tss alsof jij nooit naait!quote:
Nee, maar mijn voeten kunnen wel een pedicuurbeurt gebruiken, gelukkig heeft mamlief een opleiding gevolgt als voetverzorgsterquote:
heb je het hem gevraagd dan ?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:05 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
helaas zijn we niet allemaal zo openmindeddat zou de zaken wel een stuk makkelijker maken, als je iedereen kon kussen en zo erachter kon komen wat je leuk vind
nee met schuurpapier denk ikquote:
Oh nee, die dingen zijn heerlijk. Een soort poreuze tennisballen die je in bad gooit, die gaan borrelen en lossen uiteindelijk op.quote:
en wiens probleem probeer je dat nou te maken?quote:
tsskquote:Op maandag 11 februari 2008 03:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hooguit een knoopje aan een overhemd.
'k Ben gelukkig meer een douche-type.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:09 schreef Zakje het volgende:
Oh nee, die dingen zijn heerlijk. Een soort poreuze tennisballen die je in bad gooit, die gaan borrelen en lossen uiteindelijk op.
Ik denk niet dat hij het voorbeeld aan jou moet nemen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je nu eens gewoon doet wat je leuk vindt. Is het wederzijds met die jongen dan kus en vindt uit. Wat is dat toch dat je alles een naam wil geven. je bent 17 dus dat is normaal, ik sliep ook met meisjes en jongens toen ik zo oud was en later heb ik pas definitief gekozen. Ben nu 30 en weet het soms nog steeds niet
dat niet, nee. misschien bij een eerstvolgend schoolfeest ofzo, na de nodige glazen bier. iemand zomaar vanuit het niets vragen of hij/zij wil zoenen vind ik ook weer zo wat.quote:
daar had ik het toch ook over droppie.... duhhhhhh een zoom in mn oren zetten.. was dat nou zoveel gevraagd?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hooguit een knoopje aan een overhemd.
Om mister O even gelukkig te maken: "Ik had al velen hoogtepunten op mijn 17e"quote:Op maandag 11 februari 2008 03:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, op je 17e ben je nog niet op je hoogtepunt.
Vragen of iemand wil zoenen, moet je dacht ik alleen met lichaamstaal doen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
dat niet, nee. misschien bij een eerstvolgend schoolfeest ofzo, na de nodige glazen bier. iemand zomaar vanuit het niets vragen of hij/zij wil zoenen vind ik ook weer zo wat.
Ik douche ook dagelijks , gewoon omdat het veel sneller is, maar als ik in bad ga maak ik er iets speciaals vanquote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben gelukkig meer een douche-type.
er zouden velen een voorbeeld aan mij moeten nemenquote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het voorbeeld aan jou moet nemen.
coming out forum met rubriek ben ik nou homo, bi enz![]()
http://www.comingout.nl/forum/forumdisplay.php?s=e7f04f6baa40c3151714118ce13cf04f&f=5
quote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Om mister O even gelukkig te maken: "Ik had al velen hoogtepunten op mijn 17e"
Kwart over negen.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:07 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat ben je ook als dat er niet op is... is het al bijna 10 uur daar??
niet?quote:Op maandag 11 februari 2008 03:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vragen of iemand wil zoenen, moet je dacht ik alleen met lichaamstaal doen.
Dat vraag je toch niet?.
"Men zegt wel eens dat mijn theatershow geen diepgang heeft, maar persoonlijk kan ik toch vele dieptepunten opnoemen."quote:Op maandag 11 februari 2008 03:11 schreef Nuno_G het volgende:
Om mister O even gelukkig te maken: "Ik had al velen hoogtepunten op mijn 17e"
ogen => kijken => contact => zoenen .... simpelquote:Op maandag 11 februari 2008 03:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vragen of iemand wil zoenen, moet je dacht ik alleen met lichaamstaal doen.
Dat vraag je toch niet?.
In bad verveel ik me snel... ga ik shampoo-flessen wegschieten of met washandjes vol luchtbubbels spelen...quote:Op maandag 11 februari 2008 03:13 schreef Zakje het volgende:
Ik douche ook dagelijks , gewoon omdat het veel sneller is, maar als ik in bad ga maak ik er iets speciaals van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |