Nou ja, doorgaans vind ik het een prima zender, maar dit is daarom des te vreemder.quote:Op zondag 10 augustus 2008 17:02 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
inderdaad wat een schijt zender is het toch
Omdat de VRT niet veel geld gaat betalen voor het uitzenden van de wedstrijd van een Waalse clubquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
ITV1?? waarom is die match niet gewoon op sporza?
MOTD is er vanavond gewoon met de PLquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
zijn samenvattingen van Premier League nog bij BBC? die van de Jupiler League in belgie zijn niet meer bij Sporza of wel?
coolquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
MOTD is er vanavond gewoon met de PL.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
MOTD is er vanavond gewoon met de PL. Hoe het met de belg zit weet ik niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:35 schreef Biertjuhhhh het volgende:
die van de Jupiler League in belgie zijn niet meer bij Sporza of wel?
rechten zijn naar de commerciëlen voor de komende vier jaar. (Setanta heeft de rechten)quote:Op woensdag 10 september 2008 09:49 schreef Damzkieee het volgende:
Engeland niet op de BBC?
Toevoeging:quote:Op woensdag 10 september 2008 09:28 schreef borisz het volgende:
WK kwalificatie
16.50 - Rusland - Wales --> ZDF
19.10 - Finland - Duitsland --> ZDF
19.45 - Turkije - Belgie --> Sporza
20.30 - Macedonie - Nederland --> RTL4
20.55 - Kroatie - Engeland --> Sport1
22.00 Kroatie - Engeland --> ZDF(tweede helft)
Eurosport, ZDF na afloop.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:32 schreef assie het volgende:
Zend er eigenlijk nog iemand samenvattingen uit van de kwalificatieduels???
Zeker.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Dos37 het volgende:
Goed dat die regionale zenders die wedstrijden mogen/gaan uitzenden
handig, thanksquote:Op donderdag 18 september 2008 15:51 schreef The_Verve het volgende:
Overzichtje...
18:50 Feyenoord - Kalmar FF (NOS)
19:30 NEC - Dynamo Boekarest (TV Gelderland, ook via stream)
20:30 Stade Rennais - FC Twente (TV Oost)
20:50 FK Borak - Ajax (NOS)
Rechten van de Britse clubs liggen bij SKY & Setanta.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Niks op de Duitser, Belg of Engelsman vanavond?
Arsenal-Porto.quote:Op maandag 29 september 2008 18:01 schreef Radegast het volgende:
Welke CL-wedstrijd zend de NOS morgen uit?
Die wedstrijd is al om 18.30 uur.quote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
NOSTT geeft Zenit - Real aan.
Klopt. TV gids.nl geeft Arsenal - Porto. Dat neem ik dan aan.quote:Op maandag 29 september 2008 19:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Die wedstrijd is al om 18.30 uur.
Denk dus dat het die andere wedstrijd is
quote:Heerenveen-Vitķria Sétubal op Omrop Fryslân
Het duel Heerenveen-Vitķria Sétubal uit de eerste ronde van het toernooi om de UEFA Cup is donderdagavond op televisie alleen te zien bij Omrop Fryslân.
De wedstrijd begint om 20.00 uur. In Portugal boekten de Friezen een goed resultaat (1-1), waardoor ze met een been in de groepsfase staan.
AD
Kick-off verschoven naar 21.15 uurquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:43 schreef DIGGER het volgende:
UEFA cup komende week:
Benfica - Napoli 20.45 uur Direct8
quote:
Eens even kijken dan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef sjimz het volgende:
Op Sport 1 komt nu Engeland-Kazachstan
*edit*
Zou het niet op RTL5 / 7 komen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:23 schreef borisz het volgende:
Aston Villa - Ajax zal niet op At5 uitgezonden gaan worden, heb er net een mailtje heen gestuurd.
RTVNH heb ik ook een mail heen gestuurd, dus het is even afwachten voor de definitieve bevestiging.
RTL7, maar pas om 22.45 semi live of in samenvatting. Ik wil het live zienquote:
ZDF: Schalke - PSG 18.15 uur en Herta BSC - Benfica om 20.30 uurquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:21 schreef borisz het volgende:
CL
Juventus - Real dinsdagavond.
PSV - Marseille woensdagavond.
UEFA CUP
Heerenveen - AC Milan --> NOS
Nancy - Feijenoord --> RTL 7
Overige duels bij de lokale zenders.
Ajax wordt volgens http://ajax1.nl/?q=node/2786 uitgezonden bij RTVNH, AT5 of Eredivisie Live.
Zelfde geldt voor Twente en NEC dat ze bij de lokalo's worden uitgezonden.
Volgens mij komt Ajax later op tv en wordt alleen de 2e helft live uitgezonden.quote:Ajax - ZIlina
20:00 Nederland 3
quote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
Discovery channel brengt 3 eredivisiewedstrijden live
Op 28, 29 en 30 november brengt The Discovery Channel een themaweekend over voetbal en zendt daarin drie topwedstrijden, inclusief voor- en nabeschouwingen uit van Eredivisie Live. Deze wedstrijden zijn eenmalig voor geheel Nederland gratis en live te bekijken. Het gaat om de wedstrijden Groningen - AZ, PSV - Heerenveen en Ajax - FC Utrecht. Disovery Channel biedt reclamezendtijd aan tijdens de rust van de wedstrijden, maar ook bij voor- en nabeschouwingen. De zendtijd wordt zowel in pakket als specifiek aangeboden. (adformatie)
quote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
Discovery channel brengt 3 eredivisiewedstrijden live
Op 28, 29 en 30 november brengt The Discovery Channel een themaweekend over voetbal en zendt daarin drie topwedstrijden, inclusief voor- en nabeschouwingen uit van Eredivisie Live. Deze wedstrijden zijn eenmalig voor geheel Nederland gratis en live te bekijken. Het gaat om de wedstrijden Groningen - AZ, PSV - Heerenveen en Ajax - FC Utrecht. Disovery Channel biedt reclamezendtijd aan tijdens de rust van de wedstrijden, maar ook bij voor- en nabeschouwingen. De zendtijd wordt zowel in pakket als specifiek aangeboden. (adformatie)
Volgens mij zendt Rai Uno het uit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:58 schreef M0NTANA het volgende:
Komt Brazilië-Italië nog ergens op tv?
Klopt, mooiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij zendt Rai Uno het uit.
Is altijd zo met voetbal. Gecodeerd voor buitenland.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:51 schreef Lassekjus het volgende:
Doet RAI UNO het bij jullie ook niet?
Alleen deze zender met ZIGGO op zwart... de rest doet het gewoon.
Correctie: Is met interlands zo, niet met Coppa Italia wedstrijden (maar die zenden ze dan ook it over Rai Uno, Rai Due & Rai sport sat piu)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is altijd zo met voetbal. Gecodeerd voor buitenland.
Op BBC3, dat is dan jammer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:06 schreef DIGGER het volgende:
BBC heeft Inter - Milan komend weekend live
(Zie http://news.bbc.co.uk/spo(...)_the_day/6957430.stm )
Zal voor mij een stream worden ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:17 schreef DIGGER het volgende:
Die pluk ik gratis uit de lucht en zit nog op de digitale TV zooi.
En dan nog, ook online dus te volgen.
Ter herinnering: kick-off zometeen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:06 schreef DIGGER het volgende:
BBC heeft Inter - Milan komend weekend live
(Zie http://news.bbc.co.uk/spo(...)_the_day/6957430.stm )
WOW hoelaat?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ter herinnering: kick-off zometeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |