Eén grote inteeltfamiliequote:Op zondag 10 februari 2008 22:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, maar soms denk ik dat Brian en Mickey elkaar al langer kenden
van de Antillen, ze kennen dezelfde mensen die in de Specht, gevangenis zitten
en op het eiland wonen.......
Even wat subtiele steken onder water en het kwartje valt.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:47 schreef 2live het volgende:
Mike snapt niet dat er maar 1 goed antwoord is in deze; Brian of Amanda meenemen!!!!
FF vloeken in de kerk: Huub?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Mike mag Jaap niet meenemen, Claire niet meenemen, dussss rara wie moet die dan meenemen van rat en co?
Omdat hij tegen huub is?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan in godsnaam die kut zwerver weer op straat worden geflikkerd ....![]()
![]()
Ik ben het hier zo mee eensch, hij neemt zelfs het glijerige stemmetje van Brian over.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kan in godsnaam die kut zwerver weer op straat worden geflikkerd ....![]()
![]()
Hoe subtiel!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:49 schreef Lady-night het volgende:
Brian: je moet kiezen wie je wil...desnoods kies je Amanda
Amanda: je frustreert ze meer als je een van ons kiest
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:53 schreef neehe het volgende:
En ja hoor, weer mag of Amanda of Brian een dag de kooi uit, het zel eens niet 1 van die twee zijn.
En wie weet mag die ook weer iemand meenemen dan gaan ze met ze'n drieen.![]()
Mike kan er niet tegen dat iemand hem hard de waarheid verteld. Aaangzein Brian, door zichzelf, als mentor heeft aangesteld heeft hij daar een onbegrijpelijk vertrouwen in.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:52 schreef coldstar het volgende:
Mike bespreekt met Amanda en Brain wat hij moet doen. Hij heeft een uitje van de week en mag iemand mee nemen. Hij neemt liever Brain mee, maar denk eraan om Claire mee te nemen om haar uit te horen.
Amanda en Brain zeggen dat dit niet werkt. Brain en Amanda vertellen hem dat het geen nut heb, maar dat hij moet kiezen die hij zelf wil.
Mike wil Huub frustreren en vraagt aan Brain denk je dat ik huub meer frustreerd ls ik jou mee neem. Mike moet ook een behoorlijke hekel aan Huub hebben, ik kan me er wel iets bij voor stellen. Ik denk dat Huub dit ook wel een beetje aan zichzelf te danken heeft. Al dat gescheld en venederingen die Huub steeds over mike uit, hebben Mike steeds meer van Huub verwijderd.
nee, omdat hij niks toevoegd aan het programma en er alleen is om Brian's ego te strelen (=ik ben goed want ik ben mentor van een kansloze)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |