Hmja. Dat kan ook geschreven zijn door iemand die in deze topicreeks meeleest. Er staat in wat er op tv te zien is geweest, en in het stukje staat dezelfde vage opmerking over 'mensen uit de omgeving van Frans zeggen dat' die hier ook al is langsgekomen. Zoals eerder ook de buurman van Jan gezegd zou hebben dat Jan voor Anita gekozen zou hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:01 schreef IkWilbert het volgende:
bron tctubantia.nl
LINK naar het hele bericht
Eens!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:38 schreef IV_Xample het volgende:
we merken het na afloop allemaal wel
laat ons nu nog maar genieten van de huidige situatie op tv
ja op agnes natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:08 schreef Silenus het volgende:
heren?!
Daar ben ik het helemaal mee eens. Daardoor is het dit jaar zo veel minder leuk dan voorgaande seizoenen... het gaat bijna alleen maar over het werk. Ik snap ook niet dat juist nu de kijkcijfers zo hoog zijn....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:33 schreef tong80 het volgende:
Ik ben afgehaakt. Wat een humorloze saaie lelijke mensen
Ik versta het wel hoor, dat jij alleen ABN spreekt...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Silenus het volgende:
Godver, vertaal die idioten toch eens!
Ze kan het wel!quote:Op zondag 17 februari 2008 20:27 schreef veldmuis het volgende:
Agnes ziet er voor het eerst best leuk uit.
Ja inderdaad he. Ze hebben ook niet echt hele boeiende gesprekken en hoe Leonie met die kinderen omgaat is helemaal tenenkrommend.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Ik krijg een beetje een gevoel van plaatsvervangende schaamte als ik naar Gerard, Leonie + kinderen kijk.
Het is net een schooljufquote:Op zondag 17 februari 2008 20:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja inderdaad he. Ze hebben ook niet echt hele boeiende gesprekken en hoe Leonie met die kinderen omgaat is helemaal tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |