idiotenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Selene gaat niet naar de jaardag van Amanda want ze wil bij Brian blijven, ow jaaa zegt Amanda anders is hij helemaal alleen met die......(kon ik niet verstaan)
Dat wordt een jaardag van lik me vestje. 3 mensen komen ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Margo37 het volgende:
Selene gaat niet naar de jaardag van Amanda want ze wil bij Brian blijven, ow jaaa zegt Amanda anders is hij helemaal alleen met die......(kon ik niet verstaan)
quote:
En zelfs dat is nog teveel voor de moeder van Amanda...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat wordt een jaardag van lik me vestje. 3 mensen komen ofzo.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Brian en Amanda zijn kwaad op Palma. Ze zien elkaar allemaal buiten de poort. Een grote vriendenkliek. Ze hebben een prijsafspraak met Huub gemaakt, allemaal 20.000
Jammer genoeg voor de fans klopt het wel...tussen Huub,Eric en Sylvia zijn wel degelijk afspraken gemaaktquote:Op maandag 11 februari 2008 11:32 schreef Varen het volgende:
Amanda: Palma. Eric, Silvia Huub, mediageile club
ach het is tegen Slènequote:Op maandag 11 februari 2008 18:07 schreef Kinga het volgende:
Kankerhoer, kutbelg.... gaat goed...
Och, wat krachttermen tussen de inhoud door. Huub gaat gewoon lekker.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:12 schreef riri het volgende:
Huub moet het weer van schelden hebben....Huub heeft zelf familieleden bij het spel betrokken,is hij dat vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |