quote:Op maandag 11 februari 2008 21:13 schreef PrincePolly het volgende:
Wat een ontzettende rukker is het toch ook. Iemand net gezien? Hij is de hele tijd aan het woord en is hij dat niet de hele week al geweest. Anyway: krijgt hij ruzie met Mathijs omdat ZWART OP WIT stond dat het 60 seconden over zijn boekje zou moeten gaan en dit niet het geval was. Wat een eikel, zeg.
Gewoon echt Matthijs liggen dissen dat ze een contract hebben ondertekend. Nerd.
JA DIE LEUKE MET DIE MELODIETJE OP DIE GOEIE HIT EN GEMAAKT DOOR VERONICA IK WEET HET ALWEER DIE IS LEUUUUKquote:Op maandag 11 februari 2008 21:28 schreef fransbreda het volgende:
Der zijn al minstens 10 topics over met filmpje enz.
De Wereld Waait Doorquote:Op maandag 11 februari 2008 21:26 schreef GasTurbine het volgende:
DWWD??
Ik snap het topic niet.
TOPIC-REPORT!
Ok dat had ik ff niet zo snel gezien, maar goed. Het blijft een eikel-actie.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:28 schreef fransbreda het volgende:
Der zijn al minstens 10 topics over met filmpje enz.
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:37 schreef TNA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_r._pwned_dwdd.html
Intrinsiek heeft hij gewoon gelijk, maar hij moet met stopwatch die productiedude gewoon effe pownen achteraf en 100k ofzo eisen en zichzelf niet zo voor lul zetten.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:47 schreef teknomist het volgende:
Afspraak is afspraak - helemaal als het zwart op wit staat.
Misschien wou Chantal net zeggen dat ze in de playboy kwamquote:Op maandag 11 februari 2008 22:58 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste was nog dat Chantal op het laatst allemaal dingen wilde vertellen maar die Peter bleef maar doorratelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |