voor FOK! kan doen.quote:
Het ligt dus niet aan mijquote:Op maandag 11 februari 2008 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
En toch is Maricha via de webcam niet echt te herkennen als Maricha..
Om met de woorden van Gerard te spreken: "Ah! Een nieuwe luisteraar."quote:Op maandag 11 februari 2008 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
voor FOK! kan doen.
Goedzo!
Ik snap dat je natuurlijk niks beloofd, maar "ik zal kijken" klinkt al veel belovend!
Wordt FOK! nog tragerquote:Op maandag 11 februari 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Om met de woorden van Gerard te spreken: "Ah! Een nieuwe luisteraar."
Ik nu ookquote:Op maandag 11 februari 2008 20:28 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 kijkt beter en ziet dat het toch echt Maricha is hoor.
Ik denk dat het komt omdat ze haar haar vandaag anders heeftquote:Op maandag 11 februari 2008 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nu ook
Maar pas toen ze met d'r armen ging zitten zwaaien
We missen het staartjequote:Op maandag 11 februari 2008 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ze haar haar vandaag anders heeft
Sta je nou nog steeds niet op de blacklist?quote:Op maandag 11 februari 2008 20:32 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 gaat trouwens vanavond wél echt bellen naar de popkwis
Ik bel niet dagelijks hoor, ik bel sóms!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sta je nou nog steeds niet op de blacklist?
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sta je nou nog steeds niet op de blacklist?
Ze hebben Weekend DnA geluisterd en de mode-tips gehoordquote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was het jullie al opgevallen dat Maricha en Michiel vandaag allebei een trui dragen met horizontale strepen? Viel me gewoon op.
het is een staartje! (een halve dan) En heb mijn haar heel vaak zo.....quote:
lolquote:Op maandag 11 februari 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Ze hebben Weekend DnA geluisterd en de mode-tips gehoord
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was het jullie al opgevallen dat Maricha en Michiel vandaag allebei een trui dragen met horizontale strepen? Viel me gewoon op.
Vandaag zit het wat losser.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
het is een staartje! (een halve dan) En heb mijn haar heel vaak zo.....
Weet je gelijk hoevaak ik naar de webcam kijkquote:Op maandag 11 februari 2008 20:48 schreef Maricha het volgende:
En heb mijn haar heel vaak zo.....
Op de webcam lijken ze witquote:Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar Michiel heeft groene strepen en ik goude en zwarte
Nee! DB Clifford.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
ALLEMAAL STEMMEN OP HOT CHIP !!!! WANT = GOED !!!
Oeh, dit is een hele vette van Eminem. Super om deze weer een keer te horen![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef Maricha het volgende:
Maar Michiel heeft groene strepen en ik goude en zwarte
^^ Nou dat dusquote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
Op de webcam lijken ze wit.
Vandaag dus een GlowInDeDarkMaricha, nu in de bioscoop pfjoefpjoef!
* Feivel1 dagelijks, behalve op zondag.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je gelijk hoevaak ik naar de webcam kijk![]()
Nee, toen Michiel zei dat DB won was het 51 - 49. Ik deed toen nog F5quote:Op maandag 11 februari 2008 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Toen Michiel zei dat DB Clifford won stond het wéér 50/50. Eigenlijk zouden ze allebei gedraaid moeten worden dus.
Dan was het dus echt secondenwerk.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee, toen Michiel zei dat DB won was het 51 - 49. Ik deed toen nog F5
nee hoor, lijkt me een beetje overbodigquote:Op maandag 11 februari 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan was het dus echt secondenwerk.
Komt niet heel vaak voor, zo'n close finish.
Wordt het niet eens tijd om die stempagina uit te breiden met kommagetallen? Dus 50.48% ipv afgerond? Dat zou het makkelijker maken om een winnaar aan te wijzen.
Het zijn geen verkiezingen hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 21:05 schreef Sirolf het volgende:
Wordt het niet eens tijd om die stempagina uit te breiden met kommagetallen? Dus 50.48% ipv afgerond? Dat zou het makkelijker maken om een winnaar aan te wijzen.
Een beetje nauwkeurigheid is nooit weg.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zijn geen verkiezingen hoor
Het gaat om een liedje wat 1x gedraaid gaat worden
Hij blijft echt vet, die clipquote:Op maandag 11 februari 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Superman Lovers - Starlight
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vette clip ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |