quote:Waarschijnlijk omdat je verstandskiezen door komen.
Op donderdag 28 februari 2002 23:41 schreef Reintje het volgende:
en waarom krijg ik mijn mond niet helemaal open
(dus...ik zou het je niet kunnen zeggen)
quote:Toch even laten nakijken.
Op donderdag 28 februari 2002 23:41 schreef Reintje het volgende:
Volgens mij komt aan mijn linkerbovenkaak een verstandskies door... AUW! Hoe lang doet dat pijn en waarom krijg ik mijn mond niet helemaal open
Nu weet ik waarom babies huilen als ze tandjes krijgen...
Laura
Laura
duurt die pijn bij jullie maar een paar weken ?
bij mij al wat langer dan een jaar, maar iedere keer een weekje ofzo pijn per kies
dan even geen pijn meer en dan wel weer pijn
is echt irri
of ligt het alleen maar aan mij dat het zo lang duurt bij mij ?
Tandarts heeft nog niet gezeurd dat ze eruit moeten
Bij mij overigens niks geen sprake van scheefgroeien geweest, maar eerder uit voorzorg getrokken. In drie keer, eerst de 2 boven, een half jaar later 1 onder en weer een half jaar later, vorige week, de laatste. De laatste was even vervelend met een soort weerhaakje in de wortel, maar aangezien mijn tandarts totaal de bom is heb ik er nooit langer dan 1 avond 'last' van gehad.
Het trekken zelf duurde bij mij niet langer dan 10 minuten, even de verdoving in laten werken en gaan.. Maarja, bij sommigen schijnt het langer te duren en pijnlijker te zijn..
Nogmaals, mijn advies : laten trekken voordat je er last van krijgt. Je tandarts kan prima beoordelen (ff fotootje maken) of er kans is dat je er last van krijgt. Liever dat dan naar de kaakchirurg..
Dentist
quote:idd had ik ook last van maar zoals ik al zei na een weekje alle pijn weg
Op maandag 12 augustus 2002 14:42 schreef miss_cee het volgende:
nou die van mij zijn een beetje laat geloof ik, ben nu al 22 en ik krijg er gelijk 2.
Ik dacht eerst dat ik een ontstoken kaak had, maar ik zag niks en ineens voelde ik twee kleine harde puntjes tand.
Wie weet wat ik kan doen tegen de pijn, want volgens mij krijg ik er ook keelpijn door, ik kan best moeilijk slikken.
quote:Reintje zal er na een jaar geen last meer van hebben, hoop ik
Op donderdag 23 januari 2003 18:01 schreef IrfieJ het volgende:
heb het ook gehad... gewoon veel pijnstillers slikken .. na een weekje is het over (maar dan beginnen de ander![]()
) na een maandje had ik nergens meer last van km toevallig net vande tand arts (halfjaarlijkse controle) alles was goed
sterkte en suc6 reintje
quote:ze doen we best lang over ... dat doorkomen ik denk duurty een maandje op zen hoogst na 6 maanden zijn ze er nog niet helemaal ..
Op donderdag 23 januari 2003 18:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Reintje zal er na een jaar geen last meer van hebben, hoop ik
doen ze alle 4 tegelijk dan stik je Door de zwelingen die optreden
Het trekken viel mee, alleen is mijn huid op die plaats nog steeds verdoofd. Dus dat voelt wat stijfjes aan, en praat erg lastig
quote:en? hoe is het afgelopen?
Op vrijdag 24 januari 2003 17:29 schreef exec het volgende:
ik moet 29 januari naar de kaakchirurg voor me verstandskiezen eruit te laten snijden![]()
quote:zit met een dikke wang thuis. En met veel pijn.
Op vrijdag 31 januari 2003 16:21 schreef fotoloog het volgende:[..]
en? hoe is het afgelopen?
En over 3 dagen stinkt het onwijs uit z,n bek
Tandenpoetsen gaat heel erg moeilijk.
quote:veel saridonnetje`s slikken!!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 17:04 schreef ook_gek het volgende:[..]
zit met een dikke wang thuis. En met veel pijn.
kan niet veel eten. Alleen maar vla. Zit goed te
balen. Als je ECHT peg heb. Doet het heel erg pijn.En over 3 dagen stinkt het onwijs uit z,n bek
Tandenpoetsen gaat heel erg moeilijk.
Tandarts tegen m'n vader: Meneer, die kiezen moeten eruit.
M'n vader: Ik heb er geen last van
Tandarts: Maar ze moeten eruit, meneer
M'n vader: Is er iets mis mee dan?
Tandarts: Nee
M'n vader: Dan gaan ze er ook niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |