ohquote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit je ongeveer bij nijmegen/arnhem
Venlo, mooie stadquote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben
Ik woon zelf overigens in Venlo
venloquote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben
Ik woon zelf overigens in Venlo
OMG alweer een kloon ??quote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
zeg papjee, waarom heb jij het UI van armoedzaaier?
Doe maar duurquote:Op zondag 10 februari 2008 23:27 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Venlo, mooie stad.
Ben er ook wel eens geweest. Hotel Wilhelmina, tegenover het station.
Ik hoefde niet zelf te betalen!quote:
Dan is het natuurlijk puick. Betaalde de baas ofzo?quote:
Nee, mijn ouders... ik was pas negen of zoquote:Op zondag 10 februari 2008 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is het natuurlijk puick. Betaalde de baas ofzo?
Ooow. Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 23:33 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders... ik was pas negen of zo.
hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:33 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders... ik was pas negen of zo.
slaap lekkerquote:
Hebben jullie niet zo'n kerk met grote klopper op de deur?quote:
Wij hebben heel veel kerkenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:38 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Hebben jullie niet zo'n kerk met grote klopper op de deur?
Bijna 26.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:35 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu dan?
"Ik moest kloppen, want de bel doet het niet"quote:Op zondag 10 februari 2008 23:40 schreef OA het volgende:
Ik heb gewoon zo'n klopper op m'n eigen voordeur!
Das dan best een tijdje geleden dat je in Venlo wasquote:
Ik herinner me er eentje bij een klein plein... we gingen naar de nachtmis (we waren er rond Kerst), en het was koud buiten, dus gebruikte ik die klopper... die maakte me een herrie...quote:Op zondag 10 februari 2008 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel kerken
Vast wel een paar met een grote klopper op de deur
WWWWOOOOOAAAAAAAHH GERTJE!!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 23:41 schreef MPG het volgende:
[..]
"Ik moest kloppen, want de bel doet het niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |