Hee die fotografeerde ik gisteren van de onderkant:)quote:Op maandag 11 februari 2008 12:18 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens zo ongeveer mijn uitzicht..
Waar zit jij dan? Kan niet hoger zijn dan waar ik zit! (Vodafone?)quote:Op maandag 11 februari 2008 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee die fotografeerde ik gisteren van de onderkant:)
[ afbeelding ]
Ik zit een kleine 100 meter van je vandaan denk ik.![]()
Dit is mijn uitzicht:
( maar dan aan t eind van de middag)
[ afbeelding ]
ik alleen maar. behalve tijdens vergaderingen.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Dan kan ik (meestal) niet achter de PC, tenzij ik aan het rapporteren ben
En daarom ben ik blij dat ik met mensen werk, en niet met computersquote:Op maandag 11 februari 2008 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
ik alleen maar. behalve tijdens vergaderingen.
Is Vodafone t hoogste gebouw van Maastricht?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Kan niet hoger zijn dan waar ik zit! (Vodafone?)
Ik zit inderdaad boven de bibliotheek in centre ceramique. Heb op dit moment een aantal dinosaurussen onder me zitten...quote:Op maandag 11 februari 2008 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is Vodafone t hoogste gebouw van Maastricht?
Ik dacht dat je in die lelijke grijze toren bij de bieb zat![]()
Dan zitten we toch ietsje verder weg, ik zit op de Wilhelminasingel met uitzicht op de achterkant.
Maar donker genoeg voor bepaalde andere dingenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje laat om over het strand te gaan wandelen...
gewoon zorgen dat je niet onderop ligtquote:Op maandag 11 februari 2008 15:55 schreef Den_Haag het volgende:
Als dat zand is niet zo fijn als het lijkt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |