Komt door de lichtweerkaatsing van een rode bal.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Avond Avond
Michiel ziet er vanavond roze uit zeg
Die hij ook triomfantelijk voor zich neerlegdequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Komt door de lichtweerkaatsing van een rode bal.
hehequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Komt door de lichtweerkaatsing van een rode bal.
Gewoon de hele bak gevuld met ballen met nummer 42 erinquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan gelijk 42, doorgestoken kaart zeg ik je
Of met zichzelf, al krijg je dan woorden als KOFFIE, DISNEY, EENDJE, MICKEY, PLUTO, enz.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Michiel met zn vader geoefend.
quote:
Ah, dus dáárom waren ze gisteren op Schiphol! Ze moeten natuurlijk langs Sanoma Uitgevers in Hoofddorp (ik kom bijna dagelijks op Station Hoofddorp, wat daar zo ongeveer naast ligtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef Marc63 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/2260043781/
Wanneer ligt ie bij mn ouders in de brievenbus?
En juist Big Girls vind ik dan weer minder goed, maar de boodschap is natuurlijk wel hartstikke positief. Denk dat Relax, take it easy toch wel een van mijn favo liedjes is. Ken het album van Mika verder niet, maar Relax, take it easy vind ik qua uitgebrachte singles toch wel zeer fijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef Timo20 het volgende:hij verveelde al na een week. En dat terwijl Big Girls nog steeds niet verveeld
Dat heb ik dus juist precies omgekeerd. Apart...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]hij verveelde al na een week. En dat terwijl Big Girls nog steeds niet verveeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |