geweldig!!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koken wil ik echt nog eens proberen, maar de rest kan me niks schelen.
is dat R?quote:
Neuh.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:28 schreef Meneer-Goud het volgende:
is dit een slowchat voor homosexuele mensen ?
Je moet die taken ook aan anderen uitbestedenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:29 schreef Wexy het volgende:
zonder iemand voor het hoofd te willen stoten... ik zou niet met mezelf in combinatie met klusgebrek en kookgebrek kunnen leven
Hoe was sex met Tomassoquote:Op maandag 11 februari 2008 02:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je moet die taken ook aan anderen uitbesteden.
Not even close hij lijkt erg opquote:
De foto's die je had geplaatst was dus van je vriendjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Not even close hij lijkt erg op
[ afbeelding ]
quote:
ik kan heel goed met mezelf leven en mijn moeder doet het ook al haar hele levenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:29 schreef Wexy het volgende:
zonder iemand voor het hoofd te willen stoten... ik zou niet met mezelf in combinatie met klusgebrek en kookgebrek kunnen leven
ik vind die in de OP aantrekkelijkerquote:Op maandag 11 februari 2008 02:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Not even close hij lijkt erg op
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
De foto's die je had geplaatst was dus van je vriendje.
Long hair is afwul trouwens.
bill clinton?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb geen , ik herhaal geen sex gehad met Tomasso , we gingen gewoon wat drinken.
Volgens mij wisselt dat bij iedereenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag: op welke leeftijd weet je cht wanneer je homo bent ?
zodra je durft te posten in het homotopic vermoed ikquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb even een serieuze vraag: op welke leeftijd weet je cht wanneer je homo bent ?
Terugkijkend had ik 't op m'n 10e al moeten wetenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Meneer-Goud het volgende:
hee bedankt, de jouwe is ook serieus tof... zakjequote:Op maandag 11 februari 2008 02:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Volgens mij wisselt dat bij iedereen. Leuke avatar trouwens
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |