Nee joh, zij heeft echt humorquote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef Marble het volgende:
Bridget Maasland is te grof/tactloos voor Idols, die zou alle kandidaten huilend achterlaten!
quote:
quote:
Wat snap je niet aan obviously? Was hier al bang voor namelijkquote:Op maandag 11 februari 2008 03:53 schreef Marble het volgende:
Duh, die hebben nog nooit Idols gepresenteerd. Je bent zeker met So You Wannabe A Popstar in de war.
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:45 schreef Marble het volgende:
Bridget Maasland is te grof/tactloos voor Idols, die zou alle kandidaten huilend achterlaten!
Ja Chantal kon bijvoorbeeld heel hautain uit de hoek komen en roepen "wat was dat een KUToptreden zeg!" en er dan vriendelijk bij glimlachen en olijk knipogen zodat het toch nog aardig en als een compliment overkwamquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Chantal kan ook grof zijn, maar doet dat op een lieve manier.
Er moet wel een vrouw in, voor de gevoelige snaar. John en Martijn zijn best botte boeren vergeleken met Wendy en Chanty die lekker hun emoties de vrije loop laten zoals het hoort bij een emotioneel program als dit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:50 schreef J-net het volgende:
Ik had graag de combinatie Martijn Krabbe en John Williams gezien, en niet per se man vrouw.....
Martijn nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Er moet wel een vrouw in, voor de gevoelige snaar. John en Martijn zijn best botte boeren vergeleken met Wendy en Chanty die lekker hun emoties de vrije loop laten zoals het hoort bij een emotioneel program als dit.
Nou waar Martijn vorige week moeite had met het vertrek van Charlene etc stond Wendy gewoon door te praten en te doen. .... k mis juist bij wendy een stukje emotie wat ik wel bij Martijn zie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Er moet wel een vrouw in, voor de gevoelige snaar. John en Martijn zijn best botte boeren vergeleken met Wendy en Chanty die lekker hun emoties de vrije loop laten zoals het hoort bij een emotioneel program als dit.
quote:Op zondag 2 maart 2008 00:57 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat ze na Chantals kwalificatie van Idols als "kutprogramma" haar niet meer snel zullen vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |