abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56662834
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:52 schreef toma het volgende:

[..]

nee

-------------------------Stekelenburg---------------------
Silva----------Heitinga----------Vermaelen-------Vertonghen
--------------Gabri-------------Davids/Lingren-----------
Kennedy-----------------Perez-----------------Emanuelson
---------------------------Huntelaar------------------------

zoiets. Dan ben je verdedigend gezien veel sterker omdat je in de omschakeling heel snel veel spelers op je eigen helft hebt. En aanvallend gezien heb je nog steeds veel mensen voorin als de buitenste middenvelders mee opkomen.
ooh zo.. oke ik dacht aan

Steek
Silva-John-Tomas-Jan
Gabri-Lindgren-Davids
Perez
Huntelaar-Suarez

pi_56662885
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:01 schreef toma het volgende:

[..]

als ie dit jaar blessure vrij blijft geloof ik t ook nog wel. Anders krijg je net zo iemand als Mitea.
Hij speelt toch wekelijks bij Jong Ajax?
pi_56662924
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:02 schreef venomsnake het volgende:
volgens mij kan Ajax het beste 4-4-2 gaan spelen, zo dus:

-------------------------Stekelenburg---------------------
Silva----------Heitinga----------Vermaelen-------Vertonghen
---------------------------Lindgren------------------------------
-------Gabri------------------------------------Davids---------
----------------------------Perez-------------------------------
----------Huntelaar---------------------Suarez--------------

Dan spelen Suarez en Huntelaar hun favo systeem, Lindgren speelt op zijn vertrouwde positie, Silva kan mooi opstomen, Perez op 10..
Jij snapt het.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:24:27 #179
52871 Blight
Supersized.
pi_56663026
quote:
Wat is dat toch met Ajax? De Amsterdammers presteren deze competitie ontzettend wisselvallig. In de laatste veertien duels lukte het de ploeg van coach Adrie Koster niet om twee wedstrijden op rij te winnen. Dat gebeurde voor het laatst op 4 november toen Ajax met 4-2 won van Roda JC, nadat het een week eerder met 1-0 van FC Utrecht had gewonnen. Slechts één keer dit seizoen zegevierden de Amsterdammers in drie opeenvolgende Eredivisie-optredens. Dat deden ze in september door Heracles Almelo, AZ en VVV-Venlo te verslaan.
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56663072
Koster is ook een waardeloze trainer
  maandag 11 februari 2008 @ 12:28:17 #181
52871 Blight
Supersized.
pi_56663113
Dat zei 'ie zelf al na Roda JC thuis, ik quote "ik ben geen wonderdokter", maar toen waren we hier alweer te druk met het lopen van de polonaise omdat we eventjes eerste stonden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56663351
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:24 schreef Blight het volgende:

[..]

.
Das toch diep en diep triest?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  maandag 11 februari 2008 @ 12:41:20 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56663354
Hoezeer ik Koster ook waardeerde nadat HTC weg was, hij valt nu helaas toch tactisch door de mand. Zowel tegen PSV als Roda vond ik de wissels maar heel erg matigjes.

En iemand die na f'noord, nog steeds Kenndy opstelt is niet wijs . Ik ben ook niet 100% overtuigd van Luque, maar die kan tenminste 1 fatsoenlijke pass afleveren in een wedstrijd, das er 1 meer dan Kennedy .

En wat is het doel nou geweest van het inbrengen van "minstens 1 goal tegen door mij" Urby? Breekijzer ofzo? .

Aardige vent, heeft er "redelijk" kijk op maar niet genoeg voor Ajax1 vrees ik .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56663395
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik Koster ook waardeerde nadat HTC weg was, hij valt nu helaas toch tactisch door de mand. Zowel tegen PSV als Roda vond ik de wissels maar heel erg matigjes.

En iemand die na f'noord, nog steeds Kenndy opstelt is niet wijs [afbeelding]. Ik ben ook niet 100% overtuigd van Luque, maar die kan tenminste 1 fatsoenlijke pass afleveren in een wedstrijd, das er 1 meer dan Kennedy [afbeelding].

En wat is het doel nou geweest van het inbrengen van "minstens 1 goal tegen door mij" Urby? Breekijzer ofzo? [afbeelding].

Aardige vent, heeft er "redelijk" kijk op maar niet genoeg voor Ajax1 vrees ik [afbeelding].
Blessure van Lindgren waardoor hij niet verder kon.. vraag is natuurlijk.. waarom geen luque?
  maandag 11 februari 2008 @ 12:46:17 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56663438
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Blessure van Lindgren waardoor hij niet verder kon.. vraag is natuurlijk.. waarom geen luque?
Idd .

Urby krijgt nou toch weer een beetje "vertrouwen" en dat is volkomen onterecht, hij is een hele grote factor geweest in de vele verliespunten......

Zeg niet dat ie nooit meer mag spelen, maar hij moet maar eens te horen krijgen dat het veel beter moet ipv maar gewoon weer opstellen. Zo leert ie het nooit.

En Luque zit voor 2,2 miljoen een beetje niets te doen...
Get woke, go broke!
pi_56663451
Kennedy speelde tegen feyenoord een hele goede eerste helft. Tweede helft was hij zwak ja, maar slecht was hij absoluut niet.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:52:20 #187
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_56663550
Je wisselt al twee keer in de rust, als je derde wissel dan ook nog een (luie) aanvaller is en er valt in het laatste kwartier nog een verdediger uit dan kun je natuurlijk niks meer.
Wat dat betreft vind ik het niet onlogisch dat Koster niet kiest voor Luque als Lindgren geblesseerd uitvalt.
Ik vond de startopstelling al niks en tijdens de wedstrijd bleek al dat deze opzet niet ging werken. Ik kan maar niet begrijpen dat hij toch bleef vasthouden aan deze tactiek......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 11 februari 2008 @ 12:53:12 #188
51286 w00h00
Digital man!
pi_56663569
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kennedy speelde tegen feyenoord een hele goede eerste helft. Tweede helft was hij zwak ja, maar slecht was hij absoluut niet.
In een winnend elftal is het altijd makkelijk voetballen, dan kan ik zelfs wel mee ballen.

Maar in een wedstrijd zoals gisteren tegen Roda waar je de opening moet vinden door middel van goede loopacties in de ruimte of goede voorzetten van de zijkant, was het met Baki wederom drama, en dan nog niet eens te spreken over Rommedahl
pi_56663583
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond hem verreweg de slechste man van het veld en dat is knap met al die Feyenoorders
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56663588
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Hoezeer ik Koster ook waardeerde nadat HTC weg was, hij valt nu helaas toch tactisch door de mand.
Toen ik zei dat ik Koster niet nog een jaar zag zitten en Koster tactisch inzicht mist waardoor ie Ajax niet ver kan brengen in Europa werd ik afgebrand hier.

Maarja oke, toen stonden we een weekend bovenaan, en je weet hoe dat gaat met alle joden. Dan worden we wel weer eventjes kampioen.
  maandag 11 februari 2008 @ 12:54:43 #191
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_56663598
Ik wil een 4-4-2 met kjh en luque voorin ook weleens zien
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 11 februari 2008 @ 12:56:38 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56663620
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Toen ik zei dat ik Koster niet nog een jaar zag zitten en Koster tactisch inzicht mist waardoor ie Ajax niet ver kan brengen in Europa werd ik afgebrand hier.

Maarja oke, toen stonden we een weekend bovenaan, en je weet hoe dat gaat met alle joden. Dan worden we wel weer eventjes kampioen.
true . Maar ja, het leek een verademing na HTC, gewoon commentaar en gewoon de juiste mannetjes op de juiste plek. Maar laatste is weg en het eerste is verzand in elke week "we moeten verder" zeggen....
Get woke, go broke!
pi_56663632
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wil je nu een nominatie voor de nobelprijs van de vrede?
pi_56663732
quote:
Op maandag 11 februari 2008 12:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wil je nu een nominatie voor de nobelprijs van de vrede?
nee hij wil gewoon dat Ajax kampioen wordt
pi_56663892
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef toma het volgende:

[..]

nee hij wil gewoon dat Ajax kampioen wordt [afbeelding]
en wij niet zeker
pi_56664104
quote:
Op maandag 11 februari 2008 08:49 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Die foto die ik had gepost staat er momenteel dus niet meer. Ook niet meer op de site van Koempel. Daarop was dus echter wel duidelijk te zien dat KJH tegen Castro aanspringt op het moment dat deze naar de bal wilt gaan.

Jullie mentaliteit (welke?) heeft jullie de kop gekost. D'r word gespeeld als 'wij zijn ajax we winnen wel'. En een echt team kon ik het ook niet noemen gister.
Wat ben jij in godsnaam voor koekenbakker, Ajax had Roda helemaal vaststaan, de mentaliteit was imo gewoon goed gister hoor.
pi_56664112
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:21 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wat ben jij in godsnaam voor koekenbakker, Ajax had Roda helemaal vaststaan, de mentaliteit was imo gewoon goed gister hoor.
Ga er nou niet op in Jas.. daar zit die boer/mof alleen maar de geilen..
pi_56664281

Whehe
pi_56664301
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:33 schreef Jasza het volgende:
[afbeelding]

Whehe [afbeelding]
Wie zijn dat?
pi_56664310
quote:
Op maandag 11 februari 2008 13:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]