maar 4?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:19 schreef cosmick het volgende:
Leaf. Dus dit moeten wij nu de komende 4 maanden aanhoren.
Ik ben zojuist heerlijk rustig langs het LUMC naar het station gelopen. Lekker weer idd!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
En wat een heeeeeeeeeeerlijk weer, mensen. Net even een langer rondje dan normaal over de brug langs de Maas gelopen. Heerlijk
!
Racoon, ik vind het maar niksquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vloeiend van de ene kutplaat in de andere kutplaat![]()
.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
U2
Hieraan denkend ga ik gewoon het nieuws luisteren via m'n telefoon en de files, elk half uur...En daartussen gewoon van m'n lage tonen van m'n Chevy genieten
Nissan is gemaakt, nog onder de 500 euro
quote:
En, wanneer wordt je overgeplaatst naar het 'echte' 3FM-kantoor in de Peperbus in Hilversum?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaag overgeplaatst naar het "3FM-kantoor"
Helaas doet FOK! het niet op m'n werk, kutfilters
Rustig aan opbouwen hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, wanneer wordt je overgeplaatst naar het 'echte' 3FM-kantoor in de Peperbus in Hilversum?
... of een lepels-buigende Giel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Rustig aan opbouwen he
En ik zit geloof ik niet zo te wachten op een Gerard Ekdom die me lastig valt als nep-sinterklaas
En voor wie m niet kent: Uri Giellerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier ziet het al helemaal voor zich
Zou Michiel ook kijken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef Sirolf het volgende:
Dat wordt een rustig eerste halfuur hier qua MetMichiel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |