Dat is ook 1 van de weinige dingen die ik mee kreeg, hij is leukquote:Op zondag 10 februari 2008 22:35 schreef Ziet het volgende:
ik verstond er eentje:
ken je de ziekte ADHD?
Ik heb ADSL, da;s nog sneller
Domme doos, ze had bij mij kunnen blijven slapenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef blomst het volgende:
Selene komt morgen weer, ze blijft bij Goldie slapen.
Ik zie het niet as herhaling van zetten... het was gewoon lol trappen en Selene over de zeik helpen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn -ondanks dat we genoten hebben- het was gewoon een herhaling van zetten.
Deja vu: Boxen in de slaapkamer, prullenbakdeksels, stofzuiger..
We hebben het allemaal al eens gezien. Maar toegegeven, het was wel amusant.
OMG wat uber sweet die onderste.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:38 schreef mazaru het volgende:
Ik zie overeenkomsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is vast de ketel aan het verwijten... blablaquote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Domme doos, ze had bij mij kunnen blijven slapenJewsky, je weet nu waar de pot vannacht uithangt
Dat mag niet hoor, want Del wil ook wel eens een uitjequote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef blomst het volgende:
Mike krijgt komende week een stemming voor een uitje, en dan mag hij iemand meenemen, en dan neemt hij Caire mee, als brian het goed vind.
Kun je haar niet morgen uitnodigen voor onbepaalde tijd?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Domme doos, ze had bij mij kunnen blijven slapenJewsky, je weet nu waar de pot vannacht uithangt
Nou Ruud, zou je dat wel zo gezellig vinden als je zo'n negatieve zeikdoos naast je hebt liggen? Of zou je haar gewoon de mond snoeren?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En weet de rest dit nu ook of worden alleen de Kubatzen daar op de hoogte gebracht...? Een gastspeler is van iedereen lijkt me.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:37 schreef Lady-night het volgende:
Selene komt dus morgen terug, blijft een nachtje bij Goldie slapen. Amanda is daarover gebeld
Maakt niet zoveel uit, maar soms denk ik dat Brian en Mickey elkaar al langer kendenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef blomst het volgende:
Mike krijgt komende week een stemming voor een uitje,
en dan mag hij iemand meenemen,
en dan neemt hij Caire mee, als brian het goed vind.
Ongeacht mijn antwoord....quote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou Ruud, zou je dat wel zo gezellig vinden als je zo'n negatieve zeikdoos naast je hebt liggen? Of zou je haar gewoon de mond snoeren?
Zou kunnen. Niet terugkomen zoals het hoort zou gewoon moeten betekenen dat ze d'r wel kan blijven. Dit is niet goed voor de continuiteit. FEBO.... strafmaatregelen aub.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef Guuskeee het volgende:
selene zal wel gehoord hebben dat huubje dr aan gaat pakken.
GEWELDIG!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lievvv he?
En deze dan?![]()
[ afbeelding ]
Daar zeg je wat fluitertje, nooit bij nagedacht. Misschien vergezocht maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Maakt niet zoveel uit, maar soms denk ik dat Brian en Mickey elkaar al langer kenden
van de Antillen, ze kennen dezelfde mensen die in de Specht, gevangenis zitten
en op het eiland wonen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |