quote:Op maandag 11 februari 2008 09:00 schreef hornage het volgende:
about schmidt toch?
Bij Direction, Actress en Supporting Actor wil ik ook namen. Voor de rest is het allemaal goed. Ratatouille ook.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:09 schreef Zoot het volgende:
Vanmorgen alleen even vlug doorgelezen, dus wat er is blijven hangen:
Best film = atonement
British film = this is england
Best actor = Daniel day Lewis - There will be blood
Best actress = La vie en Rose (kan even niet op haar naam komen).
Direction = No Country for old Men
Original screenplay = Juno?
Best film not in the English language = Das leben der anderen
Rising Star = Shia Labeouf
Best supporting actor = no country for old men?
Adapted screenplay = The diving bell and the butterfly.
Note is gezet, bij herhaling volgt een ban.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:09 schreef Zoot het volgende:
Best actress = La vie en Rose (kan even niet op haar naam komen).
Ahja!quote:Op maandag 11 februari 2008 16:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
hoofdrol > Marion Cotillard
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
hoofdrol > Marion Cotillard
bijrol > Tilda Swinton
Februari is een korte maand, dus daar is niks mis meequote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Idee: Doe anders nog een plaatje. Of willen we deze maand een nieuw dieptepunt bereiken. En maar 3 topics halen?
Jazeker!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Meneer Murphy zelf ?
yupyupyup, hoewel je niet de rondjes op de a moet vergeten hequote:Op woensdag 13 februari 2008 10:18 schreef Gillingham het volgende:
Fucking Amal
Dat wist ik natuurlijk gewoonquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je hebt het geheel verrassend goed. Degene met de groot bos haar is Joel.
Intre +1
Een vampier is een soort vleermuis lonequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sinds wanneer is een vampier een beest?
Wie isquote:achieved fame and notoriety long before he entered the film industry. A published poet at 19, he had already written numerous novels and essays before his first screenplay in 1954. His first film
(1961) was based on his own novel and its violent depiction of the life of a pimp in the slums of Rome caused a sensation. He was arrested in 1962 when his contribution to the portmanteau film
(1963) was considered blasphemous and given a suspended sentence. It might have been expected that his next film,
(1964), which presented the Biblical story in a totally realistic, stripped-down style, would cause a similar fuss but, in fact, it was rapturously acclaimed as one of the few honest portrayals of Christ on screen.
InTrePidIvity+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
House Of 1000 Corpses.
Ik heb ze allebei liggen, maar ik kan me er maar niet toe zetten om ze te gaan kijken
quote:Judging from movies that have opened in 2008, you might fear that the year will be riddled with shaky-cam monsters, bridezilla enablers and silly spoofs. Relax. The multiplexes soon will be stuffed with remakes, sequels, comic-book heroes and big-screen versions of TV shows
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:34 schreef cwk het volgende:
Wel erg hunky foto, maar ik geef Samuel denk, ik gelijk.
Stand By Me
Dark Water
Sneakers
My Own Private Idaho
Haha ik bedoelde Dustin Hoffman, ach ja ze zaten in dezelfde film! Of je moet zijn optreden bij Oprah mee willen rekenenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:36 schreef cwk het volgende:
Tom Cruise moet je me even uitleggen Hulkio.
Wat betreft Jack Nicholson, ik vind One Flew geen goed antwoord en As Good As It Gets ook niet, of bedoel je een andere?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:36 schreef cwk het volgende:
Wat betreft Jack Nicholson, ik vind One Flew geen goed antwoord
Op die zat ik te wachten.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:58 schreef cwk het volgende:Afijn, geen probleem verder?
Die vragen mogen de vrouwen onder ons lekker zelf stellenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef Bellatrix het volgende:
InTre denk de volgende keer ook eens aan de vrouwen onder ons. in de trant van Johnny Depp ofzo
Una Giornata particolarequote:Op zondag 17 februari 2008 19:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
In mijn beste Italiaans Una Giornatora Particulora
Dracula?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van wie is deze lach, vanwaar komt deze lach en wat zijn vijf andere films met de eigenaar van deze lach?
Klik hier!
Vincent zegt dat het goed is.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zelfs zonder te luisteren wist ik al dat het Thriller - Vincent Price was![]()
Mag ik niet even patsen met mijn zelfingenomen kennis?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef RuneRose het volgende:
Draak. :p
Waarom word ik nooit genoemd in zo'n geval?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:53 schreef RuneRose het volgende:
SoK weet het wel, maar die antwoord niet. >.> Zoot niet in de buurt? Of Flitspaal, Doff misschien. :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |