abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56660490
Het heeft helemaal niet met inzet te maken maar gewoon met een stukje volwassenheid.. Waar een club als psv 2 kansen nodig heeft om daar vervolgens ook 2x uit te scoren.. heeft ons aller ajax 20 kansen nodig en komt daar met een beetje mazzel 1 goal uit..

Precies de reden waarom we thuis van die kutboeren verloren hebben.. wanneer het 0-0 staat.. rustig blijven.. organisatie bewaren.. en wanneer het kan.. PATS! pakken die kans en scoren..

Wel frappant trouwens dat Hugo gisteren wist te melden dat Duzsiak gescout was door Hans vd Zee maar niet goed genoeg bevonden werd..
  maandag 11 februari 2008 @ 10:18:09 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56660567
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het heeft helemaal niet met inzet te maken maar gewoon met een stukje volwassenheid.. Waar een club als psv 2 kansen nodig heeft om daar vervolgens ook 2x uit te scoren.. heeft ons aller ajax 20 kansen nodig en komt daar met een beetje mazzel 1 goal uit..

Precies de reden waarom we thuis van die kutboeren verloren hebben.. wanneer het 0-0 staat.. rustig blijven.. organisatie bewaren.. en wanneer het kan.. PATS! pakken die kans en scoren..

Wel frappant trouwens dat Hugo gisteren wist te melden dat Duzsiak gescout was door Hans vd Zee maar niet goed genoeg bevonden werd..
Als dat laatste waar is zou ik als verantwoordelijke meteen mijn koffers pakken en via de achterdeur vertrekken om me vervolgens NOOIT meer ergens te vertonen. Wat heb je dan echt totaal geen verstand van voetbal zeg...

Die gast komtuit het niets en is meteen beslissend voor PSV. En wat halen wij? Een bejaarde negert die niet kan spelen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56660604
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als dat laatste waar is zou ik als verantwoordelijke meteen mijn koffers pakken en via de achterdeur vertrekken om me vervolgens NOOIT meer ergens te vertonen. Wat heb je dat echt totaal geen verstand van voetbal zeg...

Die gast komtuit het niets en is meteen beslissend voor PSV. En wat halen wij? Een bejaarde negert die niet kan spelen [afbeelding].
Ja ho even vriend.. Hugo maakte niet duidelijk of dit in de periode psv of Ajax was van Hans vd Zee.. Des te triester is het als het in de periode psv geweest is.. en wij maar "blij" dat we vd Zee kregen..

Wel is duidelijk dat Ajax zelf dudzsiak in juni 2007 al gescout had. maar ten Cate vond em niet goed genoeg / kon er niets mee..
pi_56660615
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor, die vent was duidelijk een wanhoopsdaad oid. Anders haal je hem toch een maand eerder zodat ie in de "week van de waarheid" mee kan spelen? Ik zeg niet dat we dan wel van Vitesse, PSV en Roda hadden gewonnen, maar wat heb je nu nog aan die vent?

Volgend seizoen, misschien......
Volgend seizoen, volgend seizoen, volgend seizoen.... om moedeloos van te worden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56660616
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als dat laatste waar is zou ik als verantwoordelijke meteen mijn koffers pakken en via de achterdeur vertrekken om me vervolgens NOOIT meer ergens te vertonen. Wat heb je dan echt totaal geen verstand van voetbal zeg...

Die gast komtuit het niets en is meteen beslissend voor PSV. En wat halen wij? Een bejaarde negert die niet kan spelen .
Is het vreemd, dat ik tegenwoordig dit soort berichten gelijk geloof?
  maandag 11 februari 2008 @ 10:22:50 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56660639
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja ho even vriend.. Hugo maakte niet duidelijk of dit in de periode psv of Ajax was van Hans vd Zee.. Des te triester is het als het in de periode psv geweest is.. en wij maar "blij" dat we vd Zee kregen..

Wel is duidelijk dat Ajax zelf dudzsiak in juni 2007 al gescout had. maar ten Cate vond em niet goed genoeg / kon er niets mee..
Oh ok, maar dan nog. het is zo typerend, wij halen al jaren brandhout en PSV komt weer eens met een topper op de proppen. En ook Groningen en H'veen scouten beter dan wij.

En dat maakt dus al 7 uit 9 seizoenen het verschil tussen de voetbalhoofdstad van Nederland en de politieke hoofdstad....

En hoe het kan? You tell me......
Get woke, go broke!
  maandag 11 februari 2008 @ 10:29:18 #132
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56660717
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:22 schreef HeatWave het volgende:
En dat maakt dus al 7 uit 9 seizoenen het verschil tussen de voetbalhoofdstad van Nederland en de politieke hoofdstad....
Tussen PSV en ADO Den Haag
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 11 februari 2008 @ 10:35:30 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56660804
. ok, my bad .
Get woke, go broke!
pi_56660817
Was het maar alweer september...

En doe maar lekker UEFA Cup weer komend jaar, want de CL hebben we helemaal niks te zoeken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 11 februari 2008 @ 10:37:27 #135
52871 Blight
Supersized.
pi_56660836
He, Aanvoerder. Die Michal Svec die naar Heerenveen gaat, dat is wel een goede, of niet? Die paar keer dat ik wat van 'm heb gezien was dat alleraardigst. Zitten we weer mis? Om nog even wat olie op het vuur te gooien. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56660886
Svec.. waar ken ik die naam toch van..
pi_56661023
Leo schijnt te laat te zijn geweest
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56661100
Als dat zo zou zijn geweest is het vreemd dat Koster dat niet gewoon had kunnen zeggen voordat iedereen zou gaan denken dat er ruzie of wat dan ook geweest is.

Marco van Basten zou dat wel goed opgelost hebben
pi_56661136
Ik zag Piet Keizer toch gisteren achter Van Geel zitten
MOKUM XXX RATED
pi_56661154
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:54 schreef dronkeykong het volgende:
Klopt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_56661160
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van Gelder maakte een mooie opmerking over de Ajax scouts: "ze leggen de lat te hoog". Denk dat dat wel klopt, het gebeurd vaak dat grote talenten van 18 jaar uiteindelijk door het ijs zakken, en matige talenten beter worden naar mate ze ouder worden. Dus tijd voor scouts om wat realistischer te worden.

Bovendien moet je als moderne club bereid zijn risicos te nemen. Als je de spits van een Zweedse club overneemt dan heb je soms een Ari da Silva of een Rosenberg, maar soms ook een Alves of een Marcus Berg. Maar als je de lat hoog gaat leggen en alleen voor de talenten gaat die zichzelf al bewezen hebben dan ben je te laat, want dat soort spelers worden dan al vrij snel weggekocht door Europese topclubs (zie: Modric, Ivanovic dit seizoen).
pi_56661197
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:37 schreef Blight het volgende:
He, Aanvoerder. Die Michal Svec die naar Heerenveen gaat, dat is wel een goede, of niet? Die paar keer dat ik wat van 'm heb gezien was dat alleraardigst. Zitten we weer mis? Om nog even wat olie op het vuur te gooien. .
Michal ¦vec zit in de U21 van Tsjechie, dus zal wel potentie hebben...
pi_56661218
Precies Ajax durft ook totaal geen lef meer te hebben met talenten, ze halen een Delorge en Colin waarvan ze ook niet eens zeker weten of ze het niveau aankunnen en dat ze uiteindelijk niet de leeftijd hebben om nog heel veel beter te worden.
pi_56661235
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:54 schreef dronkeykong het volgende:
Duh, Ajax krijgt een x aantal kaarten waarbij ze echt geen rekening mee gaan houden of Keizer misschien bonje heeft met van Geel.
  maandag 11 februari 2008 @ 11:06:09 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56661355
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]

Ik neem mijn woorden terug, hier is duidelijk te zien dat Huntelaar zijn arm gebruikt
En de afbeelding waar ik eerder op doelde:

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56661356
quote:
Op maandag 11 februari 2008 10:56 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Van Gelder maakte een mooie opmerking over de Ajax scouts: "ze leggen de lat te hoog". Denk dat dat wel klopt, het gebeurd vaak dat grote talenten van 18 jaar uiteindelijk door het ijs zakken, en matige talenten beter worden naar mate ze ouder worden. Dus tijd voor scouts om wat realistischer te worden.

Bovendien moet je als moderne club bereid zijn risicos te nemen. Als je de spits van een Zweedse club overneemt dan heb je soms een Ari da Silva of een Rosenberg, maar soms ook een Alves of een Marcus Berg. Maar als je de lat hoog gaat leggen en alleen voor de talenten gaat die zichzelf al bewezen hebben dan ben je te laat, want dat soort spelers worden dan al vrij snel weggekocht door Europese topclubs (zie: Modric, Ivanovic dit seizoen).
Nou ik vond de opmerking van Youri nog scherper.. "Ajax kijkt niet naar wat de spelers WEL kunnen.. maar alleen wat ze NIET kunnen.."
pi_56661373
Nou als ik bonje heb met Van Geel kan hij van mij de pleuris krijgen en geeft hij die kaart maar aan de opmaakpop van 'm.
MOKUM XXX RATED
pi_56661399
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef dronkeykong het volgende:
Nou als ik bonje heb met Van Geel kan hij van mij de pleuris krijgen en geeft hij die kaart maar aan de opmaakpop van 'm.
Zelfs als je gratis kaarten krijgt ga je nog niet naar stadion?
pi_56661452
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zelfs als je gratis kaarten krijgt ga je nog niet naar stadion?
Nou niet naar Kerkrade om als een zuurpruim achter mijn vriendje Van Geel te zitten.
MOKUM XXX RATED
pi_56661456
Vrijdag gewoon ruim winnen van Sparta en dan 2 dagen lang hopen dat andere clubs een fout maken
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')