Ik heb een hekel aan nieuwe topics (te veel)
Ik reageer weinig (het is allemaal geblaat)
Maar ik volg wel alles bij BB en hiero..
En dit moet ik kwijt...
Bianca en Mona eruit en de nominatie gaat door!!!!
Dit slaat toch gewoon nergens op!!!!
Daarom dit voorstel:
De bewoners moeten nomineren of er nou iemand bij komt ja of nee. MAAR WIJ MOETEN STEMMEN. Laat veronica voelen dat jij het er niet mee eens bent door niet te stemmen!!!
Vertel het tegen iedereen en houd jezelf ook aan deze afspraak. Stuur nog ffff een paar meeltjes naar Veronica om ze duidelijk te maken dat ze in ieder geval deze nominatie ronde niet door moeten laten gaan...
Sterkte en succes...
Laat ze lekker door de grond zakke!
Zoals ik het heb begrepen is zaterdag/maandag de nominatie en komen de nieuwe bewonere niet op de nominatielijst voor.
Heeft Mona voor nix haar briefje verraden
Ik denk dat Martin en een vrouw
de nieuwe bewoners zijn, maar 2
vrouwen zullen wel leuker zijn.
Zou je voortaan je bron willen vermelden. We hebben op deze site nu al zoveel onzin horen verkondigen dat in iedergeval ik er moe van wordt.
Dat betekend dat VOO gisteravond opgezadeld is met iets onverwachts. Het is in tegenspraak met de mededeling van Rolf W live in de uitzending. Zouden ze dan inderdaad niet hebben verwacht dat Bianca zou opstappen. Was dus de tweede die ze op het oog hadden soms Ruud. Ruud kreeg in ieder geval, door de snelle reaktie van Bianca nadat Mona haar zegje had gedaan, geen kans om te zeggen dat hij misschien ook wel weg wilde.
quote:
[b]op 10-29-1999 om 09:15 AM schreef
Of zouden zij nu maar de helft krijgen, omdat zij ook maar de helft van het aantal dagen in het huis zitten.
Het is inderdaad zo dat als een nieuwe bewoner wint, hij/zij maar een gedeelte van het totaal bedrag krijgt. De rest wordt onder de laatste twee overgeblevene verdeeld! Dit is vanmorgen door Hummie gezegd bij VOO FM!
Stemmen moet zeker niet volgende week plaatsvinden - dan maak je de huidige vijf helemaal gestoord. Een week later is een redelijk alternatief.
------------
No quote is better then no privacy!
Mijn voormalige tag:
Veronica: "We kunnen de regels niet breken. We maken de regels!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |