abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 23:04:28 #31
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_56675148
Als die afspraak inderdaad was gemaakt stond Peter wel in z'n recht om Mathijs daarop te wijzen maar het getuigt echt aan een enorm gebrek aan manieren om dat op deze wijze op televisie te doen. Vond wel dat Mathijs het netjes heeft opgelost door een eind aan die rare discussie te maken.

Overigens wel leuke tv
It's about being boss, not being the boss...
  maandag 11 februari 2008 @ 23:08:07 #32
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56675252
Mathijs moest zeggen: Ee mag ik dit boek kopen??

Ja natuurlijK!! * WHEHEHEHEH MIJN EERSTE BOEK VERKOCHT GNEGNEGNEGNE MADDIE HIER KOM IK GNEGNEGNE*

Dus mathijs zo 50 cent geven, en zo ineens in de fik zetten en kapotschoppen!

Dus peter zo van: HEE WA FLIK JE MUH NOAU?

En mathijs whehehehe heb hem toch gekocht whehehe.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  maandag 11 februari 2008 @ 23:13:01 #33
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_56675423
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:08 schreef GasTurbine het volgende:
Mathijs moest zeggen: Ee mag ik dit boek kopen??

Ja natuurlijK!! * WHEHEHEHEH MIJN EERSTE BOEK VERKOCHT GNEGNEGNEGNE MADDIE HIER KOM IK GNEGNEGNE*

Dus mathijs zo 50 cent geven, en zo ineens in de fik zetten en kapotschoppen!

Dus peter zo van: HEE WA FLIK JE MUH NOAU?

En mathijs whehehehe heb hem toch gekocht whehehe.
Ik moest glimlachen
It's about being boss, not being the boss...
pi_56675595
dit is focking debiel, zie het nu bij nieuwste show
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56675759
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:18 schreef Noshiba het volgende:
dit is focking debiel, zie het nu bij nieuwste show
en de nieuwste show is niet debiel? ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
pi_56675834
Beetje vreemde actie idd. Natuurlijk heeft ie gelijk, maar toch een beetje flauwe manier van afhandelen. De roem stijgt een beetje naar zn hoofd helaas.
  maandag 11 februari 2008 @ 23:36:06 #37
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_56676005
daalt echt hard in mijn respect :S heb het er gewoon op het einde over loser
Op weg naar sint juttemes.
pi_56676534
zijn hier al t-shirts van?
pi_56676738
Matthijs zat gewoon keihard te liegen. En er was dus contractbreuk gepleegd. Zulke confrontaties zijn blijkbaar te hard voor de meeste kijkertjes, die hebben liever dat de mensen een beetje gezellig doen.
En dan zeggen dat Peterr onfatsoenlijk is .
Ik vind ze overigens allebei geen prettige mensen, maar de Vries lijkt tenminste straight vergeleken bij die gladde draaier van een Van Nieuwkerk.
anonieme razernist
pi_56676761
linkje?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 00:29:48 #41
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_56676802
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
linkje?
Is al twee keer in het topic voorbij gekomen .
Krekker is de bom!
pi_56679138
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 00:24 schreef NoCigar het volgende:
Matthijs zat gewoon keihard te liegen. En er was dus contractbreuk gepleegd. Zulke confrontaties zijn blijkbaar te hard voor de meeste kijkertjes, die hebben liever dat de mensen een beetje gezellig doen.
En dan zeggen dat Peterr onfatsoenlijk is .
Ik vind ze overigens allebei geen prettige mensen, maar de Vries lijkt tenminste straight vergeleken bij die gladde draaier van een Van Nieuwkerk.
Het is toch ook stom dat je daar zo'n scene van gaat maken. En tuurlijk liegt matthijs dan. Hij heeft weinig andere keus.

Peter de Vries is gewoon een arrogante klootzak die nu denkt dat hij de grootste man van de TV is
Matthijs kan tenminste een fatsoenlijk programma presenteren. Alleen Peter's engels is al om te huilen
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_56679153
Afspraken zijn afspraken, wen er maar vast TS als je er niet tegen kunt.
pi_56679267
Waar zijn de geheime cameraopnamen van de contractondertekening
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_56679373
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:52 schreef Thetallguy het volgende:
Waar zijn de geheime cameraopnamen van de contractondertekening
Die worden a.s. zondagavond op SBS6 vertoond in een bloedstollende, onthullende en ook nog eens exclusieve 3 uur durende uitzending van Peterrrrrrrrr Rrrrrr de Vrrrries, misdaadverslaggever.
pi_56679520
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:44 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Peter de Vries is gewoon een arrogante klootzak die nu denkt dat hij de grootste man van de TV is
Matthijs kan tenminste een fatsoenlijk programma presenteren. Alleen Peter's engels is al om te huilen
Volgens mij denkt Peter dat helemaal niet. En als hij dat zou denken zou ik dat op dit moment even niet geheel onterecht vinden. Iedereen wil Peter in zijn show hebben. En arrogant? Waarom? En waarom Mathijs niet, omdat hij Peter 'onder valse voorwendselen' naar zijn show heeft gelokt om zelf wat meer kijkcijfers te scoren?

En Peter's Engels slecht? Hij praat met accent, maar grammaticaal is het vele malen beter dan wat de gemiddelde Nederlander uit weet te brengen in het Engels.
pi_56679715
Matthijs is een kneus.

Goeie actie van Petert
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_56679931
Geniaal dat Peter er in het programma over begint.
Anders was DWDD er gewoon mee weg gekomen.

Net als het interview met van Gaal.
Toen zei van Gaal ook dat ze daar niet over zouden praten.

Als je je bek niet opentrekt in de wereld kom je niet echt ver denk ik.
pi_56680028
Trouwens,

Ze hadden afgesproken om lang over het boek te praten.
Matthijs wilde hem de mond snoeren door een minuut tijd te bieden.
pi_56680888
Mathijs mag wel een keertje op z'n bek vallen met die arrogante kop van hem
  dinsdag 12 februari 2008 @ 11:51:24 #51
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_56681368
wat een kanker sukkel die peter r een beetje zielig gaan doen om een stink boekje.

Die blonde slet
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:23:38 #52
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_56681893
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 11:51 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die blonde slet
Wilders
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_56681895
Hi vond het toch zo erg dat Joran geld probeerde te verdienen over de rug van Natelee? Wat doet hij dan door te zeiken over die boekkie van em?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 12:35:58 #54
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56682084
Topactie van die gast om daar over te beginnen. Achteraf zeuren heeft 'ie niks aan, op deze manier hoort de rest van Nederland het tenminste ook.
pi_56682640
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:45 schreef Pakspul het volgende:
Afspraken zijn afspraken, wen er maar vast TS als je er niet tegen kunt.
Afspraken zijn er om geschonden te worden, anders kun je net zo goed geen afspraken maken. Wen er maar vast aan Plakspul.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:10:01 #56
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56682674
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:08 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Afspraken zijn er om geschonden te worden, anders kun je net zo goed geen afspraken maken. Wen er maar vast aan Plakspul.
pi_56683929
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:05:19 #58
78498 classpc
I don't like change
pi_56684554
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 12:35 schreef Nobu het volgende:
Topactie van die gast om daar over te beginnen. Achteraf zeuren heeft 'ie niks aan, op deze manier hoort de rest van Nederland het tenminste ook.
Inderdaad.

Ik zie het daar wel vaker gebeuren dat iemand wordt uitgenodigd om ergens over te praten/iets te promoten, maar dat het intussen heel ergens anders over gaat.
Ook wordt men vaak genoeg onderbroken/afgekapt door Matthijs wat ik ook niet bepaald van stijlvol over vind komen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_56685235
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:05 schreef classpc het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik zie het daar wel vaker gebeuren dat iemand wordt uitgenodigd om ergens over te praten/iets te promoten, maar dat het intussen heel ergens anders over gaat.
Ook wordt men vaak genoeg onderbroken/afgekapt door Matthijs wat ik ook niet bepaald van stijlvol over vind komen.
Dat vind ik ook wel het mindere deel van het programma, vaak wordt iemand al afgekapt terwijl het net interessant begint te worden. Punt is echter dat Matthijs hier niet zo heel veel aan kan doen, het afkappen gebeurd door de programmaleider, Matthijs heeft zich daar alleen maar aan te houden. Wat hij wel beter kan doen is eerder naar het interessante gedeelte (of promotie object/product) toesturen, zodat het toch behandeld wordt.

@Fargo, Matthijs haalt helemaal niemand naar zijn programma, hij heeft echt bijna geen inspraak in de gasten die hij aan zijn tafel krijgt. Het is de redactie die de inhoud van het programma bepaald, hij komt eind van de middag op de redactie, terwijl zij al heel lang aan het voorbereiden zijn, om het programma door te spreken. Natuurlijk kan hij wel suggesties doen voor een gast, maar of die gast ook aan tafel komt is nog maar de vraag.

Opzich heeft Peter wel gelijk dat er iets niet klopt. Als er een afspraak zwart op wit staat dat er zolang gesproken wordt over het boek dan moet dat ook gebeuren. Of Matthijs hiervan afwist weet ik niet, maar het lijkt mij sterk dat hij er niet van op de hoogte was. Anders zit er toch iemand van de programmaleiding te slapen. De manier waarop Peter het kenbaar maakt vind ik dan wel weer overdreven, maar zo is hij altijd al. Alsof hij zijn gasten altijd zo netjes behandeld.

Overigens is het technisch gezien nog maar de vraag of de Vries echt wat te klagen heeft. Iemand met tijd teveel zou best weleens het aantal seconden kunnen tellen waar er over het boek gesproken wordt (behalve bij het afronden wordt er eerder ook al kort naar verwezen) en volgens mij komt dit dicht in de buurt van de 60. Dat Peter niet blij is dat er te weinig aandacht aan zijn boek wordt besteed is te begrijpen, maar aan de andere kant zijn alle vragen die gesteld zijn (buiten het boek om) veel interessanter voor de kijker dan zo'n stom boek. Maar ja afspraak is afspraak alleen had de Vries er niet als een klein kind om moeten jengelen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_56686150
wat is die Peter R. de Vries een stakker,

wat is dat voor een niveau om daarover te gaan zeiken en Matthijs van Nieuwkerk aan te vallen?

serieus wat een vreemde kerel die Peter.
errrrrrrrrr.....?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')