Wenen lijkt mij ook retesuf. Meer iets voor Henk en Janquote:Op zondag 17 februari 2008 21:15 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens leken Jurre en vooral Agnes not-amused toen ze te horen kregen dat ze naar Wenen kondenTerwijl die andere twee juist hele exotische bestemmingen kregen
@ Ingetje79, mag je van snellejelle niet zeggen dan wordt je voor Anita uitgemaakt !quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Denk dat Jurre meer gevoelens heeft voor Agnes dan andersom.
Vond zijn familie juist wel leuk.
En Jurre is kjoet
Ieder z'n mening, maar ik vond ze een beetje eng met hun overdreven correctheid. En met hun kip in 't jasje wat 't gezamenlijke lievelingsgerecht is en (dus) ook van de schoonzoons. Iedereen is het daar een beetje teveel eens met elkaar (ook met dezelfde trui en bril)...maar goed dat is slecht op een paar minuten tv gebaseerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Jurre heeft een leuke familie niks mis mee. Die mensen zijn gastvrij.
En toen een stilte...kijken naar Frans en toen allemaal lachenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef Noisekick het volgende:
Frans: "Istanbul.... wat leuk Egypte, pyramides"
Hoezo, was te verwachten
ja dat had ik ookquote:Op zondag 17 februari 2008 20:50 schreef Silenus het volgende:
Zodra in een situatie bij Agnes en Jurre ook maar één iemand langer dan een seconde z'n muil houdt is het al meteen ongemakkelijk.
Daar heb jij wel gelijk in over dat eten,en dat de ouders de zelfde kleding aanhadden viel mij ook op hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ieder z'n mening, maar ik vond ze een beetje eng met hun overdreven correctheid. En met hun kip in 't jasje wat 't gezamenlijke lievelingsgerecht is en (dus) ook van de schoonzoons. Iedereen is het daar een beetje teveel eens met elkaar (ook met dezelfde trui en bril)...maar goed dat is slecht op een paar minuten tv gebaseerd.
Tot hetzelfde kapsel aan toe!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar heb jij wel gelijk in over dat eten,en dat de ouders de zelfde kleding aanhadden viel mij ook op hoor.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:16 schreef veldmuis het volgende:
Frans is idd een held. Die kop, dat accent, z'n opmerkingen, prachtig.
Piramides schieten!
Zoals Jan z'n broers het aan het begin van het programma zeiden, hij is helemaal opgebloeid.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:50 schreef IV_Xample het volgende:
jan eerlijk?
die heeft echt de boel aan elkaar lopen ouwehoeren,want hij was helemaal lyrisch van siepie maar omdat die niets voor hem voelde was het allemaal maar slechte keuze en had ie iemand anders moeten kiezen en blabla
hij kan het gewoon niet hebben dat eenmaal met vrouwen nu EINDELIJK na ruim 40 jaar een blauwtje loopt..
geef het dan toch gewoon eerlijk toe en ben een echt vent
vreselijke man
blegh
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef bloodymary het volgende:
Agnes en Jurre lijken heel leuk samen zo zonder koeien.
En het zou wel fijn zijn als Leonie haar haar een keer zou wassen....
Da's een goeie!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:10 schreef bloodymary het volgende:
En het zou wel fijn zijn als Leonie haar haar een keer zou wassen....
Jan is een beetje te verlegen om dat toe te geven.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Jan gaf idd niet echt eerlijk toe dat hij Siepie zijn hartje had aangeboden en dat Siepie dat vervolgens afwees.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man.
Dus ik mag mijn mening hier niet zeggen
En meneer in kwestie ziet er wel verzorgd uit?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:15 schreef Yeahinho het volgende:
[..]. Dat vieze haar valt mij ook nogal negatief op ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |