nou ja, zal wel kijken hoe ver ik komquote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
Er zit meer blabla tussen dus volgens mij valt het best mee
volgens mij nietquote:Op maandag 11 februari 2008 10:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik heb alles al doorgelezen en zoveel bijzonders was het niet idd.
Het ging over Thomas en zijn gereedschap. (Trouwens die Thomas is best wel lekker, heeft ie ook een zachte g?) En wat gebazel over vriendjes
Waarom durf jij niet te kijken dan???quote:Op maandag 11 februari 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij niet
maar ik durf nooit te kijken
ideetje om naar de fysio te gaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Godver, ik voel me echt kut. Kom de dag door met ibuprofen omdat ik een schouder/nek blessure heb oid, kan het iig niet bewegen. En wel blijven doorstuderen, anders haal je het 1e jaar niet (zeggen mn leraren.) Buh.
Kut leraren!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Godver, ik voel me echt kut. Kom de dag door met ibuprofen omdat ik een schouder/nek blessure heb oid, kan het iig niet bewegen. En wel blijven doorstuderen, anders haal je het 1e jaar niet (zeggen mn leraren.) Buh.
ik sta niet in voor de gevolgenquote:Op maandag 11 februari 2008 10:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom durf jij niet te kijken dan???
volgens mij heb jij een verzorgende massage nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef Coastertommm het volgende:
Met de pijp in de hand, scheur ik door de brennerpas?quote:
en wie moet naderhand weer de zooi opruimen ?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Met de pijp in de hand, scheur ik door de brennerpas?
meneer tissuequote:Op maandag 11 februari 2008 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wie moet naderhand weer de zooi opruimen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |