Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
Groette hij Huub wel?
Maar als je ook hoort hoe hij tegen haar praat, die toon van 'laat alles maar aan papa over'... dan begrijp je waarom ze zo weinig initiatief toont en zo weinig een eigen mening heeft. Hij begint haar meteen te doceren en instrueren.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.
Klopt, het meiske kan echt niet voor zichzelf denken, zielig eigenlijk.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als je ook hoort hoe hij tegen haar praat, die toon van 'laat alles maar aan papa over'... dan begrijp je waarom ze zo weinig initiatief toont en zo weinig een eigen mening heeft. Hij begint haar meteen te doceren en instrueren.
Dat is inderdaad heel ouderwets. Toch heeft het wel charmequote:Op maandag 11 februari 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, hij gaf hem gewoon een hand. Claire zegt U tegen haar vader, ik kan daar maar niet aan wennen.
Ja, als je alleen maar luisterd, dan lijkt het wel een kind van een jaar of 11, 12quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Ruudjem het volgende:
jeetje , zodra paps begint te praten word claire wel een heeeel klein meisje
jah of pijpsletquote:Op maandag 11 februari 2008 20:19 schreef mazaru het volgende:
Brian komt slijmen, en straks maakt die Claire weer uit voor stinkhoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |