abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56699653
Sar
Heitinga - Ooijer - Mathijsen - Bouma
De Zeeuw - Gio
Sneijder - v Persie - VDV
Ruud

Wissels
Steek
Melchiot
Jaliens
De Cler
De Jong
Seedorf
Robben
Huntelaar
VoH

Dat is toch best een goed team met de tactiek die v Basten wil spelen. Niet dat je daar direct kampioen mee wordt, maar dat wordt ook niet beweerd door 'het volk' wat jij zegt. Ze waren juist erg negatief over het Nederlands elftal, dat we gewoon kwaliteit te kort komen.
pi_56700286
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik denk dat er veel afhangt van de 1e wedstrijd tegen Italië, kan Nederland die winnen, dan zie ik ze zomaar doorgaan. Overigens, als ze door de 1e ronde komen is het voor velen al een verrassing...
Als we Frankrijk en Italië overleven, dan maken we meteen een goede kans om het te winnen. Zijn naast Spanje toch wel de sterkste ploegen in Europa, en Spanje stelt altijd teleur op grote toernooien. Probleem is alleen dat we Frankrijk en Italië zeer hoogstwaarschijnlijk niet gaan overleven...
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Trouwste user 2022 woensdag 13 februari 2008 @ 11:51:33 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_56700578
Ja als we Frankrijk en Italië overleven maken we een goeie kans

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56700744
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:35 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Als we Frankrijk en Italië overleven, dan maken we meteen een goede kans om het te winnen. Zijn naast Spanje toch wel de sterkste ploegen in Europa, en Spanje stelt altijd teleur op grote toernooien. Probleem is alleen dat we Frankrijk en Italië zeer hoogstwaarschijnlijk niet gaan overleven...
Italië begint vaak wel slap aan toernooien, dat zou het geluk van Nederland kunnen zijn. Roemenië kunnen we hebben als de opgaande lijn qua spel kan worden doorgezet, en dan doet de wedstrijd tegen Frankrijk er niet eens zoveel toe waarschijnlijk (al zou een inmaakpartij van invloed kunnen zijn op de wedstrijd tegen Roemenië), maar die eerste wedstrijd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')