Randa en Memmel, hebben jullie toevallig in hal 1 een schorre kraai gehoord bij de Laser Company - stand, daar waar je je tanden kon laten bleken? Dat was ik dus
Ik lijk wel gek: super zwaarverkouden, bijna stemloos en met een lijf dat van top tot teen zeer doet van het zware beurs-werken ben ik vandaag, op mijn vrije dag, naar de 9 maanden beurs geweest met man en kind.
Lijkt wel alsof ik in de RAI woon tegenwoordig 
En het was zo ontzettend leuk! Natuurlijk weer veel te veel gekocht, ook wat dingetjes gekregen en Devin heeft voor het eerst rundvlees gegeten (uit een potje), fruithapjes geproefd, koekje gegeten, voor het eerst diksap gedronken, n.b. uit een plastic cupje! En ik heb me uitgeleefd met marshmallows bij de chocoladefontein

Okay, ik ben niet meer zwanger, maar tijdens de zwangerschap lustte ik bizar genoeg geen chocola meer en ik ben nu nog steeds aan het inhalen geloof ik
We hebben zo'n gezellige dag gehad, daarna nog bij mijn ouders gegeten en kleintje heeft toen voor de 2e keer vandaag warm gegeten (aardappel, pompoen, courgette, wortel, paprika uit de oven) Ben zo trots op hem en zo blij dat het eten zo goed gaat de laatste tiijd! Moeders met kieskeurige kindjes: don't worry, bij Devin heeft het ook even geduurd voordat hij de smaak echt goed te pakken had, maar tegenwoordig eet hij zo goed, zo veel en met zoveel plezier! Echt heerlijk is dat, om hem net zo te zien genieten van eten als dat ik doe (ben GEK op eten, kan er helemaal lyrisch van worden)
BE, Devin slaapt in een kortmouwige romper, pyjama erover (meestal van die pakjes, broekjes trappelt hij nl. uit) en dan, heel fout, ik weet het, een dun dekbedje. Tot 2 maanden terug lag hij in een slaapzak, maar dat vonden we niet prettig meer, hij haalde er de raarste capriolen mee uit.
Nijna, Devin gaat soms ''s ochtends, soms \s middags en soms 's avonds in bad of onder de douche, maar net hoe het uitkomt wat betreft hoe vies hij geworden is, hoe moe hij is en hoeveel tijd we hebben. Het ritueel daarna is meestal wel hetzelfde, daar letten we wel op.
Oh ja, onze vermoedens zijn bevestigd: Devin heeft eczeem

Zowel een verkoopster van Weleda-producten als een lactatiekundige die hem vandaag gezien hebben zeiden het.
Beaker, wat een heftige start is dat geweest voor Jet! Niks blijvends aan overgehouden hoop ik?
S_oepstengel, ik moet zo af en toe aan Yana en jullie denken de laatste tijd nu mijn oren dichtzitten vanwege verkoudheid. Lijkt alsof er een paar kilo watten in mijn hoofd zitten, ik hoor alles gedempt. Maar bij mij gaat het straks weer over en dan bedenk ik me staads:
Bij haar niet en dat breekt mijn hart
Sterkte met de onderzoeken die komen gaan, en de uitslag natuurlijk
Van de week heeft er schattig klein baby-meisje met me lopen flirten, een Down-kindje dat in haar korte leven al 2 keer geopereerd is. Dat relativeert wel, dan is Devin's jengeligheid ineens een stuk minder erg
.... met gevoel voor drama....