Bij die goal hield Huntelaar met zijn hand ook de handen van Castro tegen (dat zag je aan de beelden die van Halst liet zien bij RTL voetbal). Dus hij is misschien niet om de juiste redenen afgekeurd, maar hij had wel afgekeurd moeten worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:19 schreef Jasza het volgende:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option=content&task=view&id=915
100% genaait bij die goal, Huntelaar bij de keeper STAAT niet buitenspel daar, en het is toch echt 200% een penalty, en die overtreding laat ik het daar maar niet over hebben.
Schandalig dat het niet minstens geel was.
Verder moet je de kansen maken maargoed![]()
Volgens mij stond de grens al gelijk met vlag omhoog. Ik kon ook wel meteen zien dat Suarez buitenspel stond. En dat handje van Huntelaar moet echt niet erg zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Bij die goal hield Huntelaar met zijn hand ook de handen van Castro tegen (dat zag je aan de beelden die van Halst liet zien bij RTL voetbal). Dus hij is misschien niet om de juiste redenen afgekeurd, maar hij had wel afgekeurd moeten worden.
Ja manquote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, heb jij ook rolluiken?![]()
Ben nog wel in de Taj Mahal geweest jewaited
Woon je een beetje in de buurt van die Hoofdstraat dan, ik zat in een klooster als hotel ofzo, wel chill hotelletje voor 26 euro voor een nachtje, wel een beetje echo achtigquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja man
Natuurlijk heb ik hier rolluiken maar dat is alleen als bescherming zodat ik niet nog meer mofferig wordt jewaited
Ik woon ongeveer 10 min ofzo lopen van het centrumquote:Op zondag 10 februari 2008 23:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Woon je een beetje in de buurt van die Hoofdstraat dan, ik zat in een klooster als hotel ofzo, wel chill hotelletje voor 26 euro voor een nachtje, wel een beetje echo achtig![]()
Rol Duc oid
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef toma het volgende:
Het mysterie rond Leonardo is trouwens al opgelost
[ afbeelding ]
Het Februari-zonnetje bleek de oorzaak.
quote:Van Gelder: Witschge struikelblok in onderhandelingen Ajax en Van Basten
Volgens Jack van Gelder zijn de onderhandelingen tussen Van Basten en Ajax vergaand, maar is momenteel Rob Witschge een struikelblok bij de onderhandelingen. Van Basten zou naast John van het Schip ook Rob Witschge mee willen nemen als assistent. Bij Ajax zou men dat echter niet zien zitten. Van Gelder liet dat zojuist weten in het programma Studio Voetbal.
Jawel, dat we ons weer kunnen richten op volgend jaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
kutconclusies over leo en koster, we weten nog niks!
as usual..quote:Op maandag 11 februari 2008 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel, dat we ons weer kunnen richten op volgend jaar.
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Ajax.
Kut Peter:quote:Op maandag 11 februari 2008 03:16 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Het feit dat KJH buitenspel stond op het moment dat de vrije trap genomen word en de intentie heeft om de bal nog een andere kant op te koppen. Dat is de reden waarom de goal werd afgekeurd. Zoals hij ervoor staat is het ook nog eens hinderlijk buitenspel.quote:Op maandag 11 februari 2008 07:07 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals hiet te zien is raakt Huntelaar Castro totaal niet, er zit nog ruimte tussen de keeper en KJH in. Dat de keeper vervolgens zo dom is om er onder door te gaan is zijn probleem. Het feit dat er niemand van Roda ging protesteren zei wel genoeg denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |