Maak je eigen account aanquote:Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Whahahahaaaa wat een hopeloze narcist...... Mijn dag is weer goed!! Ooohhhw dit moeten we ook op youtube zetten bij t filmpje waar Joran wijn int gezicht gooit bij Pauw&Witteman....EN hopen dat dit ook bij Oprah Winfrey uitgezonden wordt hahaha. Wat zou Natalee's mamma hiervan zeggen?![]()
De vriendin van MaGNeT
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:35 schreef TNA het volgende:
Je voelt je toch een beetje lullig omdat je meekijkt
Waarschijnlijk zijn jou hersenen aangetast door teveel breezer, elke gast die er komt wil wat gaan promoten of een TV programma, nieuwe cd, nieuw boek etc etc. Peter R heeft dit gewoon zwart op wit, en dan moet Mathijs niet kleinzielig gaan doen, Peter stond gewoon vol in zijn recht.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:26 schreef Poppetjuh het volgende:
Iemand de laatste 60 seconden gezien van die gast bij De wereld draait door?
Mijn mening over die gast is echt flink veranderd, wat een eikel!
En maar roepen hoe Joran er een slaatje uit slaat, zelf wordtie pissig als hij zijn boekje niet gepromoot krijgt.
fuck hem.
Dan vecht je dat toch uit ná de uitzending! Zo laat je jezelf wel kennen voor heel Nederland.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:37 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn jou hersenen aangetast door teveel breezer, elke gast die er komt wil wat gaan promoten of een TV programma, nieuwe cd, nieuw boek etc etc. Peter R heeft dit gewoon zwart op wit, en dan moet Mathijs niet kleinzielig gaan doen, Peter stond gewoon vol in zijn recht.
Ach, als hij daar, na 1000 interviews met dezelfde vragen, komt om zijn boek te promoten, en dat zo is afgesproken, geef ik 'm gelijk dat 'ie het aankaart.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Tenenkrommend.. En dan Joran ervan beschuldigen er een slaatje uit te slaan..
PRdV![]()
![]()
Je kan ook zeggen dat DWDD even een slaatje uit Peter wil slaan omdat hij nu 'HOT' is...lekker uitnodigen met de afspraak dat je dan aandacht aan zijn boek besteedt en dan vervolgens 10 seconden op het einde even zeggen, oh ja nieuw boek, omhoog houden en dat was het.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:40 schreef venomsnake het volgende:
Tenenkrommend.. En dan Joran ervan beschuldigen er een slaatje uit te slaan..
PRdV![]()
![]()
idd hij wist even niet wat hij moest zeggenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:32 schreef zomer86 het volgende:
Die Mathijs van Nieuwkerk die dacht even het mannetje uit te hangen, gewoon een laffe streek van hem maar ik heb die van Nieuwkerk sowiezo al niet al te hoog zitten. Ik vond het in ieder geval wel een geslaagde actie, zo weet heel Nederland ook weer hoe ze werken bij de publieke omroep.
Waarom naar de uitzending, wat Mathijs deed was niet netjes waarom zou Peter wel netjes moeten blijven hij had alle recht hiertoe.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan vecht je dat toch uit ná de uitzending! Zo laat je jezelf wel kennen voor heel Nederland.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:36 schreef thloreg het volgende:
" Ik vind dat niet netjes Mathijs,dat was niet de afspraak zoals we vantevoren hebben vastgelegd "
Aldus een geirriteerde Peter R.de Vries zojuist bij de live-uitzending in het VARA programma De Wereld
Draait Door.
reden? De afspraak was dat De Vries in het VARA programma zou verschijnen om zijn nieuwe boek, achter de schermen bij.... te promoten en daar uitvoerig over te praten. Daar aangekomen blijkt dat het gesprek veelal over De Vries zijn Amerikaanse toernee ging n.a.v. zijn Joran van der Sloot onboezeming. Aan het einde van het programma De Wereld Draait Door, vertelt Van Nieuwkerk dat het boek " Achter de schermen bij Peter R. De Vries "vanaf morgen te koop is waarop De Vries vervolgens Van Nieuwkerk onderbreekt met " Nou hebben we amper over het boek kunnen spreken Mathijs "
v.NK: Wat maak je me nou Peter?
d.Vries: Wat maak je me nou? Ik zou hier verschijnen om over dit boek te praten,daar hadden we een
keiharde afspraak over die je niet nakomt
v.NK: Oh ja, kan ik...
d.Vries: Ja, dan kun je nu wel gespeeld verongelijkt zitten kijken maar we hadden hierover een keiharde
afspraak over die ik zwart op wit heb die je niet nakomt
v.NK: Nou, dan neem je dit boek nu en ga je met nog 1 minuut tegaan..
d.Vries: Nee, zo werkt het niet. Valt me tegen van je en hou op met nu zo gespeeld verbaast te doen.![]()
![]()
Heerlijk dit, die linkse knuffel VARA corryfee wordt even te kijk gezet in zijn eigen programma door Nederlands beste misdaadverslaggever en zoals altijd blijkt dus dat liegen bij links ten eigen voordeel
een vastdstaand feit is.:D
quote:
ik geloof dat er iemand anders ownen en volgens mij heet die mathijs die naait hem een oor aan en terecht die oplichter de freezquote:Op maandag 11 februari 2008 20:46 schreef onderscheid het volgende:
[..]
idd hij wist even niet wat hij moest zeggen
goed werk van peter, meteen ff de publieke omroep ownen
ja al veelste veel dus hij moet helemaal niet zeurenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:53 schreef Jivis het volgende:
Ze hebben het trouwens nog wel even over dat boek gehad, al eerder in het gesprek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |