Nou jaaa...dit is zo ongeloofwaardig...hoe durven ze..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:58 schreef Copycat het volgende:
Zal PoekieRoekie zelf flink hebben lopen stemmen/spammen?
Poll:
De gastspelers gaan de luchtballon in!
Terecht! Dat hebben ze verdiend. 32%
Nee, Brian en Amanda gun ik het meer. 51%
Huub en Claire; dat zou pas leuk zijn 17%
Kwestie van vraagstelling..... kennelijk wordt het de gastspelers niet echt gegund, en Huub en Claire zou idd niet "leuk" zijn... voor de ene helft niet omdat ze Huub sowieso niet aan een verkering gekoppeld willen zien, voor de rest niet omdat ze het al triest genoeg vinden wat Claire vorige week heeft moeten doorstaan...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar, dit gelooft toch niemand???????
Verhaal is niet nieuw heeft hij al eerder verteld. Toen hij nog niet zo lang in de kooi zat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:36 schreef Katewalker het volgende:
Huub is aan het opscheppen...4 meisjes waar hij vast sex mee had waarvan 1 dacht dat ze exlusiviteit had....
Het beviel hem heel goed....nou...ik hoop die meisjes ook...
Dat moeten we dan maar hopen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nou jaaa...dit is zo ongeloofwaardig...
Bedankt, viel niet mee inderdaad bij een ernstig gebrek aan CAPs .....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:38 schreef Leandra het volgende:
Overigens nog mijn complimenten voor de OP, je hebt geweldig je best gedaan DGK_Tegengas
Daar ben ik het zoooo mee eens. Ze hadden gewoon die stemming op een normale manier kunnen proberen te krijgen. Als er dan geblokt werd door Brian en Amanda is het tijd voor plan B. Ik zou ook niet accepteren als me voor werd gelogen. Ook was het veel mooier geweest wanneer BA en CH met elkaar gingen strijden om deze ballonvaart. Dan hadden ze ook beroep kunnen doen op hun meerderheid en eventueel BA in de schoenen kunnen schuiven dat ze geblokt hebben. Nu hebben hebben CH gewoon verdient deze stemming niet te krijgen. Simple omdat een leugen niet nodig was geweest.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:29 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah... ik zou hem ook niet gunnen als ze me wat leugentjes zaten te vertellen.
Ik had de indruk dat Amanda het graag aan iemand had gegund. Tot het moment dat ze besefte dat het allemaal gesjoemel was.
quote:11:38 - Mannen onder elkaar...
"Ik had er gemiddeld vijf per jaar. Er zijn wel periodes geweest dat ik er meer had, maar ik vind one night stands niet zo bijster interessant. Je bent je zaad even kwaad", legt Huub uit. “Maar je had toch ook meisjes tegelijk?”, herinnert Eric zich. “Ik had vier meisjes tegelijk”, schept de Oldenzaler op. “Wisten ze het van elkaar?”, vraagt de ex-Miljonair. “Eentje dacht dat ze exclusiviteit had, de andere drie wisten van elkaar”, verduidelijkt hij. Vervolgens vertelt hij nog over de periode dat hij twee meisjes tegelijk exclusiviteit beloofde en dat er nog eentje bijkwam. “Heb je wel eens met alle drie op dezelfde dag seks gehad?”, is nu ook Jaap geïnteresseerd. Na een harde schaterlach is het antwoord ja. Zou dit allemaal op waarheid berust zijn, of slechts stoere verhalen?
Hmm, is het niet zo dat ze het zichzelf graag had gegund en dit als handvat heeft gebruikt om het te torpederen? Ze had Claire beloofd dat de volgende stemming voor haar was, wat er ook is gezegd dan, belofte maakt schuld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:29 schreef avonne het volgende:
[..]
mwah... ik zou hem ook niet gunnen als ze me wat leugentjes zaten te vertellen.
Ik had de indruk dat Amanda het graag aan iemand had gegund. Tot het moment dat ze besefte dat het allemaal gesjoemel was.
Het lijkt schier onmogelijk daar. Als ik een te publiceren tekst schrijf, print ik de tekst altijd om nog even door te lezen op domme fouten. Kleine moeite, groot plezier voor de lezer en klant.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:12 schreef Leandra het volgende:
Het blijft moeilijk... je eigen texten even nalezen voor (of desnoods na) publicatie is kennelijk teveel gevraagd:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |