abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56661881
Ik ben net gezakt voor mijn rijbewijs, 2e keer. Maar ik MOET nu even mijn gal spuien.

Ik ga de reden vertellen en begrijp mij goed, ik ben een redelijk persoon. Ik probeer de fout heus wel bij mezelf te zoeken en de vorige keer ben ik ook gewoon gezakt door een achterlijke voorrangsfout. Mijn eigen schuld dus. Deze keer echter .....

Ik rijd bij het CBR gebouw weg en moet de eerste afslag rechts. (ik moet voorrang verlenen aan alle bestuurders op de kruisende weg)
Toevallig is er een vrachwagen die rechtdoor gaat en die dus 'mijn' straat in rijdt. Van links komt een auto die ik anders voorrang had moeten verlenen, maar er staat nu dus een langzaam rijdende vrachtauto voor.
Ik maak van de gelegenheid gebruik en sla rechts af. Omdat ik de eerste afslag daarna direct weer links moet (50 m verderop) trek ik langzaam op zodat ik niet weer hard hoef af te remmen. (je mag 50 en ik ging ongeveer naar de 30)
Zodra de vrachtwagen de kruising over was komt de auto die dus van links kwam achter mij. Hij was denk ik geïrriteerd of zo door de vrachtwagen dus hij geeft een extra dot gas waardoor hij dicht achter mij kwam te zitten. Ik had overigens mijn richtingaanwijzer al aan dus naar mijn idee deed ik alles goed.

Mijn examinator zei 'hier had je wel iets sneller op moeten trekken want nu komt de auto wel dicht achter ons.'
Ik zei dat ik zijn punt op zich wel zag maar omdat ik weer direct links af zou slaan het wat rustiger aan deed.

We gingen gewoon verder. Snelweg, parkeren, omkeren op de weg, woonerven, etc. Alles deed ik perfect (zei hij later zelf ook)

Ik dacht dus geslaagd te zijn want deze beschreven situatie leverde totaal geen ernst of gevaar op.
'Je bent gezakt want je had in het begin daar op de kruising wat harder op moeten trekken'

haha wtf. Ik ben serieus nog nooit zo boos geweest en gefrustreerd. Ik kan niks doen. Er valt niet meer te praten, alhoewel mijn instructeur het nog wel geprobeerd heeft.

Een perfecte rit dus, en alles veilig. Zij het niet dat ik volgens de examinator het gaspedaal 1 cm harder had mogen indrukken zodat ik 10 km per uur harder zou gaan voor 20 meter.

ONGELOOFELIJK. 180 euro naar de hoeren en het mooie is dat ik zometeen een half jaar naar het buitenland ga (geen EU) zodat ik nu mooi geen rijbewijs heb.
Mijn instructeur is een politie agent en een 'sul' die alle regeltjes letterlijk neemt en alles volgens het boekje doet. Hij zei zelf dat ik absoluut had moeten slagen (in tegenstelling to vorige keer).

Conclusie:
Genaaid worden door een achterlijke examinator terwijl mij absoluut niks te verwijten valt deze keer. Dan ben je ook nog machteloos en kun je er niks meer aan veranderen omdat een mongool zijn beslissing al genomen heeft.

KUT CBR
KUT LAND (veel te duur, belastingen, rijbewijzen)
KUT ZOOI

PS. In elk land lachen ze er om hoe er hier met het rijbewijs wordt omgegaan. Een gemiddeld bewijsje kost je al gauw een eurootje of 1700 en 40 lesuren. Een examen 170 euro en dan is het dus nog een 'loterij' als je alle facetten beheert.

Ben hier aub mede met mij boos.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stabdogg op 11-02-2008 14:58:54 ]
pi_56661966
boos
  maandag 11 februari 2008 @ 11:35:39 #3
203244 OreoAddict
Oreo! Oreo! Oreo! Oreo!
pi_56662002
Belachelijk!

maandag 11 februari 2008 @ 11:36:32 #4
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_56662022
hierdoor voel je je vast beter:

ik knalde met 80 km/h over een kruispunt zonder door te hebben dat het een kruispunt was en ik ben in 1x geslaagd
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_56662037
bekend verhaal
Ik heb hem wel in 1 keer gehaald maar hoor het heel veel, ook van examinatoren in mijn omgeving
pi_56662058
Kan je met zoiets nog in beroep gaan, want dit is echt zwaar klote.
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef hamkaastosti het volgende:

ik knalde met 80 km/h over een kruispunt zonder door te hebben dat het een kruispunt was en ik ben in 1x geslaagd
pi_56662086
Politieman, what the fuck heeft dat er nou mee te maken.. hij is op dat moment een examinator die zijn vak moet verstaan, geen politieman..

In ieder geval sterkte ermee; dit is wel een hele achterlijke reden om je niet te doen slagen..Kan je in het buitenland niet voor je autorijbewijs dan?
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 11 februari 2008 @ 11:40:12 #8
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_56662108
Die had dus duidelijk z'n dag niet die tiefus NSB'er. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze gewoon express een aantal mensen per dag laten zakken. Weet het nu eigenlijk wel zeker.

Politieagent EN Examinator. Wat een kankerkneus ben je dan!?
pi_56662170
quote:
180 euro naar de hoeren
Dat had je beter kunnen doen, dan was je op een iets prettigere manier genaaid geweest.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:45:20 #10
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_56662220
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:40 schreef Armageddon het volgende:
Politieagent EN Examinator. Wat een kankerkneus ben je dan!?
Kun je iemand vandaag als examinator zijn/haar rijbewijs geven omdat hij/zij geslaagd is met afrijden. En morgen vorder je hem als agent weer in, als je diegene aan de kant zet na een overtreding.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_56662241
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef hamkaastosti het volgende:

kan er over mee praten.
ik stopte tijdens mijn examen niet voor een zebrapad toen er een vrouwtje met kinderwagen wilde oversteken.
na mijn examen was ik vergeten de auto op de handrem te zetten.
in 1 keer geslaagd
pi_56662251
Ik reed met mijn motor rijexamen mijn examinator kwijt omdat ik te hard ging toch de eerste keer geslaagd
pi_56662281
Slaag dan ook in 1 keer!
Deed ik terwijl ik bijna een aanrijding veroorzaakte.
pi_56662354
Ik slaagde na 2 keer geen voorrang gegeven te hebben en bijna een ongeluk veroorzaakte
Je bent pwned TS!
  maandag 11 februari 2008 @ 11:51:17 #15
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_56662366
Erg geruststellend al die verhalen van mensen die grove fouten maakten tijdens hun examen en toch waren geslaagd. Ik liet overigens een auto van rechts niet voor en was toch in 1x geslaagd.
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_56662390
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Stabdogg het volgende:
PS. In elk land lachen ze er om hoe er hier met het rijbewijs wordt omgegaan.
Bullshit.
In Duitsland zijn de eisen VEEL strenger dan hier.

En over je hele verhaal:
Je bent gewoon de lul
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_56662410
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:30 schreef Stabdogg het volgende:
'Je bent gezakt want je had in het begin daar op de kruising wat harder op moeten trekken'
Hij zei zelf dat ik absoluut had moeten slagen (in tegenstelling to vorige keer).
jaaja
  maandag 11 februari 2008 @ 11:52:49 #18
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_56662411
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:51 schreef Lippie85 het volgende:
Erg geruststellend al die verhalen van mensen die grove fouten maakten tijdens hun examen en toch waren geslaagd. Ik liet overigens een auto van rechts niet voor en was toch in 1x geslaagd.
TS voelt zich er vast stukken beter door
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_56662415
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:51 schreef Lippie85 het volgende:
Tja, ik vind het overigens totaal terecht dat de TS gezakt is, hij had harder op moeten trekken.
Terechte beslissing dus van de Examinator.
pi_56662436
Bijna achterop een auto gereden en toch in 1 keer geslaagd.
TS doet echt iets fout te lezen aan alle verhalen hier.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_56662448
Ik vind het wel terecht dat je gezakt bent.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56662454
Had je toevallig een examinator met de naam iets in de trant van Zwaan?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  maandag 11 februari 2008 @ 11:55:18 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_56662463
Ken een verhaal van iemand die gezakt was omdat hij een auto die van rechts kwam met 180 (ofzo metertje had ie niet bij zich ) binnen de bebouwde kom voor liet gaan. "Ja we reden op een voorrangsweg, dus jij had voorrang".

[KNE]-Mod
pi_56662479
De examinator moet zich op zijn/haar gemak voelen bij de kandidaat in de auto. Is dat het geval, dan slaagt de kandidaat. Is dat niet het geval, dan jammer, maar helaas...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  maandag 11 februari 2008 @ 11:56:19 #25
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_56662486
Ik krijg bij het CBR altijd het gevoel dat als ze denken dat je het geld kan missen, ze je laten zakken.
Dus, trek pauper kleding aan heb een zwaar accent, dat vergroot in ieder geval je kans van slagen.

CBR=Paupers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')