Neequote:Op maandag 18 februari 2008 09:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ladies in concert....!
Ze kan er echt niet tegen als een ander kindje huilt, dan raakt ze compleet overstuur. Hebben jullie kiddies dat ook?
dat mag je heerlijk zelf weten of je een papfles wilt geven, moet niet mag wel...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:30 schreef DaviniaHR het volgende:
K heb nog een vraagje: ik was vandaag bij de etos, en daar hebben ze rijstebloem voor de pap, groeipap, nog iets anders papperigs, pyjamapapje, weetikveelwat allemaal. als we nou gaan bijvoeden, wordt dan ook een fles vervangen doo papfles (met papspeen, uiteraard)?
en zo ja, is dat dan gewoon met rijstebloem, of met zo'n groeipap dinges?
en ik heb dentinox gekocht
Pepijn krijgt pap omdat hij op de opvang nauwelijks uit een flesje drinkt... daar kan hij leven op 100ml melk op een dag van 10 uur. Dat vind ik echt te weinig, want dan haalt hij het 's avonds en 's nachts in.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:11 schreef klein_spookje het volgende:
Waarom geven jullie pap? Dat vraag ik me sereus af wij hebben het bij Mara nooit gegeven. Zij kreeg met 6 maanden bijvoeding en is daarna gewoon met ons ritme meegegaan van s ochtends brood, tussen de middag brood, s avonds warm eten en dan de borst voor het naar bed gaan.
Pap heeft buiten het vullen toch geen extra waarde?
Ik geef pap, omdat ze 12 tot 13 uur slapen en dan gewoon honger hebben. Pap drinken zij gewoon zelf uit de fles. Ik zet ze in de wipstoel en zij klokken het binnen no time achterover. Prima ontbijtje om de dag mee te beginnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:11 schreef klein_spookje het volgende:
Waarom geven jullie pap? Dat vraag ik me sereus af wij hebben het bij Mara nooit gegeven. Zij kreeg met 6 maanden bijvoeding en is daarna gewoon met ons ritme meegegaan van s ochtends brood, tussen de middag brood, s avonds warm eten en dan de borst voor het naar bed gaan.
Pap heeft buiten het vullen toch geen extra waarde?
Gewone pinda's eten wordt afgeraden ivm verslikken. Als een stukje pinda in de luchtwegen komt kan dit als reactie een zwelling in de luchtwegen geven waardoor een kind het heel benauwd kan krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:32 schreef Deepfreeze het volgende:
PindakaasLijkt me sterk. Al doet heb CB wel vaker raar. Pinda's worden pas geadviseerd van een jaar toch? Hoe kunnen ze dat dan bij 6 mnd al adviseren? (iets met allergieen/vetten enzo)
Hier was ook het advies 3 flessen vanaf 6 maanden.. Staat zelf op het formulier dat we hebben gekregen.. Al gaat dat nu vanzelf nu Chris zijn boterham (met smeerkaas) opeet..
Ik krijg er trouwens ook weinig andere vloeistof in dan die 600 cc opvolgmelk. Hoogstens 60cc zoethoutthee.. En natuurlijk uit het fruit/groente/toetje.. Maar meer drinken hoeft ook niet perse van mijn CB-briefje![]()
Stiemie, Linde is dus van die bacterie af?
Kersje, wat een slim jochie heb je, om gewoon lekker op jou dag wakker te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |