaren komen overwegen serieus hun seizoenskaart op te geven en een tv-abonnementje te nemen. Ik ben nog lang niet zover maar dat ermee willen stoppen zal in andere vakken ook wel leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:31 schreef HeatWave het volgende:
No offence en ik bedoel het ECHT NIET lullig of verkeerd, maar zolang de ArenA elke week toch weer vol zit en er elk jaar seizoenskaarten als warme broodjes de deur uitgaan zal het bestuur geen enkele reden zijn om iets te veranderen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:09 schreef Brammie het volgende:
[..]
Wou je beweren dat dat gevloek en getier van de aanhang niet meegespeeld heeft dan? Strooit de media ons allen zand in de ogen inzake dit?
Wat doe je dan hier, ga protesteren tegen dit grote onrecht!
Fijn dat je het erkentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Laat maar, jij weet blijkbaar alles al
Juist doordat een stel kneuzen mijn club kapot proberen te maken, voel ik me meer Ajacied. Het is oh zo gemakkelijk om voorop te lopen in de polonaise op het Leidse na een kampioenschap, maar juist in mindere tijden moet je er staan. Mensen die zich "weg laten pesten" door onze beleidsbepalers zijn niet wijs.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Veel mensen om me heen die er echt al jaaaren komen overwegen serieus hun seizoenskaart op te geven en een tv-abonnementje te nemen. Ik ben nog lang niet zover maar dat ermee willen stoppen zal in andere vakken ook wel leven.
Eurootje of 10 ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist doordat een stel kneuzen mijn club kapot proberen te maken, voel ik me meer Ajacied. Het is oh zo gemakkelijk om voorop te lopen in de polonaise op het Leidse na een kampioenschap, maar juist in mindere tijden moet je er staan. Mensen die zich "weg laten pesten" door onze beleidsbepalers zijn niet wijs.
Ik vraag me alleen wel af hoeveel onze SCC nu weer duurder wordt en wat dit jaar de reden is
Ik wist het "gevaar" van die opmerking hoor. En ik snap beide kanten wel, je bent Ajacied, geen fan van deze selectie of dit bestuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist doordat een stel kneuzen mijn club kapot proberen te maken, voel ik me meer Ajacied. Het is oh zo gemakkelijk om voorop te lopen in de polonaise op het Leidse na een kampioenschap, maar juist in mindere tijden moet je er staan. Mensen die zich "weg laten pesten" door onze beleidsbepalers zijn niet wijs.
Ik vraag me alleen wel af hoeveel onze SCC nu weer duurder wordt en wat dit jaar de reden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |