Leuk gefellciteerd!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:36 schreef Patries86 het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor!!
Vanmorgen om 10 uur hadden we een afspraak bij La plus Belle in Bussum
Het is een heel schattig klein winkeltje, maar ze had prachtige betaalbare jurken hangen!
Ik heb zo’n 5 a 6 jurken gepast, maar 1 sprong er toch wel boven uit.
Die was het gewoon, de jurk zullen jullie zien op de dag zelf!
Ergens rond 9 mei ga ik hem met die vrouw doorpassen.
ja precies, dat is hoer ook ongeveer zo gegegaan bovendien kan je bij de winkel waar je hem hebt gevonden misschien een stukje stof van je jurk vragenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:27 schreef Patries86 het volgende:
Nu de taak aan erik om een bij passend pak te kopen!
Maar mijn moeder en schoonmoeder gaan met hem mee dus die kunnen hebben de juiste kant opsturen
Want van beide kleuren, verschillende stofjes hebben we een stukje mee gekregen
We hebben van beide delen een stukje stof gekregen, dus dat komt goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja precies, dat is hoer ook ongeveer zo gegegaan bovendien kan je bij de winkel waar je hem hebt gevonden misschien een stukje stof van je jurk vragen
hebben ze hier wel gedaan
Erik is momenteel met mijn moeder weg en zijn nu bij een zaak waar ze pakken verkopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:40 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, Patries!
Wij gaan morgen het pak van Gerbert ophalen. Ik ga mijn jurk, die dan waarschijnlijk helemaal goed is, weer passen op 2 april.
Ja!!!! Inderdaad. Maar daarnaast zijn trouwjurken meestal vrij originele jurken van bepaald materiaal en vaak een andere kleur.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef octopussy het volgende:
Galajurk is meestal stukken goedkoper dan een echte trouwjurk
Oeeee, leuk...alvast veel plezier in mei!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:36 schreef Patries86 het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor!!
Vanmorgen om 10 uur hadden we een afspraak bij La plus Belle in Bussum
Het is een heel schattig klein winkeltje, maar ze had prachtige betaalbare jurken hangen!
Ik heb zo’n 5 a 6 jurken gepast, maar 1 sprong er toch wel boven uit.
Die was het gewoon, de jurk zullen jullie zien op de dag zelf!
Ergens rond 9 mei ga ik hem met die vrouw doorpassen.
Met een beetje contrasterend overhemd of zo? Zijn mooie dingen te krijgen, zeker bij clubs zoals Suit Supply. Maken ze one of a kind pakkenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben helemaal weg van grijze/beige pakken
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, het trouwtopic.![]()
Ik was hier al eens eerder geweest maar ben nu weer terug omdat er weer eens een aanzoek is gedaan in huize MM.Eens zien hoe ver we deze keer komen...
meerdere pogingen gedaan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, het trouwtopic.![]()
Ik was hier al eens eerder geweest maar ben nu weer terug omdat er weer eens een aanzoek is gedaan in huize MM.Eens zien hoe ver we deze keer komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |