abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56803053
Ik hoop het ook, maar ik zie die zussen van Jurre wel zitten! Allemaal tegelijk dan, hè.
pi_56803408
Oeh... Als Jurre nou gewoon ook een boer zocht, dan had ik het wel geweten...

ik ben alleen geen boer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56803819
Vond dat Jurre nu wel leuker overkwam dan in eerdere afleveringen. Wenen is best wel mooi om heen te gaan hoor, paleis van Sissi enzo.
  ESF Reporter zondag 17 februari 2008 @ 23:08:41 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_56804152
Argh, wat word ik toch ongemakkelijk van die momenten tussen Agnes en Jurre. Doodse stiltes maar zodra ze over vlekvee kunnen praten spatten de vonken er vanaf. Heerlijke tv.
pi_56804755
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:08 schreef Cee het volgende:
Argh, wat word ik toch ongemakkelijk van die momenten tussen Agnes en Jurre. Doodse stiltes maar zodra ze over vlekvee kunnen praten spatten de vonken er vanaf. Heerlijke tv.

Ze hadden idd nog echt geen "verkering". Agnes komt na een paar dagen aan en staat voor de shovel en Jurre stapt uit en gaat gewoon tegenover haar staan Agnes "Zullen we elkaar eerst maar even fatsoenlijk groeten"
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56805628
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ze hadden idd nog echt geen "verkering". Agnes komt na een paar dagen aan en staat voor de shovel en Jurre stapt uit en gaat gewoon tegenover haar staan Agnes "Zullen we elkaar eerst maar even fatsoenlijk groeten"
Ik hoop dat dat gewoon door de camera komt. Dat hoop ik van harte Nouja, als zij maar gelukkig zijn
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56806203
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat gewoon door de camera komt. Dat hoop ik van harte Nouja, als zij maar gelukkig zijn
Het zullen idd wel de zenuwen + de camera geweest zijn
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56808300
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:29 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Heerlijk ja! Waarschijnlijk komt dat inderdaad gewoon door de camera's enzo, dan voel je je wat ongemakkelijk.

Wat bedoelde Jan nu met de verkeerde keuzes? Wilde hij dan toch Anita?
  maandag 18 februari 2008 @ 09:52:48 #109
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_56809220
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Heerlijk ja! Waarschijnlijk komt dat inderdaad gewoon door de camera's enzo, dan voel je je wat ongemakkelijk.

Tuurlijk!
Anita was gewoon de liefste van allemaal.
Kan best dat Jan alsnog achter haar is aan gegaan, en dat zijn buurman dus toch gelijk heeft.
Dat verandert alles
pi_56809309
'Eerst was het ook gewoon vleeskeuren'. Dag schoon familie .
pi_56810693
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Viel een beetje tegen, deze aflevering.
Moest wel lachen toen Frans aan Jan en Henk vroeg of zij elkaar hadden gevonden
hahah ja hilarisch!
Jan was totaal niet eerlijk, beetje vuil was dat
en ik denk dat Henk ook wel geleerd heeft van deze ervaring, en nu gewoon vrolijk door de stapel met brieven bladerd en een nieuw slachtoffer kiest
Jurre en Agnes zijn we leuk samen, het is allemaal nogal onwennig. maar Agnes zag er zowaar een keer wel goed uit! en die familie, phoe.. je zult er maar tussen worden gegooid! niet niks voor een eerste kennismaking!
Gerard en Leonie vind ik niet zo veel aan.. saai stel, maar ze zullen het wel goed vinden samen denk ik. hopen dat het met al die kinderen ook werkt
en Frans en Ronella.. ik weet t zo net nog niet. misschien dat zij de lompheid van hem toch wel zat wordt na enige tijd. ik heb er iig wel ontzettend om gelachen
  maandag 18 februari 2008 @ 11:23:59 #112
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 18 februari 2008 @ 12:10:04 #113
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56811803
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Denk niet dat hij achteraf Anita zou willen, eerder dat hij het zichzelf kwalijk neemt dat hij zich alleen op Siepie gericht heeft en de andere 2 een beetje aan de kant heeft laten staan.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56814210
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:18 schreef Mip1988 het volgende:
en ik denk dat Henk ook wel geleerd heeft van deze ervaring, en nu gewoon vrolijk door de stapel met brieven bladerd en een nieuw slachtoffer kiest
Ik hoop toch dat hij contact heeft gezocht met Klarijn. Dat zou misschien nog echt wat kunnen worden, mits er geen camera's bij zijn.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56814277
quote:
Op maandag 18 februari 2008 09:52 schreef Kiegie het volgende:

[..]
Kan best dat Jan alsnog achter haar is aan gegaan, en dat zijn buurman dus toch gelijk heeft.
Daar moest ik ook aan denken ja.
Ben benieuwd of we daar nog iets van horen
pi_56814515
Ik vermoed eerder dat die buurman eens wilde testen of de pers inderdaad alles blindelings geloofde terwijl hij al wist dat Anita na keuzeronde 1 naar huis moest.
  maandag 18 februari 2008 @ 14:32:19 #117
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_56814707
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef IV_Xample het volgende:
jan eerlijk?
die heeft echt de boel aan elkaar lopen ouwehoeren,want hij was helemaal lyrisch van siepie maar omdat die niets voor hem voelde was het allemaal maar slechte keuze en had ie iemand anders moeten kiezen en blabla
hij kan het gewoon niet hebben dat eenmaal met vrouwen nu EINDELIJK na ruim 40 jaar een blauwtje loopt..
geef het dan toch gewoon eerlijk toe en ben een echt vent
vreselijke man
blegh

maar agnes en jurre vink toch wel een leuk stel samen...
Dat zei ik ook precies het zelfde. Mijn boer zei toen dat hij zich waarschijnlijk de ballen uit zijn broek schaamt. En dat hij gewoon niet nog een keer zijn gevoelens durft te uiten.
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_56825291
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg een beetje een gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik naar Gerard, Leonie + kinderen kijk.
Vreselijk hoe ze met die kinderen praat!! Ik lees net op de site van Boer zoekt vrouw dat Leonie nog getrouwd is en zwanger is... Leuke start voor een nieuwe relatie!!
geniet nooit met mate
  maandag 18 februari 2008 @ 22:12:43 #119
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56825499
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Vreselijk hoe ze met die kinderen praat!! Ik lees net op de site van Boer zoekt vrouw dat Leonie nog getrouwd is en zwanger is... Leuke start voor een nieuwe relatie!!
Dat ze nog getrouwd is, was al bekend.
Maar waar haal je dat zwanger zijn vandaan? En van wie???
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56825557
Van het forum van Boer zoekt vrouw. Van haar ex-man schijnt....
geniet nooit met mate
pi_56826886
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat zou wel hilarisch zijn als het echt waar is.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_56827071
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:15 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat zou ik zeggen als ex-man ja....
pi_56860407
Ik heb ook weer een gerucht gehoord dat Frans nu samen is met Agnes
pi_56860481
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:41 schreef Nuna het volgende:
Ik heb ook weer een gerucht gehoord dat Frans nu samen is met Agnes
Ja, drie maanden geleden al, nav die foto's.
For great justice!
  Redactie Frontpage woensdag 20 februari 2008 @ 15:55:49 #125
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56862114
er is nu ook een BZV magazine
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties