+ 1quote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Kan iemand me nou even vertellen wat Claire stom heeft gedaan?
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Ze hebben geen stemming nodig, die gaan zo wel, oa met behulp van de gastspelers.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, reuze slim!!![]()
Die krijgen voorlopig geen stemming meer
Zeg maar gerust dat ze al gauw door de mand viel aan de manier waarop ze dit bracht aan Brian & Amanda, te doorzichtig. Ze kan het gewoon niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze heeft verkeerd gereageerd op het blufverhaal van brian in de kapsalon
Durf het bijna niet te vragen maar; Hoe reageerde ze dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:27 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze heeft verkeerd gereageerd op het blufverhaal van brian in de kapsalon
Ze bloost (of lacht) als ze liegt, klaar.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Ik ga het je proberen uit te leggen. Huub, Jaap, Claire en Eric hebben zitten praten, over de stemming.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:11 schreef avonne het volgende:
[..]
leg aub me even uit.
Ik snap er niet veel van wat er nu gebeurt.
Pas na afloop van de stemming aan Amanda melden, dat zij haar het volgendequote:Op maandag 11 februari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Ok duidelijk verhaalquote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ga het je proberen uit te leggen. Huub, Jaap, Claire en Eric hebben zitten praten, over de stemming.
Claire wilden de stemming graag hebben. Toen vroeg Huub wie zou je dan mee nemen. Waarop Claire zei, Huub. Huub schrok daar zo van dat hij er stil van werd.
Vervolgens spreken ze af dat Claire naar Brain en amanda toe gaat en zegt, ik wil Huub een hak zetten door de stemming te krijgen en dan een vriend uit te nodigen. Want Huub had al bedacht als ze zouden horen dat Claire, Huub zou mee nemen, hij meteen geblokt zou worden door Amanda en Brain.
Claire trap er in en gaat naar Amanda en Brain toe en steekt haar vehaal af. Helaas voor Claire had Brain haar door. Amanda had nog zoiets van, misschien wil ze het wel echt.
Brain blufde door te zeggen tegen Claire dat hij had afgeluisterd en dat ze loog. Claire schrok hiet van en sloeg dood.....
Brain had dus gelijk. vervolgens wilde heeft amanda uiteindelijk de stemming geblokt.
Brian blufte dat hij bij de private had staan luisteren,Claire's gezicht betrok meteen (die liet zich dus al kennen)quote:Op maandag 11 februari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen maar; Hoe reageerde ze dan?
Tuurlijk... toen kwam het punt bovendrijven dat Amanda zich realiseerde dat als zij het niet zou krijgen als het naar een ander gingquote:Op maandag 11 februari 2008 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok duidelijk verhaalAlleen blockde Amanda dus meteen Jaap ook maar
Zondag toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die lelijke smoel van dat joch wordt zaterdag nog lelijker gemaakt
En dat was echt dom om dat achteraf te zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Pas na afloop van de stemming aan Amanda melden, dat zij haar het volgende
uitje had beloofd naar aanleiding van haar stem voor aanstaande zondag.
Dat is hij al lang niet meer 23/7. Maar dat ene uurtje, het tentenbouwuurtje,is ze nog wel goed genoeg voor mentor/dichter/rapper/gitarist/dj/kooipaus Braajen.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:28 schreef mazaru het volgende:
B is niet blij met zijn delletje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen maar; Hoe reageerde ze dan?
Klopt, ze werd echt rood.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze bloost (of lacht) als ze liegt, klaar.
Alleen is het Jaap geworden qua keuze van Claire, en is de stemming alsnog down the drain gegaan.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:24 schreef Yavido het volgende:
Dit wordt de 'naai'-actie van ClaireWant ze hebben zojuist besproken om die stemming down the drain te laten gaan. Maar Claire gaat alsnog Jaap meenemen!
Je weet toch dat B&A het zo zwaar hebben in die fucking kutvilla?? Niemand gunt hen wat, niemand heeft prijsafspraken met hen gemaakt, niemand geeft hen spelinformatie, dat is allemaal voor anderen...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Zit Amanda nou weer te drammen dat de anderen hen nooit iets gunnen? ZDAB (zij die alles blokt)?
Ben niet verbaasd, de FEBO had er op deze manier meer baat bij ............quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef tipsch het volgende:
Ik ben echt nog verbaasd dat die stemming niet gewoon is veranderd is in een meerderheidsstemming, zonder gastspelers. Gemiste kans.
Beetje laat voor haar om dat dan pas te realiseren maar dat is logisch hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... toen kwam het punt bovendrijven dat Amanda zich realiseerde dat als zij het niet zou krijgen als het naar een ander ging
Ja, want hen hadden HAAR rijbewijsstemming geblokt.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Zit Amanda nou weer te drammen dat de anderen hen nooit iets gunnen? ZDAB (zij die alles blokt)?
Ja maar..... zij zijn het enige stelletje in DGK en dan gunnen ze het hen niet. Daarom blokte ze voor Jaap anders had ze dat noooiiiiit gedaan natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Voor haar is dat niet laatquote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef pullup het volgende:![]()
[..]
Beetje laat voor haar om dat dan pas te realiseren maar dat is logisch hoor![]()
Dem, ben ik zo opeens 3 pagina's verderquote:
Ik zou ze ook niets gunnen, ze krijgen in verhouding met de andere wannabees al veel te veel en daar is geen stemming aan te pas gekomenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, want hen hadden HAAR rijbewijsstemming geblokt.
En HEN gunnen hen NOOIT wat![]()
Want HEN zijn egoisten die overal iets voor moeten krijgen
Ja uit eindelijk wel. huub vroeg haar wel waarom ze dat gedaan had. Dit is me eigenlijk een beetje ontgaan, dus precies weet ik niet wat ze zei. Jaap heeft wel gezegd, nu weer alles te gaan blokken. Ik denk dat het Amanda niets uit maakt en ze gewoon weer alles voor elkaar gaan blokken.....quote:Op maandag 11 februari 2008 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok duidelijk verhaalAlleen blockde Amanda dus meteen Jaap ook maar
was dat het moment dat Brian zei "dáár is de deur"?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:31 schreef kybe het volgende:
[..]
Brian blufte dat hij bij de private had staan luisteren,Claire's gezicht betrok meteen (die liet zich dus al kennen)
Dat waren uitspraken van Amandelquote:Op maandag 11 februari 2008 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niets gunnen, ze krijgen in verhouding met de andere wannabees al veel te veel en daar is geen stemming aan te pas gekomen![]()
vanmiddag kreeg Brian nog maar even een uitje naar de bios van Mikey
Thnxquote:Op maandag 11 februari 2008 23:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dem, ben ik zo opeens 3 pagina's verder![]()
![]()
Thanks, maar jij kan er ook wat van
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende stemming erin aub, weekendje shoppen in Barcelona voor twee
Of door de streamers!!quote:Op maandag 11 februari 2008 23:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
De doodstraf voor 1 van de bewoners, en dat wordt beslist door een meerderheidsstemming...
quote:Op maandag 11 februari 2008 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
k heb m'n post al iets aangepast. Verward. Als je begrijpt vast wat ik bedoel.
e zo zie ik het dus ook, jaap heeft ook aan dit spelletje mee gespeeld. Maar goed, ik vind dat ze het heel goed gespeeld hebben en Huub heeft Brain ondanks wat hij ook is en wat iedereen ook denkt, toch behoorlijk onderschat door tegen Jaap te zeggen....zo slim is Brain niet...quote:Op maandag 11 februari 2008 23:35 schreef avonne het volgende:
danku danku danku voor de uitleg.
In dat geval begrijpelijk dat Amanda hem blokt voor Jaap, onder het motto "jullie willen ons fucken, fucken wij ook"
Gaat nergens over. Een meerderheidsstemming durven ze ook al niet meer aan.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor. Die stemmingen zijn ook zo frustrerend de laatste tijd![]()
Huub wil blowen.
Of ze laten de gastspelers die op de hand van B en A zijn de doorslag gevenquote:Op maandag 11 februari 2008 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Een meerderheidsstemming durven ze ook al niet meer aan.
Ja, hoe kómen ze daar überhaupt op.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze laten de gastspelers die op de hand van B en A zijn de doorslag geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |