abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210250
O.K.

Ik heb een hekel aan nieuwe topics (te veel)
Ik reageer weinig (het is allemaal geblaat)
Maar ik volg wel alles bij BB en hiero..
En dit moet ik kwijt...

Bianca en Mona eruit en de nominatie gaat door!!!!

Dit slaat toch gewoon nergens op!!!!

Daarom dit voorstel:
De bewoners moeten nomineren of er nou iemand bij komt ja of nee. MAAR WIJ MOETEN STEMMEN. Laat veronica voelen dat jij het er niet mee eens bent door niet te stemmen!!!

Vertel het tegen iedereen en houd jezelf ook aan deze afspraak. Stuur nog ffff een paar meeltjes naar Veronica om ze duidelijk te maken dat ze in ieder geval deze nominatie ronde niet door moeten laten gaan...

Sterkte en succes...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:36:00 #2
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_210251
En omdat ik vandaag in een heel lieve bui ben maar even een berichtje geplaatst om je van die '0' te halen
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 00:41:00 #3
627 Willy
Koekenbakker
pi_210252
Ja niet meer stemmen en niet meer kijken!

Laat ze lekker door de grond zakke!

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_210253
Ik stem zelf sowieso al niet maar ik hoop echt dat nu niemand gaat stemmen! Ik heb ook een klaagmailtje naar V gestuurd (zal wel niet helpen maar het is toch wel leuk om even te zeiken tegen ze).
pi_210254
Hopelijk zullen velen die met hun stomme kop al lid zijn van Veronica, dit net als ik, direct recht zetten door het abonnemet op te zeggen. Wat een aanfluiting deze vertoning.
Heb direct diverse mailtjes verstuurd naar V en moedig andere ook aan dit te doen, zal de enige manier zijn om invloed op die flepzender die denkt dat iedereen dom grijs kijk vee is, uit te oefenen!
wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_210255
1.05 AM : zojuistgehoord op streams :Ze denken zelf dat er nu niet genomineerd gaat worden.
Ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren als ze horen dat het wel doorgaat !!!!!!!
Van alles is weer waardeloos

pi_210256
tja je kunt wel niet stemmen (doe ik ook niet) maar V zet zo een virtueel lijstje op zodat het lijkt of er gigantisch veel gestemd is.
En er zijn ook heel veel mensen die 4 man en een vrouw nog teveel vinden....

gek op fabienne (wie niet?)

pi_210257
Toch is het wel spannend als de nominatie doorgaat. Uit vijf kiezen is een stuk moeilijker dan uit 9.

Zoals ik het heb begrepen is zaterdag/maandag de nominatie en komen de nieuwe bewonere niet op de nominatielijst voor.

Heeft Mona voor nix haar briefje verraden

*** I have this condition ***
pi_210258
De nominatie is een week verschoven.
De nieuwe bewoners mogen nomineren
en kunnen ook genomineerd worden.

Ik denk dat Martin en een vrouw
de nieuwe bewoners zijn, maar 2
vrouwen zullen wel leuker zijn.

pi_210259
Beste Johan,

Zou je voortaan je bron willen vermelden. We hebben op deze site nu al zoveel onzin horen verkondigen dat in iedergeval ik er moe van wordt.

pi_210260
Mijn informatie komt van de Veronica FM
ochtendkroeg. Hummie persoonlijk
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 09:15:00 #12
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_210261
Dat er weer gestemd gaat worden ben ik alleen maar blij om. Meteen die nieuwe bewoners eruit schoppen. Zij kunnen toch die honderd dagen al niet meer vol maken. Of zouden zij nu maar de helft krijgen, omdat zij ook maar de helft van het aantal dagen in het huis zitten.
Het verbaasd me trouwens dat V de nieuwe nominatie ronde door laat gaan. Zo is het programma wel erg vroeg ten einde. Is dit niet het slachten van de gans met de gouden eieren?
Het blijkt trouwens wel dat V de regels de hele tijd bijstled om het programma nog een beetje leuk te houden. Wat zou daarover in de contracten staan? Hier wordt je als bewoner toch niet goed van?
Daarom roep ik iedereen op: STEM NIET!
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_210262
O.k. Johan, bedankt.

Dat betekend dat VOO gisteravond opgezadeld is met iets onverwachts. Het is in tegenspraak met de mededeling van Rolf W live in de uitzending. Zouden ze dan inderdaad niet hebben verwacht dat Bianca zou opstappen. Was dus de tweede die ze op het oog hadden soms Ruud. Ruud kreeg in ieder geval, door de snelle reaktie van Bianca nadat Mona haar zegje had gedaan, geen kans om te zeggen dat hij misschien ook wel weg wilde.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 09:38:00 #14
778 The Joker
The man who hates Bartman!
pi_210263
quote:
[b]op 10-29-1999 om 09:15 AM schreef
Of zouden zij nu maar de helft krijgen, omdat zij ook maar de helft van het aantal dagen in het huis zitten.

Het is inderdaad zo dat als een nieuwe bewoner wint, hij/zij maar een gedeelte van het totaal bedrag krijgt. De rest wordt onder de laatste twee overgeblevene verdeeld! Dit is vanmorgen door Hummie gezegd bij VOO FM!

WHHOOOAAAHAHAHAHA
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 09:40:00 #15
869 Ito
Positivo doch kritisch
pi_210264
Ja, Tanjalies, je zag dat Ruud heel erg in zijn schulp kroop, tijdens en na het (bespreken van) het vertrek van de dames.
Ik ben van mening dat door deze wending de angel uit het programma is gehaald; niet eens zozeer vanwege de personen die vertrokken zijn (al vond ik Biance wel de enige die nog wat niveau aan de groep probeerde te geven), maar meer omdat er teveel gesleuteld wordt aan het programma tijdens de hele rit.

Stemmen moet zeker niet volgende week plaatsvinden - dan maak je de huidige vijf helemaal gestoord. Een week later is een redelijk alternatief.

Ik weet geen signature...<P>
pi_210265
Er had sowieso al nooit gestemd moeten worden. Elke stem is 1 a 2 gulden voor Veronica. Dus nooit stemmen!
Lets do the flurp
pi_210266
Komt op mensen is toch juist top dat er weer gestemd moet worden...gebeurt er niks klaagt iedereen hier gebeurt er wel wat is het ook niet goed....ik ben voor.......
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_210267
Hummie zei ook dat als de nieuwe bewoner
wint, hij of zij een gedeelte van het bedrag krijgt. Het overige wordt verdeeld met
de anderen die er dan nog zitten.

pi_210268
Mijn vermoeden dat Martin terugkomt
is gebaseerd op een interview met Martin
in de Havenloods (R'damse lokale krant)
waar stond dat ze contact hadden
opgenomen met hem of hij terug wou komen
als Bart weg zou gaan of weggestemd zou
worden. (Zijn eigen woorden)
Misschien hadden ze gehoopt dan Mona en Bart
weg zouden gaan.
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 10:24:00 #20
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_210269
Tja en de nominaties worden ook weer uitgesteld Jammer..........
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

vrijdag 29 oktober 1999 @ 10:30:00 #21
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_210270
Inderdaadf jammer dat er niet volgende week gestemd wordt. Ik vraag me nog steeds af of Veronica nou op aandragen van psychologen de zaak wilde regelen of dat de actie van gisteren gewoon sadistisch was. Ik vermoed het laatste, aangezien het Veronica is. Dan moeten ze het ook doorzetten en gewoon laten stemmen, en daarna met twee nieuwe mensen komen. Kun je zien wat er gebeurt. Is het drie oud tegen twee nieuw, kan een mooi spectakel worden.
When I was a sperm
I had alot to learn.

vrijdag 29 oktober 1999 @ 10:32:00 #22
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_210271
pardon 4 tegen 2
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_210272
Tuurlijk stem ik niet! Al is het maar omdat ik meer en meer ga vinden dat de enige die een beetje aanspraak mogen maken op die fl250.000,- de kippen zijn. En wel om de volgende redenen:
a) ze zitten er vanaf het begin.
b) ze zijn het vaakst van allemaal op de streams te zien.
c) zijn tenminste écht Back to Basic.
d) de erg strakke actie tegen Sabimbo.
e) hebben het schijt aan Veronica.
Go Kutkip! Go Kutkip!
Saving the world in style...at least they say....
pi_210273
Hmmmmmm, stemmen heb ik al wel gedaan, op mona! mijn wens is uit(blijf simpel). Ik denk dat VOO door heeft dat de slop in het programma dreigt te komen. Ik vind dat er wel een nieuwe bij mag (een V, sorry M). Moet ook een beetje caliber van Tara of Sab. hebben.

------------
No quote is better then no privacy!

BB rulez!
pi_210274
Als Martin terug zou mogen komen zou ook Sabine weer een kans moeten krijgen (beide zijn er op dezelfde manier uitgegaan, nl. weggestemd). Dat lijkt me dus niet mogelijk (maar wat is onmogelijk bij Veronica).

Mijn voormalige tag:
Veronica: "We kunnen de regels niet breken. We maken de regels!"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')