Nee, ik heb gewoon geen zin dat mensen mij IRL herkennen als TheHamsterSlayer, aangezien ik nogal wat gevoelige informatie over mezelf heb gepost. Ik zit nog minstens 2.5 jaar op die faculteit en er zitten ook nogal wat Fokkers daar heb ik ontdekt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu heb ik al ruim 2 jaar een vriendin en neuk ik meer dan jij kunt rukken![]()
[..]
Met zo'n vraag lok je het nu wel uit hea![]()
of is het een verkapt-check-mijn-postgeschiedenis-post?
laat me raden; je bent 50 jaar. Tegen die tijd ben ik al lang impotent verklaard.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld als:
wacht nou maar rustig af, er is nog hoop,
als je eenmaal zo oud ben zoals ik, ben je er over heen gegroeid
* Checkt posthistorie van TS.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
even vraagje tussendoor; kunnen jullie mijn Postgeschiedenis zien? Zo ja, hoe kan ik dit disablen?
Fantastisch, jij bent echt een vrouw naar mn hart!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:32 schreef diginoob het volgende:
Jouw verhaal illustreert heel goed mijn opvatting over het niet snel, vaak helemaal niet naar bed gaan met mannen.
Respect voor vrouwen is ver te zoeken, het is sex en wegwezen, of niet wegwezen maar wel snel sex.
En de vrouwen gaan nog mee ook, behalve ik dan.
Welja, ben je nou sarcastisch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Fantastisch, jij bent echt een vrouw naar mn hart!Een vrouw die NIET met Jan Alleman de lakens deelt of heeft gedeeld. Bekijk het vanuit mijn kant; we zijn beide onervaren op het gebied van seks, misschien kunnen we van elkaar leren en elkaars lichamen verkennen
Je hebt dan geen lastige nasleep van een vaste relatie en al die bullshit zoals Valentijnsdag erom heen.
PM me maar als je zin hebt.
Ja, maar ik vind jouw posthistorie niet zo bijster interessant.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
En? Kan je het zien? Staan mijn posts in KPD er ook in?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Fantastisch, jij bent echt een vrouw naar mn hart!Een vrouw die NIET met Jan Alleman de lakens deelt of heeft gedeeld. Bekijk het vanuit mijn kant; we zijn beide onervaren op het gebied van seks, misschien kunnen we van elkaar leren en elkaars lichamen verkennen
Je hebt dan geen lastige nasleep van een vaste relatie en al die bullshit zoals Valentijnsdag erom heen.
PM me maar als je zin hebt.
Je maakte je zorgen over deze post?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
En? Kan je het zien? Staan mijn posts in KPD er ook in?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:57 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
lol, zal ik dan ook maar een poging wagen
OMFG wat doe ik hier @$#%#$^%!
Ik voelde even een tinteling in m'n private parts ...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja, de aanmeldingen zullen nu waarschijnlijk wel binnen stromen he, na zo'n gevoelige intelligente oproep om elkaar wat beter te leren kennen. Welke vrouw wordt nu niet geil van zo'n tekst?
Als dat blijft terugkeren, moet je er wel mee naar de dokter gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voelde even een tinteling in m'n private parts ...
SOAquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als dat blijft terugkeren, moet je er wel mee naar de dokter gaan
Al PM verstuurd naar HamsterSlayer?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik voelde even een tinteling in m'n private parts ...
Ik heb nog niks ontvangen heur...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Al PM verstuurd naar HamsterSlayer?
Misschien heb je niet het charisma en uiterlijk dat allen vrouwen direct doet smelten. Maar er zijn ook jongens die minder aantrekkelijk zijn die toch kunnen scoren.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vraag mij dan af wat er in hemelsnaam MIS met MIJ is? Ik vraag me af of ik een gedrocht ben? Of dat ik geen seks-appeal heb? Constant twijfels over mn eigen ik. Maar naar de buitenwereld straal ik wel veel zelfvertrouwen uit vind ik. Qua uitstraling ben ik nogal zakelijk ingesteld en niet iemand die snel over zn emoties praat. Zou het daar aan kunnen liggen? Of aan het feit dat er mijn faculteit vrijwel geen mooie vrouwen zijn, behalve dan die ene.
Okay, je bent dus eigenlijk best wel een coole dude.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:42 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik denk dat het ook komt vanwege mijn uitstraling. Ik "kijk" bijna altijd nogal ernstig/serieus, en ik straal "zakelijkheid" uit, vind ik van mezelf. Kan het dát zijn dat ik (mooie) vrouwen afschrik, en dat ze denken van "die gozer heeft toch geen behoefte aan een gezellige conversatie"? Begrijp me niet verkeerd; als vrouwen me aanspreken dan reageer ik gewoon "normaal" positief en serieus, en zelfs een beetje ongeïnteresseerd om niet als een wanhopige lamzak over te komen.
Wat Freuder zegt is trouwens zwaar overdreven. Ik heb gewoon een goed sociaal en gezond leven, met zeer goede carriere-perspectieven. Ik lach veel ook al ben qua persoonlijkheid nogal serieus, en ik maak gewoon plezier in het leven. Maar ondanks dit alles mist er gewoon nog iets in mijn leven: iets wat bijna elke man van mijn leeftijd al heeft ervaren maar waar ik nog steeds niet van heb geproefd. Waarom vraag ik mij dan af.
Freuder omschrijft mij als een soort van Mad Man die totaal geen leven heeft en alles van vrouwen laat afhangen. Zo ben ik dus niet, maar ik heb wel zo mijn behoeftes (zoals elke vrouw die ook heeft maar die ondervinden daarmee geen problemen). Dus Think again.
Heu...een bepaald gedragspatroon verander je niet binnen een jaar hoor. Ik luister wel naar andere users, vooral naar de Grote Wijze Hexagon, maar mezelf veranderen gaat gewoon erg moeilijk, het wekt frustraties op omdat het niet binnen korte tijd lukt. Dat met die mindset veranderen is absoluut waar en ook de eerste stap. Als ik nu zin in seks heb, dan ga ik hardlopen/sprinten en krachttraining doen om afleiding te zoeken en me te concentreren op andere zaken. Niet echt gezond volgens mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:24 schreef Slarioux het volgende:
Alsof THS luistert naar andere users. Hij post al hoelang dit soort topics? Een jaar ofzo?
Wees blij dat je moed uiteen valt als een vrouw bezet is. Zou toch zonde van je tijd zijn om achter een bezette vrouw te gaan. En tja, als alle leuke bezet zijn, pech maar niks aan te doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:58 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Heu...een bepaald gedragspatroon verander je niet binnen een jaar hoor. Ik luister wel naar andere users, vooral naar de Grote Wijze Hexagon, maar mezelf veranderen gaat gewoon erg moeilijk, het wekt frustraties op omdat het niet binnen korte tijd lukt. Dat met die mindset veranderen is absoluut waar en ook de eerste stap. Als ik nu zin in seks heb, dan ga ik hardlopen/sprinten en krachttraining doen om afleiding te zoeken en me te concentreren op andere zaken. Niet echt gezond volgens mij.
Ik ga denk ik wel een paar boeken kopen over flirten enzo...misschien helpt het. Maar wat ik ook heel vaak mee maak, is dat ik een vrouw aantrekkelijk vind (en op dat moment niet aan seks denk) en dan blijkt het dat ze al een vriendje heeft. Dan zak ik echt heel diep in de grond, en valt mij moed uiteen, en staak ik onmiddelijk alle pogingen. Dat is mij al heel vaak overkomen, ik word daar gewoon een beetje moedeloos van. Hebben jullie dat dan nooit gehad? het lijkt net alsof alle vrouwen die ik leuk vind, bezet zijn (of niet bezet maar gewoon TE lelijk zijn).
Dat met die Mindset is echt de key. Dat ik misschien geen seksueel charisma heb doe je volgens mij vrij weinig aan. Ik zie vrouwen nu idd als een ander "soort" (maar dat zijn ze toch ook?), en dat moet ik veranderen. Zijn er dan nog meer lotgenoten die ook met dit probleem zitten? Of ben ik echt de ENIGE hier op FokForum?
Ik heb geen zin om als een soort Patrick Bateman te lijken later, al ben ik daar wel naar op weg als ik dit pad blijf bewandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |