Uh... ooit een reeks gezien dat stopt bij een nummerquote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef Parleur het volgende:
Bij welk nummer stopt dit topic eigenlijk?
ja de reeks wat heb je onder je ctrl+v is gestopt op nummer 8quote:Op maandag 11 februari 2008 19:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uh... ooit een reeks gezien dat stopt bij een nummer?
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef Parleur het volgende:
Wat zit er dan onder mij ctrl+v volgens jou danquote:Op maandag 11 februari 2008 19:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja de reeks wat heb je onder je ctrl+v is gestopt op nummer 8
Ja hoor... heel veel... Baantjer bijvoorbeeld... stopte bij nummer 123!quote:Op maandag 11 februari 2008 19:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uh... ooit een reeks gezien dat stopt bij een nummer?
Bij ontelbaar.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:23 schreef Parleur het volgende:
gokje.. een spatie..quote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat zit er dan onder mij ctrl+v volgens jou dan
quote:
erik grapt nooitquote:Op maandag 11 februari 2008 19:36 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Je maakt een grapje? Zeg me dat je een grapje maakt!
Alleen met volle maan.quote:
Maar snoezelepoesje! Je weet toch dat ik van je hou! En ik wist ook wel dat je er niet van zou houden, van die begroeting. Ik ken je namelijk. Ik weet het gewoon. net zoals ik weet dat je je afvraagt hoeveel tijd er voorbij zal gaan voordat ik het rode knopje ga noemen. Maar ik doe het niet, ok?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk distantieer ik me van je onorthodoxe begroetingsmethode.
Word je dan ook zo harig met van die mooie ogen en tandjes?quote:
Nee, dat ben ik altijdquote:Op maandag 11 februari 2008 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt je dan ook zo harig met van die mooie ogen en tandjes?
Dit is een gotspe! Je zegt dan wel dat je het niet doet, maar ondertussen heb je het dus wel mooi gedaan! Heb je heel bewust er weer aan zitten denken! Heb je me gewoon weer zitten te belachen terwijl je drommels goed weet dat wat ik heb gedaan heel knap is geweest! Ontsnappen zónder het rode knopje is ongeveer dezelfde moeilijkheidscategorie als onderwatermonopolie... om maar eens wat te noemen! Respect... RES-PECT is hier dus meer op zun plaats Ang3l!quote:Op maandag 11 februari 2008 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar snoezelepoesje! Je weet toch dat ik van je hou! En ik wist ook wel dat je er niet van zou houden, van die begroeting. Ik ken je namelijk. Ik weet het gewoon. net zoals ik weet dat je je afvraagt hoeveel tijd er voorbij zal gaan voordat ik het rode knopje ga noemen. Maar ik doe het niet, ok?
Post eens pics van jezelfquote:Op maandag 11 februari 2008 19:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat zit er dan onder mij ctrl+v volgens jou dan
Aaaah.... schattig...quote:
Heuze mensensnijtanden en kiezenquote:Op maandag 11 februari 2008 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaaah.... schattig...
Wat voor tandjes? Grote snijtangen ala wolf of van die lieve schattige hamstertandjes?
Oh... wat een domper...quote:Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heuze mensensnijtanden en kiezen. Met een spleetje tussen mijn voortanden
.
slissend en fluitend de zachte ch uitspreken??quote:Op maandag 11 februari 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heuze mensensnijtanden en kiezen. Met een spleetje tussen mijn voortanden
.
zakje vindt het gewoon fijn om t socializen, mensen van dok in het echt te leren kennen, om daar een beeld van te krijgen, niets gekd ssn toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen , ik herhaal geen sex gehad met Tomasso , we gingen gewoon wat drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |