Ik hoor Drents maar ik wil weten welke plaats. Heb je het al gezegd? Lees ik niet goed? Het spijt me zóó!!quote:
De Febo is pas weer HIER geweest. Er wordt naar ons gekeken en dat vind ik al heel watquote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
en vergeet de FEBO niet die regelmatig dwars ligt
Amanda lust het zelf vlgs mij niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
B & A zitten samen in de chill te eten, ze hebben dus alleen voor zichzelf gekookt., nou ja, Amanda heeft de bevelen van Brian opgevolgd.
Owwww.... sorry, dat weet ik niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoor Drents maar ik wil weten welke plaats. Heb je het al gezegd? Lees ik niet goed? Het spijt me zóó!!
Als je iets wilt veranderen, dan moet je ter verificatie je wachtwoord weer invoeren.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:31 schreef dgk_addict het volgende:
Weet iemand waarom ik mijn profiel niet kan aanpassen. Hij geeft dan aan dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. En dat terwijl ik ben ingelogd
Ja want de muziek moest uit. Doordat de muziek uit moet kan hij zien dat ze op hem letten!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef Lady-night het volgende:
Zou Brian denken dat dit tv-waardig is...??
Nu nog weer actief meedoen en laten zien dat ze naar de streamers luisteren.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De Febo is pas weer HIER geweest. Er wordt naar ons gekeken en dat vind k al heel wat
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Als je iets wilt veranderen, dan moet je ter verificatie je wachtwoord weer invoeren.
Dit is de site.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoor Drents maar ik wil weten welke plaats. Heb je het al gezegd? Lees ik niet goed? Het spijt me zóó!!
Drenthe, zeiden ze bij binnenkomst.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
Waar komt die band vandaan?
big brother is watching us!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De Febo is pas weer HIER geweest. Er wordt naar ons gekeken en dat vind k al heel wat
Oh god, ik zag even een visioen voorbij komen. Brian in z'n eigen kookprogramma met Amanda als keukenslaafje.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef Lady-night het volgende:
Zou Brian denken dat dit tv-waardig is...??
Blijft rijst ook tegen de muur plakken als ie gaar is?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef Lady-night het volgende:
Brian weet dat hij twee op heeft straks.....en hoe maak je de rijst verder af?
Amanda: dan wacht je tot er gaatjes in de rijst komen
Brian: goed....maar.....ik deed eerst een kopje twe kopje,....wat een imbecielll MUTE
Als ik ben ingelogd en iets aan mijn profiel wil aanpassen,quote:Op zondag 10 februari 2008 22:31 schreef dgk_addict het volgende:
Weet iemand waarom ik mijn profiel niet kan aanpassen.
Hij geeft dan aan dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt.
En dat terwijl ik ben ingelogd
Ik heb het geluid er heel snel weer afgegooid, maar inderdaad haar bord ligt nog vol.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:35 schreef Ziet het volgende:
ik verstond er eentje:
ken je de ziekte ADHD?
Ik heb ADSL, da;s nog sneller
Goh en Eric is morgen weer weg?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef blomst het volgende:
Selene komt morgen weer, ze blijft bij Goldie slapen.
Ik ga ff uitproberen, zal wel iets over het hoofd hebben gezienquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als ik ben ingelogd en iets aan mijn profiel wil aanpassen,
moet ik onderaan, toch nog mijn wachtwoord invullen die ik
eerder kreeg. Het je dat ook gedaan?
Voor Mike dus.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het geluid er heel snel weer afgegooid, maar inderdaad haar bord ligt nog vol.
Voor wie zou dat derde bord bedoelt zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |