Wat jammer dat het bekend isquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:41 schreef Nuna het volgende:
Ik heb ook weer een gerucht gehoord dat Frans nu samen is met Agnes
Frans... als dat echt waar is... Dan is Jurre zelfs nog beter voor Agnesquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:41 schreef Nuna het volgende:
Ik heb ook weer een gerucht gehoord dat Frans nu samen is met Agnes
Dat hoeft juist zo niet te zijn, een rustige type als Agnes en een rouwdonder als Frans kan toch wel klikken hoor. Zeg maar, twee verschillende type'squote:Op donderdag 21 februari 2008 00:32 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Frans... als dat echt waar is... Dan is Jurre zelfs nog beter voor Agnes
Ja in dromenlandquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoeft juist zo niet te zijn, een rustige type als Agnes en een rouwdonder als Frans kan toch wel klikken hoor. Zeg maar, twee verschillende type's
Daar heb je gelijk in, maar Frans is toch net iets te simpel voor Agnes gok ik...quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoeft juist zo niet te zijn, een rustige type als Agnes en een rouwdonder als Frans kan toch wel klikken hoor. Zeg maar, twee verschillende type's
Ik had nou niet het idee dat je met Agnes erg diepgaande gesprekken kan voeren hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar Frans is toch net iets te simpel voor Agnes gok ik...
Maar hey wie zal het zeggen
Ja je weet het niet...hoe dat aflooptquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:30 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar Frans is toch net iets te simpel voor Agnes gok ik...
Maar hey wie zal het zeggen
Nee, maar Frans overtreft niet alle boeren bij elkaar qua intelligentie wou je zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had nou niet het idee dat je met Agnes erg diepgaande gesprekken kan voeren hoor..
Alhoewel, haar fusie met Jurre werd goed voorbereidt.
Ja, in de buurt van Granada, daar op de Canarische Eilanden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:33 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Nee, maar Frans overtreft niet alle boeren bij elkaar qua intelligentie wou je zeggen
Instanbul was toch Egypte en pyramides
Goh, hoe onverwacht.quote:Vandaag gaan de boeren op vakantie, iets wat ze normaal gesproken bijna nooit doen. Agnes en Jurre vertrekken naar het winterse en romantische Wenen. Maar het koppel is niet meteen gegrepen door de romantische invloeden; ze lopen allesbehalve hard van stapel. Dit in tegenstelling tot Léonie en Gerard, zij storten zich smoorverliefd op hun Granada-trip. Frans en Ronella lopen vijf dagen hogelijk verbaasd rond in de Turkse hoofdstad Istanbul. Ze genieten met volle teugen van de Turkse cultuur en alle nieuwe indrukken. De thuisblijvers Henk en Jan zitten niet bij de pakken neer, zoeken zij troost in de vele brieven die ze nog hebben liggen?.
De makers zijn blijkbaar al net zo dom als Frans zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |