Heeft de U21 van San Marino ook potentie dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Michal ¦vec zit in de U21 van Tsjechie, dus zal wel potentie hebben...
oftewel vrijdag 2-1 en zondagavond nog steeds 9 ptn achter staan..quote:Op maandag 11 februari 2008 11:11 schreef MaxC het volgende:
Vrijdag gewoon ruim winnen van Sparta en dan 2 dagen lang hopen dat andere clubs een fout maken [afbeelding]
Ik hoop niet dat onze scouting zo redeneert,quote:Op maandag 11 februari 2008 10:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Michal ¦vec zit in de U21 van Tsjechie, dus zal wel potentie hebben...
Denk gewoon hetzelfde als nu. Lekker 4-3-3 omdat daarin zoveel gepresteerd wordt en Cruijff dat hemels vindt.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Maakt me heeeeel benieuwd naar wat van Basten allemaal bij Ajax zou laten spelen.
Als het aan hem ligt, dan cloont hij Urby 9 maal.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Maakt me heeeeel benieuwd naar wat van Basten allemaal bij Ajax zou laten spelen.
Nee daar heeft ie Luque al voorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt, dan cloont hij Urby 9 maal.
Hij zal toch wel inzien, dat Urby in ieder geval niet kan keepen???
[afbeelding]
Ben benieuwd wat zijn doelstellingen zullen zijn. Kampioen worden, Champions League halen of is europees voetbal al genoeg? En ik hoop dat hij ook 4-2-3-1 gaat spelen. Mooi systeempje.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:36 schreef HeatWave het volgende:
4-3-1-2 bedoel je?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:45 schreef toma het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zijn doelstellingen zullen zijn. Kampioen worden, Champions League halen of is europees voetbal al genoeg? En ik hoop dat hij ook 4-2-3-1 gaat spelen. Mooi systeempje.
neequote:
Zou goed moeten kunnen met jullie materiaal.quote:
Dat denk ik ook wel. Ze moeten in ieder geval eens afstappen van dat eeuwig blijven aanfrotten met zogenaamde buitenspelers. Zie ik toch als grootste probleem om het tot een collectief te vormen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zou goed moeten kunnen met jullie materiaal.
quote:Rob Witschge is de belangrijkste reden dat Marco van Basten nog geen contract heeft getekend bij Ajax. De huidige bondscoach van Oranje zou naast John van ’t Schip ook Witschge mee willen nemen als assistent. De clubleiding ziet dit echter niet zitten. (Studio Voetbal)
Co Adriaanse wordt sowieso niet de nieuwe trainer in Amsterdam. Zijn naam werd genoemd naast die van Van Basten en Frank Rijkaard, maar wederom werd het gerucht ontkend door de directie van Ajax. (Diverse media)
Frank de Boer gaat niet aan de slag als assistent bij het Nederlandse elftal. De oud-Ajacied werd genoemd als rechterhand van de nog te benoemen bondscoach, maar zijn voorkeur gaat uit naar een dienstverband bij Ajax. Naar verluidt zal hij de A1 gaan coachen. (Telegraaf)
De aanwezigheid van Martin van Geel bij Ajax is de belangrijkste oorzaak dat Piet Keizer is opgestapt bij de Amsterdammers. De coryfee kon niet overweg met de technisch directeur, die teveel zijn stempen wil drukken op het scoutingbeleid van de club. (Voetbal Insite)
Ik zou Kennedy weg laten en De Jong opstellen. Ik opper voor meer eigen jeugd ipv oudere 3e rangsvoetballers. Heb echt heel veel vertrouwen in Anita, en ook geloof ik nog in Manucharyan.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:52 schreef toma het volgende:
[..]
nee
-------------------------Stekelenburg---------------------
Silva----------Heitinga----------Vermaelen-------Vertonghen
--------------Gabri-------------Davids/Lingren-----------
Kennedy-----------------Perez-----------------Emanuelson
---------------------------Huntelaar------------------------
zoiets. Dan ben je verdedigend gezien veel sterker omdat je in de omschakeling heel snel veel spelers op je eigen helft hebt. En aanvallend gezien heb je nog steeds veel mensen voorin als de buitenste middenvelders mee opkomen.
Met Huntelaar als echte afmaker voorin en Suarez en Perez enz daarachter word je een stuk gevaarlijker. Kun je snel schakelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Ze moeten in ieder geval eens afstappen van dat eeuwig blijven aanfrotten met zogenaamde buitenspelers. Zie ik toch als grootste probleem om het tot een collectief te vormen.
omdat ik denk dat Urby in dit systeem wel zal renderen. Tja Kennedy bij gebrek aan betere rechtsbuitens. Maar de Jong zou daar ook kunnen spelen, misschien wel een betere keus.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou je ooit Urby en Kennedy nog opstellen?
als ie dit jaar blessure vrij blijft geloof ik t ook nog wel. Anders krijg je net zo iemand als Mitea.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
en ook geloof ik nog in Manucharyan.
quote:Koster ook genoemd bij NAC
Adrie Koster lijkt na zijn rol als interim-coach van het eerste elftal Ajax diverse aanbiedingen te krijgen voor volgend seizoen. Eerder werd al gemeld dat hij in beeld zou zijn bij PSV als assistent. BN De Stem meldt dat nu ook NAC aan hem denkt als die club er niet in slaagt Gertjan Verbeek vast te leggen.
Koster zelf wilde na afloop van Roda JC - Ajax niet ingaan op de geruchten over PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |